1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009 (DEEL 2)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 21 jul 2009.

1. JeePee

JeePee Guest

[yt]aJ5HPcpTLWg[/yt]

[yt]ldkAPQEbbuM[/yt]

:)

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Gaaf nieuws! Ben benieuwd of Schumi mee kan komen. Dat gaat me een keer gaaf worden op België, baan die hij op zijn duimpje kent. Schumacher die het op kan nemen tegen Vettel en Hamilton. Hoe gaaf is dat :thumbs: Nu kan ik gewoon niet wachten op de race in Valencia en België!

3. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het is voorlopig maar voor één race hè.;) Tuurlijk racet hij daarna ook nog als Massa nog niet kan. Maar dat is nog niet officieel.:)

4. JeePee

JeePee Guest

Van alle races die Schumi op Spa reed won hij 42%. Raikkonen heeft een 50% win-ratio op Spa :cool: Senna 56% :9

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2009
  5. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens gelezen dat hij voor de rest van het seizoen in de auto zit.

Ik denk dat het in ieder geval meer dan 1 race word. Massa's schedelbreuk moet volledig genezen, de hersenen moeten herstellen, met het oog moet nog even voorzichtig worden gedaan, en denk dat hij daarna toch ook wel weer een paar weken training nodig heeft om weer topfit te worden.

Maar het zal goed zijn voor Massa om in ieder geval de laatste race mee te pakken, kan hij weer ff in normaal ritme komen.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Dat zeiden ze gister ook op het nieuws idd. :)

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik verwacht ook niet dat Massa dit seizoen nog gaat rijden, dus dan zou het erg raar zijn om Schumacher 1 race in die auto te zetten en de rest van de races Badoer of Gene oid. Bovendien mag je toch maar 4 verschillende coureurs per seizoen gebruiken?

8. JeePee

JeePee Guest

Briljant stukje van 'baron van kerpen' (lezers van de reacties onder de nieuwsberichten op F1Today en voorheen RaceFreaks zullen 'm wel kennen denk ik) over Schumacher en Kimi:

:D

9. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    massa zou al wel snel kunnen rijden maar dat zou een groot risico zijn. Vaak heb je dat coureurs na een ongeluk wel weer snel de auto in kunnen alleen word het afgeraden door de doktoren omdat als ze weer een zwaar ongeluk krijgen het niet zouden overleven.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het is ook in het "voordeel" van Massa dat hij dit jaar niet voor het kampioenschap meer rijdt. Hij heeft nu in principe tot volgend seizoen om weer beter te worden

11. JeePee

JeePee Guest

Kut FOM... hebben ze m'n filmpje die ik gemaakt had van tribune Gold 4 van YouTube gehaald vanwege een auteursrechtclaim :emo:

12. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon je eigen gefilmde video! Wat een onzin zeg. Van mij was er ook een video verwijderd maar dat was niet zelf gefilmd.

Volgens mij is FOM met een grootschalige actie bezig ofzo, want die van mij stond er heel lang op maar is nu dus weg, die van jouw is direct verwijderd, die van iemand anders die ik ken ook, en het hele profiel van Antti (een bekende videomaker) is verwijderd. =(

-Edit-
    Hij is weer bezig. :)

Met dank aan Mattzel89.

Laatst bewerkt: 31 jul 2009
  13. JeePee

JeePee Guest

Leuk om te horen :) Zou wat zijn als hij straks sneller is dan Anton Alen :+

Zie net dat hij op SS7 nog maar 2 tiende moet toegeven op Alen.

14. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    zijn dat wel recente foto's want het is de oude achtervleugel...

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hij rijdt daar ook met de F2007.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Komt omdat hij niet mag testen met de F60.

17. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    oja vergeten...|:-

18. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zijn foto's van deze week, maar van de FOTA mag hij binnenkort ook testen met de F60.

Leuk dat Kimi goed bezig is in de rally, alvast een goede oefening voor volgend jaar. :)

19. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0

williams en force india moeten nog toestemming geven omdat hun niet in de FOTA zitten

Laatst bewerkt: 1 aug 2009
  20. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ik even vergeten, klopt. :thumbs:

Deel Deze Pagina