1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

btw, Wurz rijdt niet meer in Brazilie.
    Ik vind dat echt jammer. Nu vertrekt hij via de achterdeur, en ik had hem toch wel een waardig afscheid tijdens zijn laatste race gewenst. Nu heeft hij eigenlijk nooit echt zijn laatste race gereden.
    Er zijn maar weinig coureurs met meer sympatie dan Wurz, echt een aardige gozer. Jammer dat hij vertrekt. Zijn quali pace was echt slecht, maar in de races deed hij niet veel onder voor Rosberg.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik wou net zeggen, die Wurz deed het toch helemaal niet slecht? Zag 't op BBC of CNN ofzo... die meuk. Vind 't wel jammer, en zoals JeePee al zegt, via de achterdeur. Waarom 'm die laatste race er nou uitgooien? Wie halen ze dan als vervangende rijder?

3. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is er niet uitgegooit, maar zelf opgestapt. Hij kon de motivatie niet meer opbrengen en zat al langere tijd te dubben om er mee te stoppen(bron teletekst) Volgens mij rijdt ie ook al 10 jaar f1 ofzo. Maar idd sympathieke coureur! Ben benieuwd wie de laatste race mag rijden!?

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk Nakajima. Kunnen ze hem eens goed testen in een racesituatie.

5. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    was nakajima niet de coureur die ho pin tung de muur in lanceerde tijdens de eerste gp2 race in bahrein?

6. JeePee

JeePee Guest

Hij heeft wel meer mensen in de muur gereden. Hij is de 'jonge Takuma Sato' van de GP2.

7. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    :'-( Dan wordt het nu toch echt tijd om een nieuwe favoriete rijder/team uit te kiezen. Jammer dat hij er zo plotseling mee ophoudt; ik had hem graag een waardig afscheid zien krijgen bij zijn laatste race (overwinning ofzo :+), maar helaas :'-(.

Ik hoop dat hij verder gaat in andere raceklasse, zodat ik hem kan blijven volgen. :)

8. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Erg jammer, vind het altijd wel zonde als een ervaren coureur stopt in de Formule 1. Ook jammer dat hij inderdaad het seizoen niet afmaakt maar hopelijk heeft ie veel succes in een andere klasse (Le Mans misschien) want rijden kan hij zeker.

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Toch vind ik het vreemd dat ie zo weinig successen heeft kunnen behalen. Hij debuteerde in 1997 als een raket en scoorde in zijn 3e race al een podium. In 1998 deed ie het ook nog steeds aardig goed en werd zelfs gelinkt met Ferrari (al waren dat maar geruchten). Maar vanaf 1999 ging het helemaal mis met Wurz. Niets lukte meer en hij was gewoon te traag. In 2000 was het nog erger. Fisichella scoorde 3 podia en 18 punten, terwijl Wurz er maar 2 haalde. Daarna heeft ie een hele tijd getest en tussendoor wel steeds aanbiedingen gehad, zoals van Jaguar in 2003 maar die sloeg hij steeds af. Dit jaar kwam hij dan eindelijk wel weer aan een stoeltje, maar is helaas zoek gereden door Nico Rosberg en nu is het voorbij. In 1997 dachten ze bij Benetton en overal dat hij de opvolger van Gerhard Berger zou zijn, maar dat bleek niet zo te zijn.

Jammer dat ie weg is, vooral omdat ik bij hem het idee heb dat ie veel meer uit zijn carriere kon halen. Het talent heeft/had ie wel, maar op de een of andere manier is ie z'n zelfvertrouwen kwijtgeraakt, getuige ook de aanbiedingen die hij afsloeg om zo de zekerheid van een teststoeltje veilig te stellen.

10. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat de deal met jaguar in 2003 niet doorging omdat McLaren daar een stokje voor stak, niet zozeer wurz zelf. Maar inderdaad, hij was ooit echt een megatalent (wurz-schumacher monaco 1998!) maar het is er nooit uitgekomen.

11. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    ach, ik vind dat Wurz een fantastisch seizoen heeft gereden. Nico Rosberg is nou eenmaal ook echt supersnel onderweg en het veld was wel erg competatief en de Williams toch een van de langzaamste. Dan is je seizoen al geslaagd met een podium (Alex was 3e in Canada).

Ik vraag me af of het meespeelde in zijn besluit om te stoppen het ongelukje in Australie waar DC bijna Wurz zijn hoofd eraf reed.

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Hier dacht ik ook nog aan ja. Zou idd kunnen, Hakkinen had het ook in 2001.

Maar aan de andere kant, in de wedstrijd erna haalde Wurz een hele hoop coureurs in en vocht zich van de 20e naar de 9e plaats dus agressief rijden kon ie nog wel.

13. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juu

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Alonso dus niet naar Ferrari.

15. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ferrari legt de ideale waterdrager voor kimi vast.

16. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    ..

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, das vandaag, was ff in de war 8)

laat mij maar even

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    ..

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat hij een straf die zijn race zal beinvloeden krijgt want de de meest gangbare van 10 plaatsen terug vindt ik wat te hard voor zo een overtreding

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, het is een fout die in het regelement staat.. Waarvan iedereen weet dat het niet mag.. Dat er dan meer coureurs zijn die het doen, helpt misschien een beetje mee though..

Dat zou het kampioenschap wel echt in een ander perspectief zetten! _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina