1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009 (DEEL 2)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 21 jul 2009.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Opdracht gegeven te crashen. :'-( Welke coureur gaat nou akkoord met zo iets?

2. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien kreeg Piquet daarom wel het tweede stoeltje dit jaar.:lol:

Het lijkt mij dat het wel eerder uit was gekomen, mocht het verhaal waar zijn. De FIA heeft sowieso toegang tot al het radioverkeer. En Piquet is ook aardig spraakzaam over zijn oud werkgever momenteel.:+

3. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Net een half uur terug uit Belgie en wat een dag is dit geweest. Schitterende overwinning voor Kimi, goede 2e plaats voor Fisichella _O_

Maar dat geluid/geweld wat van die auto's afkomt. Echt, dat is niet te omschrijven zo mooi. We zaten bij de Eau Rouge, hoog op de tribunes en konden alles zo prima volgen. En was er ff een momentje van verveling had je wel genoeg aan de schitterende omgeving waarin het circuit lag.

Dit soort momenten vergeet ik nooit meer. :thumbs:_O_

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
  5. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    ook maar weer is gekeken naar de race.
    Als Schumacher terug was gekomen was ik het echt weer gaan volgen maar Spa is toch wel speciaal. De race viel me toch wel tegen, maar goed m Ferrari weer is te zien winnen:thumbs: Wat gaat Kimi volgend jaar eigenlijk doen, hij toont vandaag zijn klasse toch wel weer.

6. JeePee

JeePee Guest

Zat net eventjes op Kimi z'n twitter, heeft 'ie op 26 Feb (net na het testen) dit gepost:

Haha wat een held! Dat 'ie dat gewoon online zet :cool: :+

7. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een kulta:$

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Neem aan dat het een bepaald drankje is. :+ Met alcohol er in.

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Lapin Kulta is bier.

10. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    oke Tnx:b:

11. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fisichella maakt seizoen af bij Ferrari
    03 september 2009

Giancarlo Fisichella zal de laatste vijf races van het seizoen uitkomen voor Ferrari. Zo heeft de Italiaanse renstal donderdagmiddag bekendgemaakt. De Italiaan komt over van Force India, waarvoor hij afgelopen weekend nog een podiumplek behaalde in de Belgische Grand Prix, en volgt bij Ferrari Luca Badoer op.

"We hebben voor Fisichella gekozen, omdat we denken dat hij een waardevolle bijdrage aan het team kan leveren in het laatste deel van het seizoen", liet teambaas Stefano Domenicali weten. "Giancarlo heeft gedurende zijn lange carrière bewezen dat hij een zeer competitieve rijder is. Daarnaast maakt het ons erg trots om een Italiaanse coureur in de auto hebben tijdens onze thuisrace."

Badoer, die in Valencia en België reed als vervanger van de geblesseerde Felipe Massa, wordt bedankt voor zijn inzet. Domenicali: "We willen Luca enorm bedanken voor de teamgeest die hij heeft getoond. We vinden het erg jammer dat hij in de afgelopen twee races niet heeft kunnen laten zien wat hij werkelijk waard is. Hij reed onder omstandigheden waaronder iedereen het moeilijk zou hebben gehad."

Badoer werd gepromoveerd tot teamgenoot van Kimi Raikkonen, nadat Michael Schumacher niet fit genoeg bleek voor een rentree. De 38-jarige Italiaan finishte zijn beide races als laatste. Het is nog niet bekend wie Fisichella zal opvolgen bij Force India, maar naar alle waarschijnlijkheid gaat dit zitje naar Vitantonio Liuzzi, de testrijder van het Indiase team en voormalig coureur van Toro Rosso.

12. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Supervet voor hem! En waarschijnlijk ook de beste keuze voor Ferrari.

Jammer dat er nu geen Ferrari meer achteraan zal rijden (:+) maar nogmaals heel vet voor Fisichella, vooral omdat hij gelijk in Monza zal beginnen.

Dit betekent ook de terugkeer van Liuzzi, dit keer dus in een Force India.

-Edit-
    Fisi wordt testrijder bij Ferrari voor 2010! Waarschijnlijk rijdt hij dit jaar dus zijn laatste races, en hopelijk in stijl.

Laatst bewerkt: 3 sep 2009
  13. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Is dat zijn echte twitter? Of gewoon één van de fake accounts?

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Vingers gekruist houden dat hij Monza wint. Dat zou een mooie pluim zijn in zijn carriere.

Coureur met veel potentie en talent. Maar waarbij het nooit echt helemaal eruit is gekomen. Of dat vooral pure pech is geweest of omdat het was omdat ie toch net dat laatste graantje talent mistte wat van een coureur een hele grote kan maken laat ik even in het midden.

Mocht het echter het laatste seizoen zijn dat we Fisi in actie zien dan hoop ik hij nog in ieder geval een zege op zijn naam kan zetten. Dat moet je iemand als Fisichella gewoon gunnen imo.

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Jaren lang geen race gemist en als dat wel zo was dan was ie wel opgenomen, maar van deze niets gezien omdat ik op vakantie was en gelijk allemaal superprestaties van Fisico! :eek: Ik snap niet waar die het opeens vandaan heeft gehaald, Sutil was gewoon op de plaatsen te vinden waar die de laatste tijd al reed.

Waarschijnlijk alleen maar omdat ie zag dat Badoer het slecht deed en zijn kansen rook, is ie goed gaan rijden. Die Force India is gewoon een WK-auto :+ Maar wel tof dat ie nog een pole weet te scoren ook en dat ie toch nog een mooi einde aan zijn loopbaan kan maken zo bij Ferrari. Dacht eerst dat hij via een zijdeur zou verdwijnen. Maar nu hij bij het team terecht komt, waar hij al vanaf het begin van zijn loopbaan over loopt te 'zeuren' dat ie er heen wil, krijgt ie toch nog een mooi afscheid wat ook hoort bij iemand met meer dan 200 GP's achter z'n naam. Hopenlijk wint ie nog een keer.

De prestatie die hij dit weekend heeft neergezet, heb ik nog niemand zien neerzetten. Het team dat onderaan staat en dan pole trainen en 2e worden en eigenlijk sneller zijn dan de winnaar. Het is niet door mazzel van regen o.i.d. maar gewoon omdat ie goed was _O_

16. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Damn hé! 8)

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Best wel ja :+

Bijna had ik de race nog kunnen zien op een zender in ons appartement, maar toen de opwarmronde begon, viel het beeld weg dus ik denk dat ze gewoon de rechten niet hadden om het uit te zenden. Zag alleen dat ie wel echt op pole stond en later die avond in een Internet café gelezen wat ie allemaal gedaan heeft.

En straks mis ik Monza ook weer omdat ik dan bij Ajax - NAC zit, maar die race wordt tenminste wel opgenomen :)

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weten jullie nog die crash in Pau met de safety car waar Engstler uit de race werdt gereden. Check de URL op de achterkant van zijn nieuwe auto. :D

http://www.safety-car-hunter.com/

19. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de evenementen bezoekers\o/

ik weet dat de afgelopen paar jaren de ferrari days in duitsland en belgie zijn geweest alleen wist ik dat helaas al groot ferrari fan nooit. was nooit zo'n fanantiek bezoeker:x tegenwoordig steeds meer:thumbs:. Maar nu ben ik op internet aan het kijken of er al wat bekend is voor volgend jaar. Kan helaas niks vinden. weet iemand mischien al of ze volgend jaar naar de nürburgering gaan of naar spa??

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik zat net even te kijken voor kaarten voor de race in Australie voor het volgende seizoen:) Welke tribune is het best aan te raden? Er zit behoorlijk wat prijsverschil in de tribunes en het geld groeit me niet op de rug (helaas)

Hier een overzicht van de tribunes:

Ik wilde eigenlijk op de jones of brabham tribune zitten, maar dan word ik wel verplicht om een weekendkaart te kopen voor €322,-
    Ik wilde eigenlijk alleen de zondag gaan, maar dan kan je alleen kaarten voor de schumacher tribune nemen voor €128,-

In welke bocht zie je de meeste actie? Want daar gaat het mij om, ook al heb je overal een grote schermen staan, het blijft toch het allermooist om die inhaalacties gewoon live te zien:)

Deel Deze Pagina