[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Strakke race weer van brawn Gp.
    jammer van barichello had hem graag deze race zien winnen maar door zij 3 stop zat het er niet meer in.
    Button: gewoon goed weer inplaats 3 stops terug naar een 2 stop maar gegaan.

Vettel vond ik minder
    en webber hehe:) vond super dat die ook op podium stond.

Jammer van kimi.
    en massa:) mocht tijd worden dat 1 ferarri weer voor aan bezig was. maar alleen epic fail vanwegen te weinig brandstof waardoor alonso alsnog zijn 5e plek pak jammer.

2. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteravond de race gezien, omdat ik gistermiddag naar Assen was. Maar de races in Assen waren vet. Truck races blijven echt één van de leukste races om naar te kijken, vind ik. Ik ben nu altijd naar Assen geweest op volgens mij 1x na, wanneer de trucks in Assen kwamen en ik heb er elke keer geweldige races gezien.

Ik weet niet of er wel eens vaker mensen naar het TT circuit van Assen komen, maar ik raad jullie allemaal aan om dan op de Strubbentribune te gaan zitten. In de eerste bocht gebeurt er altijd wel wat. Gister ook tijdens de ADAC Formule. Eén van hen slaat in de hairpin over de kop precies wanneer ik aan het filmen was. Ik zal hem volgende week of zo wel even op youtube zetten, want ik filmde echt precies goed :+

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip, ik hoop bij de komende TT een baantje te kunnen vinden en dan hopen op zo'n mooie functie dat ik de race ook kan zien. :9 En truckraces lijken mij ook wel gaaf, op TV vind ik het niet altijd interessant maar live zal dit wel een heel ander verhaal zijn!

In F1 nieuws:

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Tja. Ik hoop niet dat het zo is of zal zijn binnen het team. Als hij daarvoor opstapt, zou ik wel jammer vinden. In dat stukje stond ook dat het logisch is de rijder die na x aantal races een duidelijke voorsprong heeft, ook meer een winnende situatie te gunnen. Zodat het team neit alleen het constructeurskampioenschap binnen haalt, maar ook een rijder met de beker heeft.

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Sja, het is op zich wel logisch dat Button nu de voorkeur krijgt. Al is het Barrichello ook wel gegund. Hij is al zo'n beetje zijn hele carrieré de tweede viool.

6. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0
    ben zelf naar spanje geweest en heb 3 handtekeningen van Massa kunne krijgen, van kimi helaas niet maar die had er geen zin in

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zie Kimi onderaan wel? Foto's die jij gemaakt hebt? Cool dat je er was! Hoe was het?

8. bavaria

Leuk Bevonden:
    0
    Kimi was er wel maar heel even maar, toen ie voor me stond ging ie weer naar binnen jammer maar helaas. en Massa heeft er 10 min gestaan. dat was trouwens op donderdag, als je een weekend kaart hebt mag je donderdag een pittwalk doen.
    Die foto's heb ik zelf gemaakt, 1000 stuks.
    En als Massa fan was het een superweekend echt gaaf. tot dat het Ferrari circus er WEER aan kwam 5 ronden voor het einde toen Vettel er voorbij ging en ook nog Nando.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kon je op wachten.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hihi, dat zou echt bijzonder zijn! Welke voordelen zou Brawn GP hier uit kunnen trekken?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Geld? Brawn is volgens mij niet het rijkste team.

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, daar ging ik vanuit. Maar welke verdere voordelen zijn er? En wat kan Mercedes er eigenlijk uithalen? Een goed gezicht?

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Data? Je ziet het ook bij de A1GP waar Nederland samenwerkt met Ierland. Alleen zal ik als ik Brawn er niet aan mee doen. Lekker alleen vooraan rijden dan komt er vanzelf wel geld. ;)

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dit jaar rijden ze vooraan ja, maar volgend jaar? Dat weten ze zelf ook wel. Ik zou het gewoon doen! Je bent verzekerd van je motoren en je hebt financiele zekerheid.:)

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, qua geld en qua naam is het voor Brawn goed. Mercedes gaat het alleen maar om de publiciteit aangezien McLaren voor geen meter gaat en alleen maar gezeik opleverd momenteel.

Laatst bewerkt: 11 mei 2009
  16. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Vet man! Wel stoer voor je dat je zo een handtekening van Massa hebt kunnen krijgen! :thumbs:

Inderdaad, ik vind het eigenlijk vreemd dat ze hun logo er nu nog niet op hebben staan. Bij Williams zie je ook 'powered by Toyota' staan en zeker bij BrawnGP krijg je dan inderdaad veel publiciteit.

17. bavaria

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht eigelijk dat Honda en mercedes een afspraak hadden gemaakt dat het logo er juist niet op zou komen te staan. want anders gaat mercedes met het werk van honda pronken.

nog een foto van de handtekeningen

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En dan zeggen mensen dat autoracen geen sport is. ;)

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hoe die gast harder gaat ademen in de bochten, hier thuis denkt ook iedereen dat het gewoon simpel rondjes rijden is. Zeker van die oval races, dat is toch simpel steeds naar links sturen 8).

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is nog erger. Hetzelfde geld voor F1. Ik heb het al zwaar als ik me stuur met Race 07 op 100% feedback heb staan ;). Btw speel nog wel eens Rfactor?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina