1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    die hoofden ook hé :D :D :D :D

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Niets mis mee, zo keek ik ook ongeveer toen ik zag dat Massa het toch niet geworden was :+

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Haha, schitterend dit. :cool:

4. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    alsof hij m nu zelf niet kan betalen.

maar wel een hele mooie bak!!

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Leuke bonus. Z'n salaris zal niet mis zijn iig.
    Dacht dat die wagen rond de 1 miljoen ipv 8 miljoen kost, maar zal het wel mis hebben.

In 2009 moeten de motoren 3 seizoenen meegaan.

6. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Heel consequent hoor die FIA, met hun motorenbevriezing. =(

Volgens mij is ie niet te koop. :9
    Maar zeker een mooie bak, en de beste McLaren F1 die er is. Jammer dat er slechts 5 van zijn gemaakt, maar dat heeft te maken met de McLaren die in 1995 (volgens mij) won in Le Mans en 4 andere McLaren's ook hoog eindigden.

-Edit-
    Ook wat leuks erover:

[​IMG] [​IMG]
    Uploaded with ShellUploader.

Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  7. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Volgend jaar Mercedes motoren in de Force India's. :)

8. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Sneak preview 2009:

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Blijf die rear wing lelijk vinden=(

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Anders ik wel.
    Het stoere van de F1 wagen gaat er zo langzaam af met de vreemde ontwerpen af en toe. Eerst zo een soort plaat achter de rollbar die je hier en daar zag, nu de smalle, hoge rear wing.

Laatst bewerkt: 10 nov 2008
  11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee hoor, hij zou sowieso nog 2 jaar de kans gehad hebben. :+ En als het 'm dit jaar niet werd, dan volgend jaar wel! Ben benieuwd wat Massa, Hamilton, Raikkonen en Kubica volgend jaar gaan presteren. Ben ook benieuwd naar Alonso, Kovalainen, Vetten en Glock. Interessant!

Verdient Mercedes daar geld aan? Of ligt het aan het presteren van zo'n team?

Aye, mee eens. Maar het zijn toch allemaal regelementen die dit bepalen?

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand een goede zaak / site om F1 tickets te bestellen (incl vervoer, eventueel arrangement)? Twijfel voor 2009 tussen Spa, Nurburgring en Silverstone.

13. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik hoop namelijk in 2010 naar Hockenheim te kunnen gaan.

Ik zou trouwens Nurburgring niet doen, daar zit je volgens mij bij de meeste plekken een heel eind van het circuit vandaan.

Daar verdienen Mercedes en ook McLaren die de versnellingsbak, aandrijfas en KERS gaan leveren zeker weten aan. Daarnaast zal Force India ook data uitwisselen met McLaren tijdens het testen, dus het is voor beide erg gunstig lijkt me. :)

14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij de nurburgring moet je bij de 1e bocht gaan zitten
    Daar heb je een tribune van 2 ringen, ik zat paar jaar geleden met mn pa daar op de 2e ring. zie je ze vanaf start finish naar de 1e bocht komen waar bijna alle inhaalacties zijn, en je ziet ze 20 sec rijden door de eerste infieldsectie. daarna zie je zo ook nog ff later bij zo'n links rechts bocht. egt mooie plaatsen zijn dat daar.

wij gingen toen met ticketmasters, meteen heel arrangement erbij, zit je in de stad Bonn (egt een mooie stad, tegen mijn verwachting destijds in). en de weg naar de nurburgring toe rijdt je langs stukjes vd nordschleife.

In het stadje nurburg zelf kan je een heuvel beklimmen (gewoon een looppad), en dan kom je uit bij een oud kasteel, vanaf daar kan je over grote stukken vd nordschleife uitkijken en het circuit zien liggen. was egt vet daar, wel een aanrader = )

15. JeePee

JeePee Guest

www.tickettravel.nl Drie keer een GP mee bezocht (Hockenheim, Catalunya en Monza) en altijd goede ervaringen mee gehad!

Zowel Hockenheim als de Nurburgring zijn goed georganiseerde GP's. Ga zelf wellicht volgend jaar naar de Nurburgring, op, wat Stefan al zei, de tribune bij de 1ste bocht. Daar zit je inderdaad lekker dicht bij (de enige plekken waar je ver weg zit zijn de tribunes rondom de flauwe hairpin waar altijd 't Rock am Ring festival wordt gehouden, maar daar staat tegenover dat je wel veel ziet) en dan heb je inderdaad 1 van de 2 inhaalplekken + het hele infield section :thumbs:

16. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de A1GP auto echt een stuk mooier dan de 2009 formule 1 auto, terwijl dit eerst altijd anders om was..

17. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan ik me wel in vinden ja, maar hopelijk zullen er meer verschillen komen dan we nu misschien denken.

Trouwens, die tribune bij de eerste bocht van de Nurburgring is toch de Mercedes tribune?

En hoeveel zijn jullie kwijt voor een kaartje? Ik wil het liefst bij de eerste bocht bij Hockenheim, maar kan tot nu toe alleen maar een schatting doen met de kosten.

18. JeePee

JeePee Guest

Nee. De Mercedes Tribune is dat ronde ding achter de grindbak van de 1ste bocht. (nog net te zien rechts op het plaatje) Tribune die wij bedoelen is tribune Gold 4. Niet te missen hier:

En wat kost zoiets? Euro'tje of 250 ofzo? Voor een weekend. Monza was 283,-. Barcelona ook zoiets, maar dat waren beide 1ste bochten. Hockenheim was iets goedkoper (Spitzkehre, tribune staat er niet meer volgens mij. Doodzone, want was een super plek).

19. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ik dacht juist dat jullie die ronde tribune bedoelden, maar das nu duidelijk. :)

En voor een kaartje ga ik dan rekening houden met €300, plus alle andere zooi.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Prijs is ook afhankelijk van het type tribune. Zo zat ik dit jaar op Spa op Gold 2 en een kaartje voor alleen de zondag was 405 euro.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina