1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Klopt, iedereen van de bestaande teams heeft zich (onder een voorwaarde dat de regels hetzelfde blijven) ingeschreven + USF1, Lola en ProDrive.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Suzuka. :thumbs:

En pff, schrijven alle teams zich alsnog in. :+ Ben er wel blij mee, maar het vind het weer zo typisch dat ze na (teveergeefs) dreigen zich dan toch maar schrijven.

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    March komt ook terug! :9

4. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
  5. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Triple post. :+

Brabham keert misschien terug! Zou erg mooi zijn, volgens een post op het TBK forum hebben we nu 9 nieuwe inschrijvingen.

9 new teams already:
    -Campos Meta 1
    -USGPE
    -Prodrive
    -Lola
    -Litespeed
    -March
    -SuperFund
    -Epsilon Euskadi
    -Brabham

Now I want to see Lotus returning :p

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik denk dat USGPE er wel in komt, daar hoor je het meeste van en die weten wat ze doen net als Prodrive. Van de rest weet ik niets, maar extra teams is altijd top! Dan krijgen we dus een veld van 26 rijders. :cool:

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Nee, want volgens mij is er in het concorde agreement vastgelegd dat er maximaal 22 of 24 auto's aan de start mogen staan. Ik weet het precieze aantal niet, maar dat er een maximum aan zit weet ik wel zo goed als zeker.

8. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar dat maximum is 26. :)

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    mij staat ook iets van 22 of 24 bij en geen 26 :confused:

10. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt dat er dit jaar maximaal 24 wagens aan de grid mogen staan, maar voor volgend jaar is dat aantal verhoogd naar 26.

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ah ok, ik wist dat ik ergens had gelezen dat er 22 of 24 mochten racen! Volgend jaar zijn er dus gewoon 3 extra teams als het budgetplafond doorgaat.

12. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. :)

Maar ik ben bang dat 12 juni echt een rotdag gaat worden. Dan wordt de inschrijflijst voor 2010 officieel bekend gemaakt maar het is nog allerminst zeker of Brawn GP, Toyota, Renault, McLaren, Red Bull, STR, Force India, BMW en zelfs Ferrari daar op zullen staan.

Mosley liet volgens mij vandaag weten géén gehoor te geven aan de voorwaarden die deze teams hebben gesteld aan hun inschrijving. Hierbij vertelde hij dat ze dan maar hun eigen klasse moeten starten, en dus moeten verdwijnen uit de Formule 1.

De FIA en Mosley gaan volgens mij niet inbinden en een nieuw Concorde Agreement zal er de komende week ook nog niet zijn. Daarom zal, zoals eerder vermeld in een artikel, de bom op 12 juni misschien wel losbarsten.

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ferrari zit er sowieso wel bij. Door het contract dat ze hebben met de FIA/Bernie.
    Hopelijk zitten de teams die er nu bij zijn er wel bij. Ik kan me eigenlijk geen formule 1 voorstellen zonder McLaren, Renault, Williams, Bmw etc.

14. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat Vettel op pole staat (ook al is hij waarschijnlijk wat lichter) maar wat een dramatische dag voor McLaren zeg! P14 en 16. :x

Hopelijk dat we morgen eens een interessante race krijgen en er een keer wat meer gebeurt dan de afgelopen tijd het geval is..

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    BMW ook niet slecht, in vergelijking met wat ze tot nu toe gepresteerd hebben. :) Hopen dat ze in deze plaatsen ook kunnen finishen, of beter. Ik denk dat Hamilton zich erg schaamt, of héééél boos is op die auto. :+

16. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij voor het eerst dit seizoen is hij wel heel zwaar, ook al zal het hoe dan ook een zware race worden.

17. JeePee

JeePee Guest

18. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad vet, volgens mij wordt dit evenement ieder jaar beter. :thumbs:

19. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    En drukker, mensen weten steeds beter waar de goede plekken zijn.:x

20. JeePee

JeePee Guest

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/06/08/coureurs-willen-lagere-toegangsprijzen/

... en terecht. Wou dit jaar naar de 1ste bocht op de Nurburgring, maar die is volgens mij 100 euro duurder dan twee jaar terug. De 1ste bocht van Barcelona, waar ik in 2004 zat is nu 120 euro duurder dan toen. Heb voor dit jaar kaarten voor de 1ste bocht op de Hungaroring, voor 360 euro per stuk. Het is dat ik het er voor over heb, maar weinig mensen zijn zo gek. Die prijzen moeten omlaag!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina