1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op canvas zeiden ze tijdens de race dat dennis ook wel eens het veld zou kunnen ruimen, mocht alonso nog kampioen worden dan zit mercedes er niet op te wachten dat ie vervolgens vertrekt. Ook wel een rare uitspraak "we raceten tegen alonso". Hij had moeten zeggen dat hamilton tegen alonso raceten, niet het team.

En idd fisichella was het ook natuurlijk hamilton die in de fout ging. Hij had gewoon tegen het team moeten zeggen: fok het, auto niet te besturen, ik kom binnen.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoe laag kan Dennis nog zakken?:emo:

Laatst bewerkt: 7 okt 2007
  3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geweldig kimi!!!!!

4. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Erg mooie race en een mooi scenario voor het einde van het seizoen, drie kandidaten voor de titel in de laatste race!

Het was een domme fout van Hamilton maar voor een deel ook van het team, ik denk wel dat Hamilton 'm over twee weken gewoon pakt en alsnog de jongste kampioen ooit wordt.

Daarnaast ook echt veel respect voor Raikkonen (en ook Vettel btw), vind het echt zonde dat hij bij Ferrari rijdt want zijn race en vooral ook z'n kwalificatie waren echt brilliant.

Verder begin ik wel een schijthekel te krijgen aan McLaren, ben nu al tien jaar fan van het team maar heb nog nooit z'n gezeik meegemaakt als nu. Geef mij dan maar weer een Hakkinen, Raikkonen of zelfs Coulthard terug.

5. JeePee

JeePee Guest

Dat weet ik niet hoor. Bocht 1, 2, 3, 4 en 5 zijn echte snelle knikken (lees: 3de tot 6de versnelling) die de Ferrari zeker zal liggen. Dan heb je nog bocht 9 en 10 wat echte Ferrari bochten zijn. De Mclaren heeft in principe alleen voordeel in de 2 hairpins.

Kijk ook naar verleden jaar: Massa won en Schumi was verreweg de snelste. Raikkonen kwam met z'n Mclaren niet verder dan plek 5. Ik geef Kimi wel een kans dit jaar!

En dit zou echt gewelig zijn op Interlagos:

1. Raikkonen
    2. Massa
    3. Alonso
    4. Heidfeld
    5. Kubica
    6. Hamilton (lekke band aan begin van de race of ergens een spin)

Ik teken ervoor :D

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Na de afgelopen 2 races is het denk ik erg lastig om te voorspellen wat de uitslag gaat zijn, er kan namelijk echt van alles gebeuren.

7. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het een 'normale' race wordt dan zie ik niet zo snel Kimi of Alonso WK worden. China kon eigenlijk ook bijna niet fout gaan voor Hamilton maar het gebeurde toch. Ondanks dat is zo'n fout echt uitzonderlijk, helemaal voor Hamilton. Hij heeft ook bewezen dat hij heel constant is en bijna geen fouten maakt. Voorspelling: ferrari's de snelsten, Mclaren's daarachter (verrassend ;) )

8. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik teken voor:

1. Alonso
    2. Raikkonen
    3. Kubica
    4. Hamilton

9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 ralf
    2 alonso

rest valt uit

10. soldaatthijs

soldaatthijs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1.lewis hamilton
    2. alonso

ferrari's botsen tegen elkaar.
    en de rest boeit niet

11. Schorspion

Schorspion Up the irons!

Leuk Bevonden:
    0
    Toch maakt het wel uit. want je ziet wel dat de rijders de banden helemaal op rijden. dat doen ze omdat ze dan sneller gaan dan nieuwe intermediats. omdat die meer profiel hebben en dus minder grip want de baan was toch al zo goed als droog

12. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk maar bij de a1 gp ned. lag aardig maar de door de wissel zaten ze niet lekker meer in hun vel (banden....)

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Lol, teken ik ook wel voor. Kan je alleen op een briefje geven dat het niet gebeurt. 8) Maar dat snap jij ook.

Ik ga voor...

1. Raikkonen
    2. Alonso
    3. Hamilton
    4. Kubica
    5. Massa
    6. Button

Button! \o/ Maar dat zie ik niet weer gebeuren, omdat 't daar in Brazil gewoon fatsoenlijk weer is.

14. JeePee

JeePee Guest

Bron: RaceFreaks.nl

Wat een tjap.
    Albers werd race na race sneller en zat in zn laatste race in de versnellingsbak van Sutil toen hij uitviel. De B-spec was veelal om Albers rijstijl gemaakt en ik denk ook dat de kwalificatie duels wel werden terug gedraait als Albers mocht blijven zitten. Toen Albers weg was ging het met Sutil ook steeds slechter... het gat met de rest werd steeds groter.

En sowieso een domme opmerking... Albers ging weg wegens financiele redenen (althans, dat doen ze ons geloven) en dan moet je niet dit soort uitspraken doen.

En ik blijf er bij: Ik vind Sutil zwaar overschat. Welliswaar is hij snel, maar zie eerst maar eens een auto op de baan te houden. Want hoeveel Spykers heeft hij afgeschreven? Volgens mij al een stuk of 8.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoort normaal toch anders om te zijn als je teammate een rookie is?

16. JeePee

JeePee Guest

Alonso er ook maar uit gooien dan?

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind Sutil een goede coureur die de potentie heeft om hele mooie dingen te laten zien. Ik zou hem weleens in een betere auto willen zien, hij maakt een grote kans bij Toyota (Glock overigens ook). In het interview met het AD vind ik hem wat arrogant overkomen (tja, het blijft een Duitser). :+
    Dat soort dingen moet hij niet doen.

Trouwens, Wurz stopt per direct. China was zijn laatste GP. Williams zal morgen zijn vervanger voor Brazilië bekendmaken.
    Silly season is inmiddels in volle gang!

18. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Want Alonso was in melbourne ook 2,6 seconden langzamer dan Hamilton? En Alonso was ook langzamer dan Hamilton in Sepang? Het gat tussen Sutil en Albers was bij vlagen echt heel groot.

19. JeePee

JeePee Guest

Albers had daar duidelijk een stabiliteitsprobleem. Herriner je zn rondje nog? Eén keer de rem aanraken en zn acherkant was al weg.

Albers was regelmatig sneller dan Sutil, en was vele malen constanter in de races. En als dat gat groot was, hoe noem je het gat tussen Sutil en Yamamoto/Winkelhock dan... Albers is echt geen slechte coureur en had begin dit jaar gewoon problemen om zn rijstijl aan te passen. Alonso en Raikkonen hadden die ook, maar aangezien die wagens veel stabieler op de weg liggen hoefden ze veel minder snelheid in te boeten.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2007
  20. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar zeg ik dat winkelhock en yamamoto sterrijders zijn?

Albers is geen slechte coureur, maar is ook weer niet het grootste licht dat er ooit rondreed. Bovendien heeft hij zijn instelling en uitstraling tegen.

Overigens, de aanpassingsproblemen van Alonso en Raikkonen waren vooral sneller verholpen doordat zij al dik een maand aan het testen waren voordat spyker daar aan toekwam.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina