1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    En hij heeft zojuist de muur geraakt en is eruit...

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is nog niet zeker.

3. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Doet in ieder geval niet meer mee voor de prijzen.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Waarom noemt Robert Doornbos zichzelf Bobby D? :+

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hij loopt nu al negen ronden achter, dus dat gaat niet meer lukken. Je loopt hier niet zo negen rondes in, dus hij kan nog rijden voor 't uitrijden.

Nu gaat Andretti met 60 ronden achter op de leider nog mee rijden :+

Laatst bewerkt: 24 mei 2009
  6. JeePee

JeePee Guest

Robbert's en Rob's worden in Amerika vaak Bobby genoemd. Don't ask me why. En die 'D' kan je zelf wel raden.

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Moet zeggen dat ik me best vermaakt heb tijdens de race.
    Brawn GP was weer erg sterk. Hamilton helaas kansloos. Ferrari liet ook weer eens van zich zien.
    Wat ik alleen niet snap, waarom wordt iemand die vlak voor het einde van de race uitvalt toch nog geklasseerd, zoals Nakajima in dit geval?

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Omdat hij het grootste deel van de race wel gereden heeft. In dat geval wordt je geklasseerd als laatste. Dan krijg je wel nog credits voor het zo lang meerijden in de race. Dat zou je nog wel eens een puntje kunnen opleveren als er een hoop mensen eerder zijn uitgevallen. Dat is wel zo eerlijk.

9. JeePee

JeePee Guest

Je wordt geklasseerd als je 70% van het aantal ronden van de raceleider hebt gereden.
    Het zou ook nog kunnen dat je in de laatste ronde uitvalt, terwijl je wél iemand op 1 of 2 ronden hebt gezet. Dan wordt je nog voor diegene die de race wél hebben uitgereden geklasseerd.

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vandaar. Zoiets vermoedde ik al.

11. JeePee

JeePee Guest

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Kijken wie er volgt en wie niet......

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Geweldige overwinning van Button gisteren!!! Echt super! \o/ Barrichello ook strak 2e hoor! Geweldig voor BrawnGP!! Echt super dit. Verder geen hele spannende race. Dat stukje met Button die naar het podium rent was echt briljant!

14. JeePee

JeePee Guest

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    [yt]VjZaKCrvvJo[/yt]

Droog. :cool:

Mistte hij zelfs de bekeruitrijking? :eek:

16. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee daar moest hij even naartoe rennen. :p

Dat is erg sneu, ik hoop niet dat hij ergens verlamd is geraakt. :eek:

Ik hoop het ook, de beste oplossing lijkt nu om het gefaseerd in te voeren. Voor de nieuwe teams van volgend jaar maakt dat weinig uit want die weten ook wel dat ze niet direct voorin kunnen meedoen. Dan geven ze volgend jaar gewoon minder uit dan de rest en kunnen ze het meer zien als een testseizoen, zodat de kansen in 2011 gelijk zijn.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het word gewoon tijd dat het hele politieke gezwets in de F1 nou eens is afgelopen. Zal helaas nooit gebeuren, maar het komt nu allemaal wel een beetje m'n neus uit. Is het een voorbij, krijg je het volgende weer.....

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Lijkt mij nog niet dat er snel rust in de tent zal zijn. Williams is voorlopig uit de FOTA geknikkerd

19. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het verhaal gaat gewoon door. 8)

Maar ik hoop hetzelfde als Alonso, dit brengt wel erg veel schade toe aan de sport.

20. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat nog een aantal teams zich al hebben aangemeld voor 2010, waaronder Ferrari. Las dit op een ander forum maar zag er geen bron bij staan dus weet niet of dit helemaal klopt. Feit is wel dat de deadline vandaag is, en Prodrive zich ook al heeft ingeschreven.

Mercedes had laatst een voorstel gedaan voor een gefaseerde budgetlimiet. Dit werd door alle partijen positief ontvangen dus misschien dat dit de oplossing is en de teams zich daarom hebben ingeschreven. Als tegenprestatie beloven de teams dat ze tot en met 2012 in de F1 blijven.

Verder schijnt het dat het circuit op Fuji problemen heeft en misschien van de kalender zal verdwijnen. In dit geval zal Suzuka, die dit jaar toch al aan de beurt is, de Japanse GP volledig overnemen. Fine by me!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina