1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Daar heb je inderdaad gelijk in, daar staan ze om bekend. Zou me echt niks verbazen als Ferrari hier ook gewoon bij betrokken is. Kan me niet voorstellen dat Alonso en De La Rosa ook zo dom zouden zien om dit via mail te bespreken. Kan me eigenlijk sowiezo niet voorstellen dat iemand zoals Alonso en Hamilton echt betrokken zouden zijn, De La Rosa lijkt me ook niet.

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Omdat toen het WK ging tussen 2 toffe coureurs, Hakkinen en Irvine. Maar Hakkinen had al een WK gewonnen, dus hoopte ik toen dat Irvine er ook 1 zou pakken. Grappige is trouwens ook dat als toen de nieuwe puntentelling (dus top 8 punten ipv top 6) gold, was Irvine WK geweest. Zelfs Frentzen en Coulthard deden nog een tijd mee om het WK. Mooi seizoen was dat :)

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    1999 was zeker een mooi seizoen. Dat seizoen gaf meteen ook het verschil aan tussen 1e en 2e rijder bij Ferrari. Schumacher brak z'n been, waardoor Irvine de auto + alles van Schumacher kreeg. Met als gevolg dat hij overwinningen pakte en op 2 punten na net geen kampioen werd. Zowel Hakkinen als Irvine waren beide hele toffe en goede coureurs. Wat ook tof was in 1999 was de race op de Nurburgring. Was een lekkere chaotische en spannende race met Herbert als winnaar in een Stewart. :)

4. JeePee

JeePee Guest

Kimi is zojuist snoeihard gecrashed.

De ascari chicane... daar remmen ze aan met 340 :eek:

Laatst bewerkt door een moderator: 8 sep 2007
  5. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nou zo gek vind, is dat de mclaren coureurs worden beschuldigd van het bezitten van info over de ferarri's. Want als ik het goed begrijp is de info van stephney via de McLaren-engineer (ff de naam kwijt) naar de coureurs is doorgespeeld. Wat ik me dan afvraag: is die info dan niet technisch van aard? En met technisch bedoel ik de details van de Ferarri-auto.
    Ik kan begrijpen dat men een team beschuldigd van illegaal verkregen informatie, daar kan een team voordeel mee behalen. Maar de coureurs hebben daar op korte termijn toch helemaal niets aan. Alonso bijvoorbeeld denkt toch niet van: "Ow, de Ferarri voor me heeft zn auto op die en die manier afgesteld, dus ik kan em er hier naast zetten."
    Dat je een team aanklaagd voor dit gedoe, ok. Maar de coureurs? No way!

6. JeePee

JeePee Guest

7. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Hoelaat begint de kwali?

8. JeePee

JeePee Guest

14:00 met om 13:30 de voorbeschouwing.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mooie eerste rij. Alonso en Hamilton echt super dicht bij elkaar. Heel netjes. McLaren is het hele weekend al erg snel en lijkt de snellere auto te hebben. Vind het verschil met Ferrari erg groot, 0,5s met Massa en 1,1s met Raikkonen. Erg netjes trouwens van Heidfeld die met z'n 4e plaats de Ferrari's splitst. Erg leuk dat Button eindelijk weer eens in Q3 terecht kwam. Meer dan een 10e plaats zat er ook echt niet in, hele goede prestatie. Davidson is trouwens aardig bezig de laatste paar races zeg, hij gaat echt lekker met die Aguri. De b-spec van Spyker gaat nou ook niet echt lekker, weer plaats 21 en 22. Grootste tegenvaller vandaag vind ik Fisichella. Hij zat er gisteren heel erg lekker bij op een 3e plaats en nu staat hij 15e. Ik weet eigenlijk wel zeker dat Fisichella geen verlenging krijgt van Renault en terecht. De afgelopen paar races word hij gewoon weg gereden door Kovalainen. Gaat Alonso toch weg bij McLaren dan komt hij naar Renault, blijft Alonso bij McLaren, dan gaat Piquet rijden voor Renault denk ik. Een ding weet ik in ieder geval zeker, Fisichella rijd volgend jaar niet meer bij Renault ( niet meer in de F1 ?).
    Ik hoop dat Renault volgend jaar weer mee kan rijden voor de titel. Ik vind Kovalainen echt een hele talentvolle en toffe rijder, die een hoop mooie dingen zou kunnen laten zien. Hij staat in ieder geval op mijn lijstje van favo rijders.

10. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Moest weer werken dus de kwali helaas gemist maar de uitslag weet ik wel, toppie! :thumbs:

11. JeePee

JeePee Guest

Ferrari op een 1 stop? Laten we het hopen, anders wordt het morgen de saaiste race van het jaar. En wat heeft Kimi een pech weer: 2de vrije training een hydraulisch probleem, 3de vrije training een mechanisch probleem en daardoor de kwalificatie aan moeten vangen met een niet 100% afgestelde wagen. Morgen is ie waarschijnlijk ook zo stijf als een malle. De enige training waar hij geen problemen had was FP1 en daar eindigde hij als eerste :'-( Wat hoop ik dat Hamilton en Alonso elkaar morgen van de baan rammen zeg :9

12. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat zie je verkeerd, alonso en hamilton rijden morgen rondjes om het veld, massa blaast zijn motor op op het rechte stuk en kimi, tsja die wordt dan derde op een ronde ofzo. Even lekker de fiarari pesten.

13. JeePee

JeePee Guest

Maja, vergeet niet dat Hamilton in Hongarije ook de pole pakte met 0.5 seconde. En we weten allemaal wie er op racepace de snelste was :cool:

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En we weten allemaal wie er wel en wie er niet heeft gewonnen. :)

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Eigenlijk is er maar één winnaar en dat is Bernie Ecclestone.
    Na elke race gaat de man heel gelukkig naar huis want hij is weer een paar miljoen Euro rijker.

16. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Dat vind ik een hele wijze uitspraak

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja want Kimi doet het voor niks... ;)

18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Toch voor véél minder dan big bernie....:+ zeker weten....

19. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Bernie
    Toch best zielig eigelijk, mensen die zo extreem rijk zijn en dan nog niet genoeg hebben. Eigelijk is Bernie gewoon schorum, het teren op andermans zuurverdiende centen.

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee joh, wat hadden ze verwacht dan 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina