1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Sorry, maar zeiken is ook een vak, wil jij dan Mart Smeets als commentator van de Grand Prix?

Olav Mol heeft inderdaad soms apart taalgebruik, maar misschien is het niet zo elitair als jij graag zou willen. Het is ook lastig om de coureurs uit elkaar te houden tegenwoordig. Iedereen maakt fouten, ik wil wel eens weten of jij iemand beters weet die 300 races aan elkaar kan lullen en er nog steeds wat leuks van wilt maken.

2. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Button met Barrichello verwisselen vind je dat vreemd? De helmen van die twee lijken sprekend op elkaar.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, maar daar ging het niet om. Het was echt zo'n overduidelijk momentje en daar heeft ie in mijn optiek te vaak last van. Weet inmiddels niet meer precies wat de situaties waren waarin hij fouten maakte, maar ik had het idee dat hij die fouten toen niet hoefde te maken.

Ik vind overigens Mol goed commentaar leveren en ben tevreden, maar sommige van zijn karakteristieken vind ik ergerlijk.

4. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het wel eens met Willem dat Olav te vaak coureurs door elkaar haalt. Het commentaar is prima, maar hij maakt wel relatief (ook een stopwoord van Olav :9 ) veel fouten.

5. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kijk lekker BBC. Geen reclames en voor mijn gevoel hebben de commentatoren veel meer verstand van zaken. Jammer is wel dat ze zelf erg fan zijn van Britse coureurs. Je hoort ze eigenlijk alleen maar over Button en Hamilton.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zal wat zijn daar, nu. Met Button die flink veel punten binnenhaalt en favoriet Hamilton die eens wat minder functioneert, maar nu op weg lijkt te zijn naar een inhaalslag.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou, ik vind dat Hamilton het goed doet hoor! Zijn auto is niet de beste, maar hij pusht zijn weg wel naar voren. Nu de auto faalt, wordt het verschil tussen hem en Kovalainen ook duidelijker, nu het meer op de coureur aankomt.
    Ik ben ontzettend gecharmeerd van Vettel. Dat was ik vorig jaar al, maar nu juich ik extra hard! Het leuke van Brawn is er nu wel vanaf. :+ Red Bull, wooh!

En ik blijf hem gewoon op RTL houden. Tijdens reclames zap ik wel, maar ik heb geen moeite met Olav Mol. Iedereen maakt fouten en ik kijk zelf ook, ik ben niet blind. Hij is enthousiast en de voorbeschouwing zit ook gewoon goed in elkaar. Alleen de hoeveelheid reclame...bah.
    "Voor ons is dit het moment om er weer even tussenuit gegaan. U kunt gewoon blijven volgen wat er gebeurt, links in beeld."

(om nog maar te zwijgen over hoe vaak "XXX kiest liever eieren voor zijn geld" voorbij komt :D)

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Die van Barrichello is wit met donker bovenop en die van Buttons is helemaal fel geel met stukjes wit.

9. JeePee

JeePee Guest

Barrichello heeft een geel vleugeltje en Button een rode boven zijn hoofd ;)

10. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    BBC gekeken, Sporza zelf zond niets uit, was Luik-Bastenaken-Luik in de plaats.
    zelfde op NED3 dacht ik. kan geen RTL ontvangen.

heb je wel een punt, alhoewel het zondag nog meeviel.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Luisteren jullie nog steeds naar Olav Mol? Ben allang naar de Belgen overgestapt, ze zeggen misschien wel wat minder(wat ook wel is nice is), maar als ze iets zeggen hebben ze ook daadwerkelijk wat te vertellen. Olav Mol begint bij F1 en eindigt bij IRL indy, lult dus over alles en iedereen behalve wat er nou op de baan gebeurt, ook zo irritant namen van coureurs omwisselen.

Hamilton heeft alles uit de wagen gehaald, hij laat zien dat hij tot de vechters behoort. Kovalainen kan niks, KOV OUT Mika Häkkinen IN ;-).

12. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    ik heb de afgelopen twee races al gemist.
    Ik vind het dit jaar veel saaier, geen idee hoe het komt want het is toch best leuk wat er gebeurt.
    Misschien komt het door de lelijke auto's en het falen van Ferrari.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind dit jaar toch een heel stuk gaver en spannender dan de voorgaande jaren! Het is onvoorspelbaar geworden en dat maakt het leuker. Vind het juist heerlijk om nu eens andere teams vooraan te zien dan McLaren, BMW, Renault en Ferrari (vooral Ferrari, hehe :+).

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Alonso was gisteren tijdens een interview flauwgevallen. Hij kon niet drinken tijdens de race. Hij ziet er toch best, mja, raar uit :+

Ik vind zelf Olav Mol nog goed bezig. Het verwisselen van rijders irriteert mij niet zo. Zelf zie ik het nog wel. Hij is enthousiast en de voorbeschouwing is ook een stuk beter geworden nu ze niet meer dat gezeik in de studio hebben.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zo dan, Alonso ziet er een partij beroerd uit zeg! Maarja, wat wil je bij zulke temperaturen zonder drinken! Gelukkig is ie ok!

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ziet er inderdaad best raar uit! Hij kijkt echt donker uit z'n ogen zeg maar!

Zelf kijk ik het sinds dit jaar op de BBC. Heerlijk geen reclame tussendoor en 2 enthousiaste commentatoren die weten waar ze over praten. En in de voorbeschouwing natuurlijk DC:)

De race van gister was leuk, vond vooral het begin spectaculair. Iemand op Webber gelet de eerste 5 ronden? Die bleef maar inhalen! Was mooi om te zien.
    Leuke gevechten overal op de baan en eigenlijk constant wel actie. Goede race van Button, Hamilton en Raikkonen die weer eens liet zien dat hij echt wel goed kan racen!

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind dat die had moeten stoppen dan. Zeker als je niet kan drinken in Bahrein en in iedere bocht zoveel g krachten op zich krijgt. Dan maar niet de race uitrijden, gezondheid is het belangrijkste en het kan goed fout gaan als je niet drinkt.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Alonso en stoppen zie ik niet gebeuren! :) We hebben helaas geen BBC, anders had ik dat al lang gekeken!

19. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0

:+

"And this happened before the race, when Alonso was answering some questions to laSexta as every race..."

20. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    haha wtf die laatste:lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina