1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    ik ga RTL kijken.
    Olav Mol is wel leuk commentaar_O_
    Tenminste niet zo saai als de belgen, slaapverwekkend dat commentaar.
    BBC zou nog wel kunnen maar ik zie wel.

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    België vind ik over het algemeen ook saai. Soms is het wel lachwekkend met hun 'kattengrind' en 'bochtstenen' maar RTL blijft langer boeien vind ik.

Tijdens de reclames zal ik sowieso kijken naar BBC en als dat echt goed bevalt dan wordt dat misschien wel de vaste zender. Ik ben het er wel mee eens dat die hele show om de race heen bij RTL erg irritant is, maar wie weet.. misschien is dat wel anders dit seizoen.

3. JeePee

JeePee Guest

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Zie 2004 en 2006, waarin McLaren net zo snel was als dikke stont door een trechter. 2009 Kunnen ze aan het rijtje toevoegen zoals het er nu naar uit ziet.

Damn, nog een weekje. Jammer dat de GP nu zo laat van start gaat in Australie. Vond het altijd wel wat hebben om midden in de nacht op te staan/na het stappen de TV aan te zetten voor de F1. Ben echt benieuwd naar de verhoudingen. Zal vooraan erg spannend worden denk ik.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De baas heeft gesproken :+

5. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    De enige keer waarbij hij van mij gelijk mag krijgen, maar ik heb er geen vertrouwen in. Dan ga ik eerder op de woorden van Haug af, waarin wordt gezegd dat McLaren achterin het veld te vinden zal zijn..

Trouwens, de klok gaat wel een uur vooruit volgend weekend (tussen zaterdag en zondag) dus begint Melbourne voor het gevoel om 7u ipv. 8u.

6. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    SPORZA meestal en af en toe de BBC. is te zien in welke ik goesting heb.

7. Remco

Remco Guest

Ik vind Olav Mol wel een goeie hoor. Hij vertelt het leuk, hij brengt dingen voor mensen die al jaren kijken en voor mensen die het voor het eerst zien.
    Vorig jaar heb ik F1 voor het eerst gevolgd, maar door hem leerde ik er wel snel over. Ik vind het een prima vent.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb echt zin in volgende week.
    En ik ga gewoon naar Olav luisteren.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Enige probleem wat ik met Mol heb dat hij veel over het hoofd ziet tijdens de race. Ze moeten gewoon iemand als Kalff naast hem zetten. Volgens hebben ook de meeste andere zenders 2 commentatoren tijdens een race

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het wel mee eens. Een tweede naast hem met een microfoon zou geweldig zijn. Maar verder vind ik Mol echt prettig om naar te luisteren.

11. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Mol is idd wel is zo blind als een Mol maar dat Kalf er naast zou ik niet willen, loopt alleen maar irritant te loeien. Laat hem maar lekker als pitsreporter rondlopen:thumbs: De voorbeschouwing kijk ik gewoon niet, alleen die geschiedenis items zijn nog wel tof.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Moet ook niet perse Kalff zijn maar wel iemand met race ervaring een geen BNer die toevallig F1 leuk vind

13. JeePee

JeePee Guest

Ik vind Mol ook wel een prettige stem hebben, maar zijn beste jaren heeft hij gehad. Hij maakt ontzettend veel fouten tegenwoordig. Ook vindt hij de ene coureur in race 1 een held en in race 2 een sukkel die allang had moeten stoppen met racen. Allard Kalff mag van mij helemaal van de buis. Wat een akelige vent is dat. De subjectiviteit zelve, een vervelende stem en het lijkt erop dat hij steeds minder technische kennis krijgt. Maar weinig NL'ers die écht weten waar ze over praten. Verstappen en Albers zijn er daar twee van. Aan Doornbos met zijn kleuteruitleg kon ik me al veel meer ergeren.

Ik ga denk ik over naar de BCC. Beeldkwaliteit is altijd top daar en als het een niet te hoog Hamilton gehalte heeft zal het commentaar ook beter zijn.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2009
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het altijd wel mooi wat die er soms uit flapt.

"Wat doe je nou? Koekie!"

15. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    helemaal mee eens! Kalff denkt ook dat hij alles weet en altijd gelijk heeft.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik erger me aan Kalff op de manier waarop hij klemtonen legt, en midden in zinnen stopt om dan een GIGANTISCH accent op één onbelangrijk woord te leggen. :+ Echt bizar die vent. Goede aan Mol vind ik dat hij eerlijk is, wat dan wel betekent dat hij soms de grootste onzin uitkraamt. Maar oké, hij is tenmisnte gepassioneerd en dat is leuk.

17. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Martin Brundle is echt een geweldige commentator en alleen al zijn inbreng is een reden om naar de BBC te kijken. James Allen is volgens mij weg en dat is maar goed ook. Ik weet niet precies welke rollen DC en Eddie Jordan gaan vervullen, maar het zal ongetwijfeld mooi worden.

Olav Mol zit niet alleen in zijn commentaarhokje maar degene die er nog meer zitten mogen wat mij betreft wel wat meer letten op de fouten van Mol. Murray Walker maakte ook vaak genoeg foutjes maar vaak werd hij wel gecorrigeerd door Brundle of vroeger door Hunt. Een oud voorbeeld, nog voordat Hunt überhaupt in de Formule 1 zat, was de GP van Monza van '69. In de laatste ronde racen 4 coureurs dicht bij elkaar naar de finish en in al zijn enthousiasme noemt Walker de verkeerde naam. In de achtergrond hoor je iemand de goede naam roepen ("Beltoise!") en corrigeert hij zijn fout.

Als zoiets toen al kon dan moet het moderne RTL dat nu toch ook kunnen regelen, zou je denken..

18. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    mjah, vroeger was het 'gepassioneerd', momenteel is het niets meer dan een suffe act. Die Mol gaat per jaar harder blaten. Daarnaast herhaalt die stumper zichzelf ontelbare keren. "Laten we reëel zijn" en de" Trullitrain" passeren dit jaar ongetwijfeld weer vaak de revu.

Vergelijk het commentaar eens met 10 jaar terug, dan hoor je vanzelf het verschil tussen echt en nep.

Stekelenburg, die deed het altijd wel leuk bij de NOS. "Daarrr... is Hakkinnennn... Hij komt.. de pits in gereden.. En daarrr.. komt Schumacher" etc etc.

19. Remco

Remco Guest

Zou ik ook doen. Low pricing, high service!

:+

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    We hebben hier de BBC niet op de kabel zitten helaas en Sporza vind ik echt te saai en suf, dus zit helaas vast aan RTL.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina