1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009 (DEEL 2)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 21 jul 2009.

1. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga 30 augustus naar de Grand Prix van Belgie toe \o/\o/ We hebben kaarten voor bij de Eau Rouge bocht gekocht. Ben echt benieuwd en kan niet wachten om daar heen te gaan. Ik moet en zal het geluid van die formule 1 auto's eens in het echt horen. Als je zo al die verhalen hoort en ziet, moet dat toch echt fenomenaal zijn :thumbs:

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nou, het wordt geen Schumacher die Massa gaat vervangen. Hij heeft nog steeds last van de crash met de motor eerder dit jaar.

Leuk interview trouwens met Rosberg op RTL 8)

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Alonso zonder wiel :eek:

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    What the hell gebeurd er met de wielen de laatste tijd!

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik denk dat er een monteur iets vergeten is... Klote race voor Alonso, zeg. Hamilton daarentegen vliegt de baan over :thumbs:

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hij is er nu helemaal maar af gegaan?

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hamiltonnnnnnnnnnnnnnnnnn!!! Yeah!!!! \o/ Heerlijk, echt super dit!!!! :b:
    Geweldig om hem zo te zien!!! Echt heeeel erg verdient dit! Wow!!!! Geweldige rit!
    Hele goede race van Kimi ook, heel goed gedaan! Brawn GP niet goed vandaag.

Laatst bewerkt: 26 jul 2009
  8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Waarom peerde Flavio 'm nou? Was net in de reclame dat ik een shot zag van hem en z'n tas! :eek:
    Nou, verbazing of felicitaties hoef ik niet te uiten, dat doet iedereen hier al. :+ Maar wat is het toch met die Raikkonen, rare Fin? Sta je op het podium, zet je de champagnefles direct aan je lippen. Scandinaviërs ook hè.

9. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Denk als statement naar Piquet. Piquet heeft waarschijnlijk zijn laatste race gereden.

10. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

Supermooi!!! Echt geweldig dit, en wat een comeback van McLaren! Zal niet zeggen dat ze nu altijd voor het podium gaan strijden maar als je twee races geleden vanaf P19 start en nu de overwinning pakt dan heb je toch fantastisch werk geleverd! Echt geweldig, ben superblij hiermee!

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heel weinig aan toe te voegen!! Echt heel erg verdient en gewoon super dit. Eindelijk weer eens feest voor ons! ;)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ben blij dat Hamilton weer eens gewonnen heeft, gun het hem wel. Ook al is de voornaamste reden dat ik hem graag zie winnen dat ik dan die Scherzinger op en neer zie bouncen. :cool:

Verder moest ik me weer tijdens de race proberen wakker te houden.
    Waren het de jaren 90 maar weer. :'-(

13. JeePee

JeePee Guest

Het zijn niet de V10's van 4 jaar terug meer, maar boy you'll like it :D Hoop trouwens niet voor je dat je overdekt zit... dan heb je hoe dan ook oordoppen nodig. Zonder dak kan je heerlijk genieten van het V8 geweld.

Maja, net terug van de Hungaroring. Wat een weekend :D Kimi 2de :D
    Ben naar het podium gerend en kreeg ineens champagne in m'n rechter oog 8) Film terug gekeken en bleek het spuitwerk van Hamilton te zijn :D Zal van de week wel een compilatie maken van m'n belevenis. Was echt SUPERRRR.

En oja, v.d. Garde 1ste in de sprintrace van de GP2. Het Nederlandse volkslied galmde over de ring :D

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik had in '97 oordoppen in maar dat helpt echt helemaal niets! :+
    Wat een lawaai als er 22 wagens voorbij komen geknald!

15. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Is idd een kwalijke zaak als ze echt wisten dat de wielmoer niet goed zat. Vind het ook vrij dom want je weet dat dan het wiel er vroeg of laat er af gaat vliegen. Waarom dan niet gewoon 20 sec langer in de pits blijven en het probleem even fixen

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zo dan, Renault geschorst. Wel klote voor Alonso zeg, mist ie Valencia.
    Hele kwalijke zaak van Renault dit zeg!!!

18. JeePee

JeePee Guest

noh, wist je al dat ik een handtekening van 'm heb beer 8) Kimi die op m'n shirt schrijft en Hamilton die champagne in m'n oog spuit (vond het altijd al een zak :+). Wat wil je nog meer? :9

Wel ontzettend lullig voor de Spaanse fans trouwens... Voor ons zat een familie met Massa en Alonso merchandise, zit je dan. Net meer dan 1000 euro betaald en Massa rijdt niet en Alonso is in no time klaar. Lullig!

Zat zelf ook met geknepe billetjes toen Kimi overstuurt op Vettel inging en toen hij anti-stolde bij de 2de stop.

Hele tribune leefde trouwens mee. Echt mooi. Kimi had trouwens wel veel meer fans :+ Er werd 2x zo hard geklapt voor zijn 2de plek dan de 1ste plek van Lewis.

Edit:// En bij Olaf Mol in het vliegtuig 8)

Laatst bewerkt door een moderator: 27 jul 2009
  19. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Veel te zware straf voor Renault, echt totaal onnodig en een heerlijke actie van de FIA tegenover de Spaanse fans.

Waarom krijgt Brawn dan geen schorsing? Niet dat ik ze dat gun maar de neutraliteit lijkt ver te zoeken. En wat kon Alonso nog meer doen dan? Hij werd weggestuurd en kwam er in de eerste bocht pas achter dat er iets mis was. Iedere coureur zou proberen terug te keren naar de pits, hij reed ook zo langzaam als het maar kon!

Daarnaast worden beide coreurs gestraft terwijl het de fout van het team is, leg dan een boete op of doe iets met het constructeurskampioenschap.

Tenslotte kreeg Red Bull een reprimande voor de onveilige pitstop van Webber, terwijl dat in mijn ogen minstens zo gevaarlijk is. Echt schandalig van de FIA!

20. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Even gemist wat Brawn gedaan heeft om een straf te krijgen.

Maar over Renault. Als je als team weet dat het wiel niet goed zit en je stuurt toch jouw coureur weg dan is een straf als deze zeker niet te zwaar. Je brengt jouw eigen coureur in gevaar, maar meer nog stewards, andere coureurs, etc. Al rijdt hij 50 en dat wiel vliegt eraf, dan kan het nog een dodelijk projectiel zijn. Ongelooflijk stupide van Renault om dit te doen.
    Zeker als er net twee ongelukken zijn gebeurt waarbij een coureur iets tegen het hoofd kreeg wat van een andere auto af kwam.
    Ik vind het ontzettend sneu voor Alonso, maar ik vind de straf terecht.

Erg leuk voor Hamilton, ook leuk voor ons als fans. Hoe meer teams mee kunnen strijden voor de overwinning des te beter het is.

Deel Deze Pagina