1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF?! Waar gaat dit allemaal heen? Spoort die man wel ofzo?
     
  2. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de races er spannender op worden vind ik het allemaal best
    Maar zoals hoe het er nu uitziet wordt de sport alleen maar geruïneerd..
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Correctie: Toekomstfg publiek dat geld oplevert.
     
  4. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    'In bijna elke sport gaat het zo'. Tja, laat nou net die sporten allemaal olympisch zijn en dat zal F1 nooit worden. Trouwens, in het voetbal krijg je toch ook geen medaille maar punten voor een gewonnen wedstrijd :+

    Ook een beetje jammer dat je met een 4e plaats geen zak opschiet en in de eindstand net zoveel punten hebt als de nr 20. En hoe gaat dat er dan uitzien die stand na 10 races? Zo:
    1. Hamilton 4 gouden medailles
    2. Raikkonen 3 gouden medailles
    3. Alonso 2 gouden medailles
    4. Kubica 1 gouden medaille
    5. Kovalainen 1x zilver en 9x uitgevallen
    6. Heidfeld 1 bronze medaille, 4x 4e, 3x 5e en 2x 7e
    7. Trulli 1x brons, 9x 10e

    Nee, daar wordt het eenvoudiger van Bernie en lekker rechtvaardig ook...
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dit is crap! :mad:
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoe kunnen de sub-top teams dan ooit nog de plek halen die ze verdienen in het kampioenschap? Ik snap niet hoe "alle teams het er mee eens" kunnen zijn. :confused:
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    iemand een nummer van een huurmoordenaar?
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Die gozer maakt de hele sport kapot..........:mad: Oprotten met die ouwe gek...
    Maaruh, het invoeren van medailles maakt de sport echt niet eenvoudiger, alleen maar compliceerder. Ten eerste is het een gereken vanaf plek 4 en ten tweede ga je twee verschillende systemen hanteren. Medailles voor de rijders en punten voor de constructeurs. Na, dat is allemaal lekker duidelijk voor iedereen. De F1 is op deze manier hard bezig om het lachertje van de autosport te worden ipv de elite. Als dit medaillessysteem word ingevoerd, dan is de Formule 1 kapot. En wat is die 2009 auto van BMW trouwens spuuglelijk zeg! Ga zo door hoor FIA, Eikelstone en Mosley. Vooral de sport kapot blijven maken.....
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mooi voor Taku! Hoop dat Taku het stoeltje krijgt, hij heeft altijd mooie/leuke/gekke/kansloze acties. :) Daarnaast is hij gewoon snel.
     
  10. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Neeeeeeeeeeee! :x

     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    wat een fucking kut systeem.. Het punten systeem is veel beter dan dit klote medaille systeem!
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    NEE WTF!
     
  13. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    daar gaat het mooie van deze sport. vind het een spijtige beslissing.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ach een jaartje proberen en als het niet werkt gewoon weer terug.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    ??
    Het mooie van de sport (het racen) is al lang weg. Ecclestone geeft aan dat er nu weer meer geracet gaat worden. Dus wees blij.
    Weet niet of Ecclestone gelijk gaat krijgen maar hoop het van harte.

    Zie het zelf ook niet heel erg zitten. Misschien is het spannend voor plek 1 t/m 4 maar daarbuiten totaal niet meer. Nu kon in een rare race een kleine ploeg nog wel eens een punt pakken en daaarmee voor een stunt zorgen. Dit is nu totaal kapot.
    Daarbij zijn bij mij de details ook niet helemaal duidelijk. Finisht iemand met 1 gouden plak (1x 1e) hoger in het eindklassement dan iemand die 6x zilver pakt (6x 2e wordt)?

    Nouja, laten ze het maar is proberen dit seizoen. hopen dat het het racen ten goede komt maar denk dat Ecclestone er naast kan zitten.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Waar moeten de kleinere teams nu voor racen dan? Force India komt echt niet in de top 3. Zelfs niet in een regen race oid. Ik ga wel vast timmeren...
     
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het racen mooier wordt dan zal dit zijn vanwege de aerodynamische veranderingen, maar natuurlijk zal Ecclestone deze eer dan op zich nemen. En dat voorbeeld wat je noemt klopt helemaal, één van de vele redenen waarom het een ongelooflijk en bizar slecht systeem is.
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Aerodynamica is 1, voorstel van Ecclstone is 2 die racen weldegelijk spannender zal maken. Alleen geldt dit alleen voor plek 1t/m4. Eccstone heeft wel gelijk dat rijders/teams nu minder berekenend gaan rijden maar, en ik val nu in herhaling, dat geldt alleen voor plek 1t/m4. Dus kleine teams kunnen wel inpakken.
    Nee, ik zie in systeem ook geen heil.
     
  19. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    In 1997 en 1998 werd er toch ook nog gewoon geraced? Ligt echt niet aan dat punten systeem. Ik denk juist dat er minder geraced gaat worden, want wat maakt het nou uit of je 6e of 7e wordt :confused:
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb het ook puur over plek 1t/m4, rest maakt geen fuck meer uit nu. Ik begrijp ook niet wat Ecclestone in dit systeem ziet!?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina