1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hangen er nog donderwolken boven China? :+ Anders hoef ik het niet eens te zien (nou ja, misschien om te kijken of Hamilton al kampioen wordt). Ze hebben het gepresteerd om Formule 1 van de meeste spectaculaire sport tot de saaist denkbare sport te maken. Enkel als het regent is het fantastisch om te kijken. Dikke boycot van mijn kant dus.

2. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dank max mosley daarvoor. Claimen dat je inhalen wilt bevorderen en dan vervolgens een toerenbegrenzer instellen, alleen de grootste idioten verzinnen zoiets.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hamilton heeft zeker goede zaken gedaan voor het WK. Ik hoop echt dat hij hem morgen pakt.
    Alonso is trouwens ook weer lekker bezig met z'n gal spuwen richting McLaren.

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hamilton :):

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Raikonnen \o/

Heerlijk!

Ook prachtige climax richting het einde!
    Eindelijk weer een écht spannende laatste race :9

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Damn, wat zonde voor Hamilton zeg. :mad:
    Waarom hebben ze hem niet één ronde eerder binnen laten komen.
    Echt zwaar balen, tot aan het probleem met de banden reed hij echt heel erg sterk. Vorige week dus Alonso de lul en vandaag dus Hamilton, dus we zijn weer terug bij af. Enige verschil is dat Hamilton vorige week won en Alonso vandaag 2e werd. Het gaat dus beslist worden in de laatste race. Zal in ieder geval erg spannend gaan worden.
    Het was duidelijk dat Ron Dennis en Norbert Haug echt zwaar baalden.
    Laten we hopen dat het over 2 weken eerlijk en sportief beslist word en dat mensen er elkaar niet af gaan rossen. Het is tevens te hopen dat de mensen die niks met het WK te maken hebben, zich er dus ook niet mee gaan bemoeien.
    Ik durf na de afgelopen 2 races geen uitspraak meer over het einde te doen. Verder een hele nette race van Button.

Dat verklaart de gezichten van Dennis en Haug.

Damn, wat ik zojuist lees:

7. JeePee

JeePee Guest

Raikkonen _O_
    Vettel _O_

Hamilton _O_ :D

Geweldig uitslag. Kon haast niet beter!

8. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de race nog niet gezien, wel de nieuwsberichten gelezen. Maar wat ik niet snap normaal duwen ze Hamilton toch altijd uit de grindbak? Of geldt die 1 persoonsregel niet meer...

Kimi :D, top!

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Geweldige race weer met veel van alles en nog wat erin :thumbs:

Spanning is het WK is weer helemaal terug. Het is Hamilton's eigen schuld, dat ie er in de pitstraat af ging was meer een gevolg van. Maar dat ie geen banden verving bij zijn eerste pitstop verbaasde me toch wel. Hij hoefde niet eens per se voor een andere soort band te gaan, maar gewoon even je banden verversen kan nooit kwaad, blijkt maar weer.

Fisico eindelijk weer eens een strakke wedstrijd gereden. Hij finishte dan wel achter Kovalainen, maar heb eindelijk weer veel strijd van hem zien komen en bovendien heeft ie een heel gat gedicht met Kovalainen tijdens de race. Hoop dat ie toch nog mag blijven, zeker nadat gerucht.

Pech vogel van de dag vind ik Robert Kubica. Die had misschien wel kunnen winnen, want zijn stopstrategie was goed. Jammer dat z'n wagen het niet kon volhouden.

10. JeePee

JeePee Guest

Remember Alonso vorig jaar? Dat liep ook helemaal in de soep toen hij naar een nieuw setje ging. Maar erg stomme fout van Lewis. Er hing zelfs dubbel geel, en dan nog zo snel de pitstraat in, terwijl hij met een 4de of 5de plaatst ook gewoon WK was geweest!!

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Alonso verving dacht ik slechts twee van de vier banden. Later in de race kreeg hij daardoor problemen met zijn oude achterbanden, waardoor hij veel tijd verloor. Toen hij daarna nieuwe ging halen, ging het wel weer goed.

12. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het spreekwoord gaat uitkomen in ieder geval.. Kimi FTW & WK!

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorige week pas gestemd in de enquete, op Hamilton.. Baal er nu van.. Zie Kimi het nu wel doen 8)

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Toro Rosso staat nu gewoon 2 punten voor op Honda, wie had dat gedacht. :eek:

15. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, de Chineesjes probeerden het wel, maar hij verschoof geen centimeter :):

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Sterker nog hij groef zich alleen maar meer in het grind.

Toffe race om te zien, met een vechtlustige Ralf Schumacher die toch wel veel fouten maakte.
    Dom van McLaren om hamilton niet eerder binnen te halen, want die band stond gewoon op ploffen dat was duidelijk te zien.

Super tof voor vettel. Dat wordt ook nog een grote in de formule 1.
    Er is echt een goede lichting aangekomen in de formule 1 met hamilton, sutil, vettel, kovalainen en kubica. Ben erg benieuwd hoe het veld er over een paar jaar uit ziet:)

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een keer kijken \o/

:+

Heb de start etc gemist, alleen de laatste 25 rondes gezien..

18. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zei gisteren nog tegen een maat: zal wel typsich alonso geluk zijn dat hamilton uitvalt ofzo en zie gebeurd het prompt. Wel domme actie van McLaren, Hamilton was al twee a drie ronden aan het aanmodderen en hoefde bovendien niet perse te winnen vandaag. Nu hebben ze het zichzelf nodeloos moeilijk gemaakt. Toch denk ik dat Raikkonen wel gezien is voor de titel. Interlagos kent een vrij langzaam infield en is bovendien erg hobbelig, een typisch McLaren circuit dus.

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    De fout ligt niet alleen bij het team, maar toch ook wel bij de rijder zelf, die een boardradio heeft om aan te geven dat het echt niet meer gaat. McLaren was van plan om hem pas binnen te halen als zijn tank leeg genoeg was om hem daarna vol te gooien tot aan het einde van de race. Als Hamilton dan niets aangeeft dat ie problemen heeft, denkt McLaren waarschijnlijk dat Hamilton toch niet wil afwijken van de strategie en de opgelopen schade dus nog te overzien is. Wanneer Hamilton wel had gezegd dat ie eerder naar binnen wilde, had McLaren daar denk ik niet moeilijk over gedaan. Fout ligt dus zowel bij de rijder als het team, niet alleen het team.

20. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina