1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009 (DEEL 2)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 21 jul 2009.

1. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Canada is al definitief, ziet er wel goed uit verder.

2. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind het de laatste jaren nou niet echt een verbetering die rare aziatische circuits. Blij dat canada terug is en dat moeten ze ook houden zo! Vind het wel jammer dat ze dit jaar niet australië als eerste circuit bezoeken. Dat vond ik toch wel een soort van traditie:D

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Bahrein als opening is echt het minste van die hele kalender. Daarnaast ben ik ook geen fan van al die Aziatische Tilke circuits.

En die straf voor Renault is echt veel te laag, slaat nergens op.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vroem vroem doen in Japan? Welk circuit ligt daar?

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat dacht je van Suzuka.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Geef mij maar Fuji. :)

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat komt Renault hier goed mee weg zeg!!!!! Ze hebben echt mazzel gehad. Maarja, aan de andere kant zijn degene die er verantwoordelijk voor waren al weg.

Heel mooi om te zien dat Montreal weer terug is op de kalender! Alleen erg jammer dat Melbourne niet de openingsrace is!

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Haha. Trüe. Ken beide circuits nog ook. Dacht er gewoon niet bij na. My bad.

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
  10. JeePee

JeePee Guest

No way. Nothing beats the esses, spoon en de 130R.

11. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    De 130R stelt helaas weinig meer voor, maar verder ben ik het er absoluut mee eens dat Suzuka de betere is. Na Spa vind ik dit waarschijnlijk het mooiste F1 circuit.

12. JeePee

JeePee Guest

De 130R is nu ongeveer net zo als Blanchimont en in zekere zin ook Eau Rouge. Toch maken de snelheid die je hebt, de gigantische G krachten en het er absoluut niet met z'n tweeen doorheen kunnen het een fantastische bocht.

13. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten, Alonso flikte het in 2005 overigens wel bijna maar dat was nog net voor de bocht.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Bron

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Lame, want die mensen die er nu wonen zijn er gaan wonen toen het circuit er al lag. Tenzij ze zo rond de 90 zijn, maar dan ben je toch al potdoof? 8)

16. JeePee

JeePee Guest

Ja echt fucking triest.
    Net zoals Zandvoort. Die baan ligt er al sinds 1928 ofzo... en dan ga je ernaast wonen en klagen om het geluid :emo: ?

Begin dit jaar was de rally van Veenendaal ook al afgelast wegens protesten. Wordt nota bene gehouden op een industrieterein. Echt hoor... volgend jaar uitzoeken wie er protesteerde en vervolgens de proeven zo opleggen dat de oprit van die mensen als chicane fungeert. Echt een typhus hekel aan die mensen.

17. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd afschieten die idioten. Het is altijd een kleine minderheid die het verpest. Die mensen in spa zouden is moeten weten hoeveel boeren en campings blij zijn met 1 zo'n weekend. Hele weilanden en campings vol grote gezellige bende maar nee het geluid is te hard. Stop dan met de 24 hours of spa maar blijf lekker van de formule 1 af.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    He he daar blijven ze ook mooi vanaf. ;)
    Maar die mensen moeten eigenlijk niet zeuren, je wil niet weten hoeveel omzet de mensen uit het dorp gaan mislopen als de F1 en andere grote evenementen niet doorgaan. Maar als ze willen verhuizen en hun huis goedkoop verkopen moeten ze me even bellen. Zou graag daar willen wonen. ;)

19. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Misselijkmakende figuren! Ga daar dan niet wonen stelletje idioten! :mad:

-Edit-
    Ohja dit wou ik posten, ff vergeten door dat andere bericht:

Laatst bewerkt: 23 sep 2009
  20. JeePee

JeePee Guest

Ik vraag me eigenlijk af wat Ferrari er mee wint om Alonso te laten rijden ipv Kimi. Gerucht gaat dat Kimi sowieso zijn 2010 salaris wil krijgen (bijna 50 mil aan dollars) en dat zou Santander dan weer willen dokken om Alonso daar te zien... maar... denkt Ferrari echt dat Alonso wel ff WK wordt met die bak ofzo? Ik zie Alonso dus echt niet sneller gaan in de bak.

En Kimi die dan slim is en het salaris van Ferrari en Mclaren op z'n rekening krijgt als ie daar gaat rijden. En natuurlijk net zo, zo niet sneller zijn dan Lewis zodat Ferrari denkt van... hé was Alonso niet net zo snel :+ :cool:

Deel Deze Pagina