1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009 (DEEL 2)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 21 jul 2009.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nee, zie het niet gebeuren. Webber is nog een vaste kracht bij Red Bull en heeft een contract voor 2010, ook al zegt dat niet zo veel. Webber blijft, Raikkonen Mclaren of weg. Gok ik. Hopelijk McLaren.

Kubica naar Renault, ook voorspelbaar. Wel goed voor hem :)

2. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik zie Raikkonen ook niet gaan, zal wel Mclaren worden. Ik hoop niet dat hij stopt.

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd, hoop natuurlijk op McLaren en zou het zonde vinden voor Webber. Daarbij gaat Webber zijn plekje niet zomaar afstaan.

Toyota heeft zo zijn mooie momenten, net als in Bahrein. McLaren presteert belabberd op snelle circuits (zie bijv. Spa en Silverstone) en het valt me zeker mee hoe het hier in Japan ging maar zelfs met hun recente updates denk ik dat Toyota niet onderdoet op snelle circuits.

Maar het is lastig vergelijken. Wagens verschillen zelfs per weekend, das wel te zien aan de vele winnaars en verrassingen dit jaar.

4. JeePee

JeePee Guest

Duidelijk. Hoop inderdaad nog steeds op Mclaren.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Meen ergens gelezen te hebben dat Kimi alleen in de F1 wil blijven bij een team waar hij volgend jaar wereldkampioen kan worden. Dan lijkt mij Toyota dus ook niet echt waarschijnlijk

6. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  9. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Echt vreemd, ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken maar denk dat dit weer zo'n hopeloze gimmick is..

Hoe dan ook, racen was vroeger veel leuker! Zo blijkt wel weer:

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wat een fantastisch circuit is dat zeg, wow :cool:

11. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Geruchten Barrichello --> Williams worden steeds sterker, dan wordt de kans van Rosberg naar Brawn helemaal groot en daarbij Kimi naar McLaren ook weer wat groter.

Ben benieuwd!

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Zou mij verbazen als Williams nu nog gaat investeren in Barrichello. Die verdient waarschijnlijk meer salaris dan bijvoorbeeld die Hulkenberg die ze nog hebben en die maakt toch veel indruk in andere raceklasses. Of ze moeten deze twee naast elkaar laten racen, dan kan het wel. Dan kan Barrichello zijn ervaring overbrengen op Hulkenberg.

Maar volgens mij heeft Williams elk jaar steeds minder te besteden, zo lijkt het althans, dus dan vind ik het niet echt reëel om zo'n dure coureur aan te trekken.

13. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is het plan verwacht ik, Nakajima vertrekt denk ik of heeel misschien gaat hij naar Toyota toe.

Daarnaast wil BGP Barrichello waarschijnlijk niet meer waardoor Williams wel één van de betere keuzes is voor Barri, alhoewel het een stap achteruit is. Zonde om te zeggen over zo'n legendarisch team als Williams, maar zo is het nu wel.

Hoe dan ook, ik denk dat Barri gewoon wat van z'n salaris inlevert en in 2010 een mooi team vormt met Hulkie. :)

14. JeePee

JeePee Guest

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Begrijpelijk dat hij thuis blijft.
    Als Olav nog wel het commentaar verder doet dan kijk ik wel (en switch in de reclame blokken naar de BBC), is het Allard die het race commentaar doet dan is het 'hallo Martin Brundle'.

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Op zich best leuk circuit, maar die pitsuitgang vind ik echt onlogisch. Is een flinke tunnel, wat al gevaarlijk kan zijn, mocht daar wat gebeuren, maar bij het uitkomen kruis je zowat de mensen die niet de pits hebben genomen, best onoverzichtelijk/gevaarlijk zo. Volgens mij verlies je zo ook behoorlijk veel tijd met een pitstop.
    Als je naar het kaartje kijkt, lijkt mij het logischer / beter om rechts tussen bocht 1 en 2 de baan weer op te komen.

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad, die Allard vind ik verschrikkelijk irritant. Kunnen ze niet die Rick Winkelman de commentatorspositie in laten nemen?

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vet.

Zo te zien ze er ook verschillende lay outs. :)

Laatst bewerkt: 16 okt 2009
  19. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Had dat filmpje laatst gezien.. Verschrikkelijk circuit. =(

20. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    vin nieks aan dat circuit, kortte baan met veel te veel bochten waar geen snelheid in zit.

Deel Deze Pagina