Weet ik niet maar ik zag het op AD.nl staan. Als ik het zo lees gaat die bijna zeker naar Ferrari. http://www.sportwereld.nl/formule1/2802923/Alonso_maakt_overstap_naar_Ferrari.html Edit: Ze hebben het artikel wel een beetje aangepast want net stond er nog dat die per sirect de overstap zal maken.
Oké... Hm, ben benieuwd. Ik zou niet graag zien dat Raikkonen wisselt met Alonso. Wat moet Raikkonen nou bij Renault? Ik denk niet dat hij daar potten gaat breken, tenzij hij nog 's een flink motivatie boost krijgt en serieus gaat racen. Wat hij de afgelopen 4 races enkel in de laatste 3 rondjes doet.
Zo die nieuwe formule 1 wagens zijn spuuglelijk, ze zien er gewoon saai en jaren 20 uit. Geen allure meer over van die bolide...
"Ferrari-baas Luca di Montezemolo zou hebben bezweken onder de druk van Botín om Alonso te contracteren." Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk, Ferrari gaat tegen haar wil geen coureur contracteren voor één sponsor (hoe groot die ook mag zijn). Maar het zou me niet verbazen als we Alonso in 2010 bij Ferrari zien, dat jaar wordt wel interessant dan (Hamilton bij McLaren, Vettel bij een topteam?, Kubica nog steeds bij BMW?). Nog wat (positief) nieuws over Bernie's plan:
Hij heeft 100% gelijk! De F1 gaat de afgelopen jaren flink achteruit. F1 hoort de koningsklasse van de autosport te zijn en de laatste jaren word dat flink minder.
Nou nou, stel je voor, Alonso stopt, nu wordt Ecclestone bang Als McLaren en Ferrari stoppen, dan gaan ze twijfelen denk ik
Ecclestone heeft gelukkig geen invloed op deze beslissing. Maar het is wel mogelijk dat Alonso invloed kan uitoefenen op Renault's stem en misschien ook wel op die van Ferrari, waarmee hij wordt gelinkt voor 2010. Daarnaast is F1 nu populair in Spanje dankzij Alonso, en ook daar wordt momenteel van geprofiteerd want dat is nu het enige land waar twee GP's worden gehouden.
F1 gaat elk jaar achteruit in mijn ogen. Geef mij maar de periode van de jongens in je avatar, toen was het nog echt rijden!!!