1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009 (DEEL 2)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 21 jul 2009.

1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Tja dat bericht plaatste ik net toen ik het gelezen had, dus dat moest er eerst even uit. O-)

Had het in het Engels al een beetje uitgelegd, en moet nu weg dus daarom plak ik het hier even:

This point system is the worst idea ever. Back in the 'old days' there were even more teams than now and still only the top 6 got points!

Today a point isn't worth crap and today they don't have to fight for it anymore. Points used to be special and a reward for a good race.

Besides, teams will now continue to play on 'safe'. No risks to go for the win, but steady reliability to go for 20 f*cking points. They're trying to make F1 more spectacular.. well FIA; this isn't helping!

And the news that Abu Dhabi will host the last race next year just makes my day complete.

-Edit-
    25-20-15-10-8-6-5-3-2

From 6 to 5 points, and then from 5 to 3. Riiiight..

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat klopt ja. Een WK-punt krijgt steeds minder waarde op deze manier. Sowieso krijg je ook vertekende kampioenen. Pas bijvoorbeeld maar eens de puntentelling uit 2003 toe op 1999, dan krijg je opeens Eddie Irvine als kampioen i.p.v. Hakkinen.

Het had gewoon nooit veranderd moeten worden. Statistieken worden met al die regelementswijzigingen steeds minder waard. Er is volgens mij ook nog ergens een baan waar Montoya het ronderecord nog heeft, zegt ook wel weer genoeg over de nieuwe regels.

3. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Of Keke Rosberg in '85, met één van de snelste kwalificaties ooit. :)

Ik denk dat de nieuwe puntentelling het spektakel op de baan niet ten goede komt. Daarnaast moeten de wagens nu nog betrouwbaarder zijn en ook dat is nou niet echt spannend.

4. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    "Finnish newspaper Turunsanomat says that Lotus will announce the drivers 6am Finnish time and the drivers will be Jarno Trulli & Heikki Kovalainen."

Ben benieuwd, morgen horen we het. :)

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dan zouden ze nog een best goede line-up hebben voor een nieuw team. Zie je niet zo vaak, meestal is het 1 redelijke en 1 slechte of zelfs 2 slechte.

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Muah, ik denk dat Trulli en Kovalainen ook graag door willen rijden. Dan is een stap 'terug' misschien wel verstandig. Ik denk namelijk niet dat een groter team ze wil hebben.

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat sowieso, anders zouden ze dat wel gedaan hebben. Maar als beginnend team kun je het ook zeker slechter treffen. Neem die teams die overwegen De La Rosa in te lijven. Dat is geen eens subtop en inmiddels al 38 of 39.

8. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een beginnend team is het zeker een mooie line-up. Misschien dat USF1 in dat aspect het minst zal presteren.

9. JeePee

JeePee Guest

En idd, Trulli en Kovalainen zijn vandaag bevestigd!

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zou het dan toch waar zijn?:eek:

11. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Is al een tijdje bekent, alleen wachten op wanneer.

12. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een teken. Ik wordt echt gek als hij terug komt.

13. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop dat hij terug komt. Houdt rtlgp elke dag in de gaten wil het nieuwe seizoen nu al begint + een F1 game op de 360.

14. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had liever gezien dat ie voor Ferrari ging rijden. Maja je kan niet alles willen8)

15. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Van een ander forum;

Rome GP deal has been signed, fortunately it won't affect Monza which will still host the Italian Gp according to the report on Sky News.

http://uk.eurosport.yahoo.com/20122009/58/rome-agrees-formula-grand-prix-deal.html

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik dacht dat er altijd maar 1 race per land mocht worden gehouden? (en dus daarom Nürburgring/Valencia onder de noemer Gp van Europa wordt gehouden)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekker muziekje voor het slapen gaan. ;)

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sweet.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Eindelijk weer een reden om te kijken!
    Schumi!! \o/

20. JeePee

JeePee Guest

Leuk wakker worden dit :)
    Schumi terug in de F1 hahah! Vet hoor.

Met het vertrek van Kimi was ik van plan het allemaal wat minder intensief te volgen, maar dat gaat (sowieso de eerste races) nog even niet gebeuren :9

Deel Deze Pagina