1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja inderdaad :eek:

Zo, daar gaan we :)

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik ben wel benieuwd wat Hamilton van plan is, aangezien hij relatief licht is in vergelijking met anderen om hem heen. Ben wel benieuwd, zal wel een optocht worden, maar het blijft Monaco. :D

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Start hij nu gewoon als laatste van de grip of vanuit de pitstraat? Denk dat het beste is om uit de pit te starten en meteen de auto vol te gooien

4. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hamilton start gewoon vanaf de grid zo te zien. Glock start wel vanuit de pits.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Begin f1 toch steeds minder leuk te vinden. Dat gedoe altijd over geld. Het is best wel saai als je het vergelijkt met andere autosporten. Kijk toch liever de 24 uur van Nurburgring.

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Rosberg _O_

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Wat een saaie race tot nu toe

8. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had ook niks anders verwacht.=(

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    +1
    :+

10. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik vind hem ook maar saai, enige leuke is dat Ferrari een beetje hoog staat.

11. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Haha die Button.:+

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Button die hem verkeerd parkeert:lol:

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat was een geweldige actie! Maar helaas een van de weinige deze race. O-)

14. JeePee

JeePee Guest

Als je van beuken en inhalen houdt is F1 redelijk saai ja. Maar het is toch heerlijk om te zien hoe ze 78 rondes lang dat ding uit de muur houden met achterlijk hoge G-krachten. Daar kan voor mij geen WTCC tegen op. Enige wat in de buurt komt vind ik de onboards van Loeb die een 'keep left over crest' in de 6 neemt. Maar daar ontbreekt geluid en techniek helaas.

Monaco was redelijk saai. Heb wel genoten van het Vettel treintje en had de spanning voor Raikkonen op P2, maar helaas.

Vanavond de Indy 500. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Bobby D die witte muren rood kleurt.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Haha laten we hopen dat die de eer hoog houdt.. Ik ben wel benieuwd of die hem uitrijdt maar denk het ook niet eigenlijk.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar om het zien is F1 niet echt leuk meer. Neemt natuurlijk niet weg dat het niet zwaar is.

17. JeePee

JeePee Guest

Vind ik wel. Noem het raar, maar ik vind de lijnen en foutjes en verschillende technieken van de coureurs gewoon mooi om te zien. Een volledige onboard race van iemand die saai in zijn eentje rijdt zou ik zonder slaapneigingen kunnen zien. Daarom vind ik het ook veel vetter dan bijvoorbeeld de Indy 500, waar IMO de enige entertainment/spanning afkomstig is van iemand die er ieder moment hard af kan klappen.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind beelden vanuit de auto wél vet, maar een camera die in de lucht hangt waarbij het lijkt alsof de auto's met 80 over die baan rondjes rijden kan mij ook niet (meer) interesseren. Heb de eerste 40 rondes gezien, ben toen naar m'n broer gegaan, z'n verloofde is jarig. Zocht daarnet de uitslag op, heb volgens mij niet veel gemist. :x Erg saai, wat ik er van gezien heb althans.

19. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met jou eens. Ik zal ook nooit tijdens een race in slaap kunnen vallen.

20. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Saaiste Monaco ooit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina