1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    @Zeepsop:
    Volgens mij wel ja, ben benieuwd. Dan komt er weer een team bij en kunnen de goede coureurs zich nog beter onderscheiden doordat de gaten kleiner worden.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gast, donder toch eens op met je gezeik! Slik je verlies een als een vent ipv een heksenjacht te beginnen tegen alles wat met BrawnGP te maken heeft. Wat een misselijke vent, wat een smeerlap....

3. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja en dan alleen tegen Brawn schoppen en niet tegen Williams en Toyota...:emo:

Misselijk mannetje is het.:)

Laatst bewerkt: 18 apr 2009
  4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Argh, wat een vent. Staat die met zijn ster voor de Brawns zit hij nog te huilen. Ross Brawn kan gewoon beter voor een auto zorgen dan Flaffie.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De Red Bulls en Alonso dus zoals verwacht lichter.

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, las ik ook al. Niet verrassend eigenlijk. Hamilton zit ook wel aardig vol. Ben erg benieuwd.

7. JeePee

JeePee Guest

Verwachte 1ste stops:

Lap 12 :: F. Alonso (Startpositie 02)
    -
    Lap 15 :: S. Vettel (Pole)
    Lap 16 :: M. Webber (SP 0:cool:
    Lap 17 :: A. Sutil (SP 18 )
    Lap 18 :: T. Glock (SP 19), N. Rosberg (SP 07)
    -
    Lap 21 :: R. Kubica (SP 17), J. Button (SP 05)
    Lap 22 :: R. Barrichello (SP 04)
    Lap 23 :: J. Trulli (SP 06)
    -
    Lap 26 :: K. Räikkönen (SP 08 ), S. Buémi (SP 10)
    -
    Lap 28 :: L. Hamilton (SP 09), N. Heidfeld (SP 11)

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Flafio laat zich weer eens van zijn beste kant zien dus, man wat een zielig figuur is dat toch.

Zelf de kwali net in de herhaling gezien. Erg tof voor Vettel, ook erg goed van Alonso. Goed, ze zijn lichter, dit was misschien ook wel te verwachten. Maar desondanks vind ik het toch netjes van de eerste 3 coureurs.

Leuke kwali en dit belooft weer het een en ander voor de race

9. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    McLaren knalt morgen langs iedereen met KERS! :+

Maar dit was wel een geweldige kwali, mooiste tot nu toe! Super gedaan van Red Bull, het potentieel was er al en nu moet de nieuwe diffuser zelfs nog komen. Het feit dat het nu zo dicht bij elkaar zit is echt super, dit kan leuk worden morgen! \o/

10. JeePee

JeePee Guest

En we hebben een regenrace! Dikke plensbui in China :D

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Sja, en nu kan het alleen maar leuker worden :D

12. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Toffe race. Begin me alleen steeds meer te ergeren aan die safety car. Damn, het zijn toch geen watjes dat ze weer achter dat ding moeten starten...

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Veiligheid boven alles.

Wat jammer voor Sutil had het hem wel gegund. Hamilton spint ook gewoon 10x ofzo.
    En wat zijn Kovalainen en Piquet toch slechte racers ze voegen echt niks toe.
    Maar wel een terechte winnaar en een perfecte race.

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Kovalainen heeft best goed gereden. Ik vond vandaag Raikkonen veel slechter racen, verdedigde nergens en het leek hem niks te interesseren. Piquet zie ik dit seizoen niet uitrijden, hij maakt er echt weinig van. Daarentegen laat Buemi wel goede dingen zien.

Klote voor Sutil, maar wel een eigen fout. Gewoon kut dus. Ferrari ook weer niks. Daar mag nog wel wat gaan gebeuren willen ze er nog iets van maken.

Wel genoten en het was een leuke race met leuke gevechten. Vettel terecht gewonnen en heel mooi dat het gelijk een één-tweetje is geworden.

15. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Denk dat Kovalainen, Piquet en Fisichella het einde van het seizoen niet gaan halen. Wordt wel interessant wie ze gaan vervangen.

Rosberg misschien Kovalainen
    Senna misschien Fisichella
    Grosjean misschien Piquet

Laatst bewerkt: 19 apr 2009
  16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vond het eigenlijk over het algemeen een saaie race. Alonso's gok pakte niet uit, erg jammer. Massa ging best aardig totdat hij weer kapot ging. Raikkonen was echt een rijdende chicane vandaag. Iedereen kwam hem zo makkelijk voorbij, totaal geen fighting spirit. En dan zeggen mensen dat hij bij McLaren slecht gaat?! Het is echt een zootje bij Ferrari. Bij McLaren gaat het duidelijk beter. Hamilton en Kovalainen konden vandaag lekker meekomen en heb genoten van wat mooie acties van Hamilton vandaag. En Kovalainen eens een keer voor Hamilton. Button gewoon weer een strakke race, maximale resultaat, belangrijke punten en opnieuw een podium. Barrichello een mooie 4e plek, maximaal resultaat en weer 11 punten voor BrawnGP! Beiden hadden helaas problemen met de banden. Echt heel erg jammer van Sutil!! Had het hem echt gegunt, maarja, eigen fout!!! Glock ook weer goed gereden hoor!! Van achteren naar P7. Heel erg tof voor Buemi ook, rijd tot nu toe Bourdais aan snot. Kubica en Trulli dan met elkaar, zo dan he.....

Bij Force India zie ik wel het nodige veranderen met de rijders dit jaar ja. Een ding staat vast, Piquet maakt het seizoen niet af. Weer een race vol fouten.

Maar gelukkig volgende week een droge race, heerlijk. Owja, bedankt voor de geweldige plaatsing van de reclameblokken RTL, bedankt!!!!!

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kubica kwam wel goed weg met alleen een kapotte neus. En Rosberg had ook mazzel dat die niet met die snelheid ergens tegen aankwam.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Voeg daar wat mij betreft Bourdais ook nog maar aan toe. Kovalainen zie ik zelf niet uit de F1 verdwijnen maar gewoon naar een wat minder team gaan.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kovalainen zie ik nog wel in de F1 rijden. Denk dat het voor Bourdais na dit jaar ook weleens exit zou kunnen zijn als hij geen betere resultaten gaat behalen.

20. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er vrijwel niet werd gevochten voor P1 maar verder was het wel een mooie race! Red Bull gewoon zeer terecht de winnaar. Vettel kampioen '09..?

Wel mooi dat McLaren nog wat punten heeft weten te scoren. Hamilton had grote problemen met zijn banden, wat de vele spins kan verklaren, maar verder ging het niet slecht in de regen. In tegenstelling tot Ferrari.. Las net dat dit hun slechtste seizoensstart sinds 1981 is!

Kovalainen was volgens mij foutloos deze race. Wat Zeepsop zegt; Raikkonen deed het een stuk minder!

Voor Rosberg is er geen reden om naar McLaren te gaan lijkt mij zo. :)

En Kovalainen wordt dit seizoen niet vervangen denk ik. Vandaag had hij een prima prestatie en dit was eigenlijk de eerste keer dit jaar dat hij wat kon laten zien.

Helemaal mee eens!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina