1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vettel. :) Alonso mag van mij ook wel, maar ik zie liever Vettel.

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Het bericht moet natuurlijk wel met een korreltje zout genomen worden.

Momenteel is Williams bijvoorbeeld beter dan BMW, dus waarom zou Rosberg daar naartoe willen? Op de lange termijn is BMW misschien beter, maar dat is wel een grote gok.

Daarnaast is er eigenlijk geen reden voor Brawn GP om Barrichello en zeker Button te laten gaan. Raikkonen is ook te duur en heeft zelf al eens verklaard dat Ferrari zijn laatste team in F1 zou zijn.

Kimi's contract loopt ook tot eind volgend jaar alhoewel dat natuurlijk altijd verbroken kan worden. Alonso zie ik nog wel naar Ferrari gaan, anders wel in 2011, maar Vettel blijft denk ik langer bij zijn huidige team. :)

3. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Senna zal volgend jaar ook wel ergens een plekje moeten krijgen.

4. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
  5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wat hij wil is wat anders dan wat Toro Rosso wil. Ik denk eerder dat Senna daar instapt.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Regen _O_

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dat zag er wel even heel leuk uit, daar gleden ze even met z'n allen :9 Geweldig!

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wow, Hamilton heeft een goed resultaat behaald zeg! Ik sta ervan te kijken (en van Kovalainen ook).

9. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie kwali! Blij dat ik weer kan juichen voor McLaren, wat Matrix eigenlijk al zegt. Super ook voor Webber met zijn eerste pole en natuurlijk Sutil op een hele mooie 7e plek!

Morgen zeer waarschijnlijk regen dus ook dan kan er nog van alles gebeuren. :)

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mooi resultaat van McLaren zeg! Eindelijk weer eens iets om enthousiast van te worden. Knappe kwalificatie van Hamilton en Kovalainen. Sutil ook echt super! Heel erg tof voor hem. Ook heel leuk voor Webber dat hij z'n eerste pole heeft.

11. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Hoop dat het regent vanmiddag.:)

//Edit:
    :thumbs:

12. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Hihi hij zat huilend achter het stuur :+ Ach hij verdient het wel na 130 GP's .

13. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Verdiende zege voor Webber. Heeft best wel veel pech gehad in zijn carrière.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Webber helemaal gek :D Prachtige overwinning :thumbs:

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    hele mooie zege voor Webber, absoluut verdient. Die drive-through vond ik op zich een vrij zware straf. Maar het probleem is eigenlijk en zowel Olaf als Coulthard (toen ik ff BBC keek) zeiden dit ook dat ze gewoon niet consiquent zijn met het uitdelen van straffen. Streng zijn is prima, maar doe dat dan ook voor iedereen en bij elke race.
    Maar goed, alsnog een overwinning voor Webber. En dat is erg mooi.

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Mooie race, constant actie en weinig saaie momenten. Verrassend dat Alonso nog de snelste ronde reed en natuurlijk goed gedaan van Webber. Onderschatte coureur, maar voorlopig laat hij zich niet zomaar aan de kant zetten door Vettel.

En ik vind het mooi om te zien dat Fisico weer in het middenveld te vinden is en steeds meer uitzicht begint te krijgen op punten. In Monaco 9e, Turkije was slecht, Engeland 10e en dit keer 11e en alle keren met zicht op de nr 8 gefinisht. Hij vecht weer, hij kan weer inhalen en gaat misschien dan toch nog een keer punten scoren. Hij moet alleen wat beter zien te kwalificeren. Maar dat ze een stap vooruit zijn gegaan daar is wel duidelijk :thumbs:

17. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Die drive-through voor Webber was inderdaad overdreven. Ook zo mooi hoe de FIA weer een race lijkt te verkloten door Webber dus naar binnen te halen en zijn gevecht met Barri voor P1 te laten verdwijnen. =(

Maar super natuurlijk hoe hij zich terugvocht en terecht de overwinning pakt! Brawn moet nu echt gaan oppassen want zoals Barrichello al op BBC zei; op deze manier raken ze beide titels kwijt.

Trouwens enorm jammer van Hamilton's lekke band na de eerste bocht, ben nu alweer wat rustiger maar een podiumplek was zeker mogelijk..

En complimenten natuurlijk voor Force India, zowel Sutil (een tijdje 2e!) als Fisichella. :thumbs: Massa ook erg goed, Raikkonen (voor hem helaas) een motorprobleem en Rosberg erg sterk! Leuk dat Alonso de Brawns ook kon bijhouden op het eind, die zevende plek heeft hij ook zeker verdiend. :)

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben benieuwd of Sutil nog een straf gaat krijgen, hoop het niet.
    Jammer van Hamilton. Had ook wat meer verwacht van Brawn GP, maar RBR, Massa en Alonso waren lekker bezig.

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Van wat ik kon zien deed Sutil weinig fout. Hij had die bocht moeilijk nóg krapper kunnen nemen. Raikonen had hem daarentegen wel kunnen ontwijken.

20. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Olav en volgens mij Brundle vertelden ook dat het eerder de schuld was van Kimi dan van Sutil. Ik zou het daarvoor moeten terugzien maar volgens mij was het een typisch raceongeval, wat Raikkonen ook al zei.

Maar toch wel ironisch dat Sutil op weg is naar een mooi resultaat en weer in botsing komt met Kimi.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina