1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben allang blij dat de coureurs niet zijn gestraft. Dat zou killing zijn voor de formule 1 in het algemeen.
    Weet ook nog niet of ik ga kijken dit weekend. Ik zie het kampioenschap liever op de baan beslist worden.
    En ja ik ben een ferrari fan, maar op deze manier zou ik niet willen winnen.

2. JeePee

JeePee Guest

Kom op Kameo, je weet beter. Duidelijk dat een 2 stopper sneller is dan een 1 stopper. En daarbij zeker niet vergetend de T-car in samenwerking met een stijve nek van Raikkonen.

Nee, ik bedoel de bodemplaat die wel mocht, maar een race later niet meer. Voor de leken is de regel 'geen beweegbare onderdelen', maar in het regelement staat dit aangegeven met cijfers. In Australie stond er in het regelement dat de bodemplaat een ondergewicht van 200 newton moest kunnen tillen. DAT KON DIE! Dus niks illegaal. Dat hij doorzakt met 201N maakt geen bal uit. Hij was legaal!

True.

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    T-car was juist in het voordeel van Raikkonen.

4. JeePee

JeePee Guest

Want?

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Sinds wanneer is een vrijwel niet afgestelde t-car een voordeel?

6. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    *Kuch

Dacht even aan de safetycar. :+

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Haha.. was het dan nog steeds een voordeel?

8. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    T-car inderdaad niet. :9

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je kan er natuurlijk op wachten, maar overal in de pers (internet en kranten) staat het natuurlijk vol met stukjes over de zaak van McLaren vs Ferrari.

Wat titels:

-What do you want for Christmas this year Ferrari from the FIA? Ehh, maybe the championship? Consider it done.

-No Kimi, you are not getting the championship too. You actually have to race for it.

Heb inmiddels alweer de meest bizarre verhalen gelezen.
    Maargoed:

Ik sluit me bij de beste man aan.

Gaat goed daar bij Ferrari......

10. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ze hebben de constructeurstitel toch al binnen. =(

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, gezien de falende betrouwbaarheid zou je het niet zeggen.
    Ik moet er wel bijzeggen dat ik deze titel voor Ferrari persoonlijk niet erken. Maargoed, dat is een persoonlijke kwestie. Ik weet wat het beste team is met de beste auto en dat is niet Ferrari. De constructeurstitel is naar mijn idee voor het beste team / de beste auto. En die hebben deze titel niet, dus die titel heeft voor mij geen waarde. Ookal zou Ferrari elke race winnen nu, het constructeurskampioenschap hebben ze al en het rijderskampioenschap kunnen ze in principe niet meer halen. Daar is de tijd te kort voor, de achterstand te groot en de McLaren te betrouwbaar en snel voor.

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben het helemaal met je eens. Mocht het echter zo zijn dat ferarri nog zoveel punten scoort dat het ook de rijderstitel nog binnenhaalt ( waar ik niet van uitga ) dan heb ik daar toch echt wel respect voor.
    De constructeurs titel heeft geen betekenis dit jaar.=(

13. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie de rijderstitel zelfs bijna als troostprijs voor McLaren. :{

14. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Ik support geen team, dus het constructeur kampioenschap maakt me verder niet uit. Als neutrale toeschouwer hoop ik dat het de coureurs niet beinvloed, al ben ik bang dat dat niet zo is. Ik hoop dat dit hele gedoe iedereen pusht om voor het coureur kampioenschap te gaan. Want het moet natuurlijk wel leuk blijven

15. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Briatore's mening draait ineens om en McLaren's boete kan lager uitvallen.

Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De uitslag van de 2e vrije training:

Ik kan me heel erg vinden in wat deze onwijs sympathieke man zegt.

Hier een stukje uit de statement van de FIA over de spionage zaak. Dit is een korte samenvatting van alle zaken die voor de straf hebben gezorgd:

Voor de mensen die de hele statement willen lezen: http://www.fia.com/resources/documents/17844641__WMSC_Decision_130907.pdf
    Als ik het goed begrijp zijn dus de volgende mensen verantwoordelijk: De La Rosa, Coughlan en Alonso.

17. JeePee

JeePee Guest

Ben ik wel een beetje met je eens, maar hé, Mclaren heeft zichzelf in de shit gewerkt.

Ennuh, Ferrari heeft de lolypop man vervangen voor een startlicht?

Laatst bewerkt door een moderator: 14 sep 2007
  18. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das op zich wel een slim idee. Anywayz, ben het wel met paul stoddart eens, van wie het nog verassend is dat deze uitspraak komt aangezien hij ook wel eens mot heeft gehad met ron dennis. Ik vind al jaren dat Mosley op moet rotten, hij kondigde het in 2004 al aan en zei dit ook echt te zullen doen, want 'hij was verdorie toch geen teambaas die telkens van mening wisselt'. Inmiddels zijn we drie jaar verder en die f1 verwoestende mafkees zit er nog steeds. Immers was het zijn idee om voorvleugels en achtervleugels te vehogen/naar voren te halen, wat de mogelijkheden tot inhalen verder beperkte. En nu wil hij volgend jaar traction control verbieden om het vervolgens in 2011 weer toe te staan. Max Mosley is net zo goed geschikt om de F1 te leiden als Marco van Basten dat is om Oranje te coachen.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Stoddart:'-(

Normaal een goede gozer maar hij probeer met deze uitsprak alleen olie op het vuur te goeien. Hij zit in de VS dus waar bemoeit hij zich eigenlijk mee?

20. JeePee

JeePee Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina