1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Mclaren krijgt (alweer) een geldboete en Hamilton krijgt 1 setje minder tijdens de race.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zal hij wel weer met een kapotte band in de grindbak eindigen en dan is het dit keer niet z'n eigen/McLarens schuld :+

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Als het zondag niet gaat regenen dan maakt het weinig uit, denk dat hij gewoon kampioen wordt morgen. :)

4. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen veel succes morgen!!!
    Jammer van kimi op 3 maar goed leuk voor massa. VEEEEEL SUCCES !!!!!

!!KIMI!!

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Word zeker een mooie race morgen.
    Heb in tijden niet meer zo'n spannend kampioenschap gezien.

6. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk met angst naar de eerste startrij, vraag me af of dat wel goed gaat komen. Massa was wel wat overdreven blij met zijn pole, terwijl hij waarschijnlijk niet mag winnen van ferrari.

7. JeePee

JeePee Guest

Lewis en Massa zijn licht. Massa expres voor Hamilton gezet zodat Hamilton geen gat kan slaan, zoals bijvoorbeeld in China gebeurde. Raikkonen tuft er met veel benzine rustig achteraan en gaat er bij de 1ste pitstops voorbij. Dan is het hopen op uitval bij de Mclarens.

Smerige actie trouwens van Hamilton. Dwingde Kimi in een fout door extra laat de remmen bij de pituitgang. Raikkonen moest later insturen en ging wijdt. Daar verloor hij behoorlijk wat mee. Lewis heeft zn excuses al aangeboden, maar de actie wordt niet onderzocht.

Maar laat maar racen vanavond! Als Kimi al zijn pech die hij de afgelopen 6 seizoenen gehad heeft weet om te zetten in geluk, is mijn dag helemaal goed :cool:

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dit is ook precies wat ik op hem tegen heb, het gaat allemaal maar gluiperig en achterbaks. Dit is nu al actie nummer 3/4 waar hij uiteindelijk gewoon maar mee wegkomt. Beetje net zoals Schumacher met z'n Stop and Go in Silverstone 1998, dat soort acties zijn het. Het mag wel, maar echt populair wordt ie er bij mij niet mee.

Fisichella eindelijk weer eens een behoorlijke voorsprong op Kovalainen, misschien net op tijd om toch nog een stoeltje ergens te verdienen :)

Titel is denk ik wel beslist nu, tenzij het gaat regenen of een SC op de baan komt, dan kan het nog leuk worden. Overigens denk ik dat Massa de race gaat winnen, die is altijd goed in Braziliƫ. Ook toen hij nog bij Sauber reed.

9. The Flash

The Flash Guest

Jah, als dat eens zou kunnen gebeuren dan zit het allemaal wel goed, maar hij moet zoiezo winnen, en dan moeten de McLarens ook nog eens heel weinig of geen punten halen, das toch best lastig, maar goed, laten we hopen.

Jah precies, je haalt er veel voordeel uit, maar het zijn gewoon naaie acties. Ik vind het diep diep triest dat ze zoiets niet onderzoeken. Maarja, wie ben ik, als ik het daar voor het zeggen had, dan was het heel en heel anders geweest. :+

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat met Schumacher was wel iets anders imo, gewoon een gat in de regelgeving wat hij uitbuit. Eerder slim dan achterbaks.

Actie van Hamilton van gisteren vond ik ook niet kunnen maar voordat de FIA een van de 3 titelkandidaten een straf geeft moet er wel echt iet ergs gebeuren gok ik. Tijdens het seizoen was Hamilton (of wie dan ook) hier gewoon bestraft voor geworden.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Laten we vooral hopen dat zowel de 3 titelkandidaten als de mensen die niks met de titel te maken hebben geen gekke dingen gaan doen. Laten we hopen dat de titel eerlijk beslist word, beslist word door racen.

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    De F1 en eerlijk ,dat zijn twee dingen die niet bij elkaar passen....
    Al zolang de F1 bestaat wordt er vals gespeeld aangezien vrijwel alle teams de regeltjes van het hele gebeuren eerder zien als te omzeilen beperkingen dan na te volgen regeltjes....
    Als voorbeeldje, destijds toen Ecclestones eigen renstal brabham tijdens iedere grandprix enkele ronden voor het einde binnenkwam om te tanken en nieuwe banden staken de monteur ook een nieuwe voorvleugel op de bolides...
    Niemand die daar wat achter zocht tot er op een keertje een licht wervelwindje door de pits trok waarbij alle voorspoilers van alle teams als speeltjes door de lucht vlogen....Behalve die van brabham,die bleven netjes liggen waar zij lagen,wervelwind of geen wervelwind...En dat was dan het team van de big boss zelf...

13. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Die massa krijgt wel paar tonnetjes extra hoor als hij Hamilton gaat blokken, dus eerlijk zla het niet worden ;)

Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  14. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hammilton valt uit, massa laat raikkonen voorbij en blokt alonso. kimi gaat kampioen worden!!!!

15. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kimi !!!!!!!!

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hamilton 18e, wordt nog een mooie race _O_

Hulde voor Hamilton als hij nog kampioen wordt

Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Kimi gaat hem pakken _O_

18. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Had je toch bijna gelijk, kut het begint weer, later! :b:

19. Drogba

Drogba Guest

Waarom zijn veel mensen hier tegen die jongeman?

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Achterstand van Hamilton valt nog mee

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina