1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009 (DEEL 2)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 21 jul 2009.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm vond hem niet echt bijzonders.
    Vorige waren veel leuker.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    We weten allemaal hoeveel Raikkonen verdient, maar ik vraag me af hoeveel hij eigenlijk uitgeeft. :9 Heeft ie een gigantisch huis? Persoonlijk jacht? Etc. etc. 8)

3. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Hij heeft een club(misschien meerdere?) Hij heeft een Sunseeker(onwijs gave jachten) van 10 miljoen. Eerst had hij er twee, maar eentje kapot gevaren. Verder weet ik eigenlijk niet echt wat hij allemaal doet. Zal wel een aantal huizen hebben door heel Europa en misschien maakt zijn vriedin veel op.

Maar wat heeft Schumacher allemaal van die 60 miljoen die hij er het laatste jaar verdiende? Ik weet alleen dat hij een onwijs groot landgoed heeft met circuit, tankstation en een hele garage vol met allerlei Ferrari's. Zoiets zal Kimi ook wel hebben.

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Haha. :+ Echt erg. Mja, je moet er iets mee! :eek: Schumacher zie ik er ook wel voor aan, maar omdat Raikkonen toch een wat stiller / ik-geef-er-niks-om type is, ben ik daar wel benieuwd naar. Eens googlen op die Sunseeker.

5. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Kimi is echt een partyhardy hoor, alleen mocht hij niet meer drinken in de tijd van McLaren(tenminste een seizoen) Hoe het bij Ferrari ging weet ik eigenlijk niet echt.

Sowieso hoor je weinig over de coureurs in Nederland, maar ik denk wel dat in Finland er best wat berichtgeving is over Kimi en Heikki.

6. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Schumacher laat volgens mij 7 wolkenkrabbers ergens in het Midden-Oosten bouwen, zal vast ook een paar centen kosten. :)

Barrichello en Hülkenberg zijn overigens bevestigd voor Williams volgend jaar. Volgens verwachting natuurlijk, maar wel een mooi rijdersduo.

7. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Mooi klote! Eerst nog hoog en laag beweren dat ze in de formule 1 blijven en dan vervolgens de stekker eruit trekken! Erg jammer:mad:

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Helaas! :eek: Hopen dat de Toyota coureurs nog ergens terecht kunnen, zeker Glock en Kobayashi gun ik nog wel een seizoen of twee. :)

10. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Glock misschien naar Renault, over Kobayashi weet ik niks, maar zie hem wel in een Toro Rosso rijden eigenlijk.

11. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Kobayashi misschien bij bmw nu? jammer dat tayota vertrekt nu. maar blijven wel genoeg auto's over want Bmw stond op de reserve lijst:).

en nick heidfeld hopelijk dan ook weer bij bmw?

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jaarclip 2009:

[yt]5WCzDsENjbw[/yt]

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad, hopen dat BMW gewoon meedoet volgend jaar. Met Kobayashi hebben ze wel één goede rijder denk ik.

14. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Renault overweegt ook om te vertrekken. Gaat lekker zo!

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dan is Kubica wel een hele grote pechvogel.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol de F61 met grote tank. ;)

17. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Haha, hoeveel liter moeten ze nu eigenlijk meedragen?

Wat gebeurt er trouwens met die tankman van de pitcrew? Ontslagen?

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn gewoon monteurs. Dus die blijven gewoon. :)

19. JeePee

JeePee Guest

Ligt natuurlijk aan het verbruik van de auto en de aard van het circuit, maar een litertje van 250 zou niet gek zijn voor een 2010 tank.

Hehe, zo slecht om te denken dat het enige werk van de pitcrew de pitstops uitvoeren is. Zou wat zijn: 20 seconden werken per 2 weekenden :+ De man met de tankslang is wellicht ook verantwoordelijk voor de andere motorvloeistoffen enzo, en heeft dus zat te doen tijdens de raceweekenden.

20. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    vind het maar onzin dat ze niet meer mogen bij tanken in een race dit maakte de pitstops juist nu zo veel leuker.

af en toe un mooie brandslang werd mee gesleurd zo als in Brazilië. mooi dat z'n acties.

dus baal er beetje van reglement hoe die nu is is prima eigenlijk niks mis mee.

Deel Deze Pagina