1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nou nou...

2. JeePee

JeePee Guest

De touche gebeurde toen Kimi naast de baan reed. Beetje raar om te zeggen dat Kimi maar naar buiten moest, terwijl hij al over de witte streep zat. Sutil kon makkelijk die bocht krapper nemen. Hij had gewoon trager moeten gaan. Vond het echt weer zo´n domme actie. Toen voor de 1ste pitstops Sutil maar 2 sec. achter Kimi reed ofzo dacht ik 'wow wtf gaat die lekker mee dan'. Maar niet lang daarna dacht ik al van 'ow wacht ff... Sutil. De man die vorig jaar 8 keer door een eigen fout uit viel. Die gaat vandaag geen punten halen.' En jawel hoor :emo: Ik weet niet wie ik eerder weg zou sturen: Piquet of Sutil. Geen F1 materiaal die twee.

Verder wel een aardig raceje. Had nog wel op regen gehoopt in de slotfase.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het kan zijn dat ik het verkeerd voor de geest heb, in dat geval verbeter me! Maar de touché gebeurde toch toen Sutil uit zijn pitstop kwam? Hij had de binnenste lijn en reed echt vlak langs het paaltje rechtsom en reed nog voor op Kimi ook. Ik zoek een video op youtube, maar heb het nog niet gevonden.

Anyway er zijn geen straffen uitgedeeld! :) Race-incident, kan gebeuren.

4. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Sutil vervangen lijkt me onnodig, Piquet is inderdaad wel aan vervanging toe. Jammer dat het niet gelukt is voor hem maar hij mag blij zijn dat hij dit jaar nog een tweede kans heeft gekregen.

Bourdais wordt misschien ook vervangen door Alguersuari. Ik hoop dat dit nog even wordt uitgesteld en Bourdais dit jaar mag uitrijden, als hij dan nog wordt verslagen voor Buemi dan is het waarschijnlijk wel tijd om te gaan.

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Sutil hoeft ook niet vervangen te worden. Die ontwikkelt zich juist steeds beter. Hij is nog steeds vaak bij crashes betrokken, maar dat heeft volgens mij alleen maar met ervaring te maken. Qua snelheid kan ie het wel. Massa was in het begin ook wat wild en nu blijkt ie een bijna-WK te zijn. Niet te snel oordelen over jonge coureurs, vergelijk ze eerst met hoe ze binnenkwamen. Als je begin 2008 pakt, werd ie om z'n oren gereden door Fisico. Het was volgens mij 5 of 6-0 in de kwalificatieduels toen. Inmiddels is ie gelijkwaardig geworden.

Bij Piquet heb ik ook een beetje het gevoel dat het met inzet te maken heeft. Steeds als ie echt serieus onder druk staat, rijdt ie een sterke race. Maar sowieso vind ik het allemaal maar tegenvallen. Pijnlijk om te zien dat Fisichella voor zo'n coureur moest plaats maken =(

6. JeePee

JeePee Guest

*Kaartjes binnen voor Hongarije :cool: :D

Nu hopen dat er in Turn 1 meer wordt ingehaald dan in voorgaande jaren :+

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ken die vent verder niet maar hij is wel erg jong

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nice! Ben in 1997 naar de race in Hongarije geweest. Schitterend! Wij zaten op Silver 2 met een mega scherm voor onze tribune en we hadden echt perfect overzicht over het circuit!

Op de bovenste Silver zaten wij.

9. JeePee

JeePee Guest

Nice. Toen zat die snelle rechter daar nog. Ik heb kaartjes voor Gold 4:

10. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb (bijna) duinkaartjes voor DTM dit weekend. :+

11. JeePee

JeePee Guest

Ik ook :)

12. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Was voor m'n pa z'n verjaardag, dus ik zit op een tribune a.s Zondag. :+
    Hoop dat het weer een beetje mee gaat werken, maar tot nu toe ziet het er niet heel hoopvol uit... :'-(

13. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb morgen de kaarten voor de superleague formula op zolder. Trouwens wel mooie kaarten jeepee op gold 4. kost zkr ook wel aardig wat?

heb trouwens de beelden gevonden van dat raikonnen sutil incident

http://www.youtube.com/watch?v=F7B7dxJCBEM

ik vind dat sutil fout zit want hij stuurt niet 100% naar rechts. Je ziet hem eerst vol naar rechts sturen maar bij het uitgaan van de bocht laat hij de auto naar buiten lopen(stuurbeweging). Kimmi had miss 1 meter verder naar buiten gekunt maar zat al aardig ver naar buiten.

Laatst bewerkt: 14 jul 2009
  14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Tja, ik denk dat Raikkonen daar gewoon te veel wilde hebben. Sutil neemt daar een normale lijn, dus vind het niet echt zijn schuld als ik eerlijk ben.

15. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoopte jullie nu even jaloers te maken, maar neeee hoor.. :p

Trouwens, de berichten dat 2009 Raikkonen's laatste seizoen zou zijn worden steeds sterker. Dit opent weer de deuren voor Alonso komst bij Ferrari. Ik denk dat we in Monza wel antwoord krijgen.

-Edit-
    @ Lequero, het ziet er inderdaad niet zo goed uit. Wij hadden dit als vakantie gepland en we zitten het hele weekend daar in Centre Parcs (of Sun Parcs zoals dat nu heet?) maar waarschijnlijk wordt dat een beetje verregend..

Laatst bewerkt: 14 jul 2009
  16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Zegt mij ook niets. Button was volgens mij ook 19 toen ie debuteerde (of 20) en die heeft een mooie carrière. Esteban Tuero was ook 19 en daar hebben we na dat ene jaartje niets meer van gehoord. Afwachten wat het wordt dan maar. Maar vind eigenlijk wel dat ie beter moet zijn dan Bourdais, want dat is wat Toro Rosso hiermee zegt. Als ie gelijkwaardig of minder is, gaat niet Alguesuari op z'n bek, maar Toro Rosso.

17. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0

het nu officieel bevestigd dat raikonnen stopt na dit seizoen. hij gaat waarschijnlijk rally rijden

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/07/14/raikkonen-bezig-aan-laatste-jaar-in-formule-1/

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dat is niet officieel dat is ook een verhaal. Niemand van Ferrari of van het management van Raikkonen heeft gezegd dat hij stopt. Van mij mag hij stoppen, dit seizoen rijdt hij wel zo kleurloos rond.

19. JeePee

JeePee Guest

Het is nog niet officieel. Wel zo goed als zeker.

Volgend jaar maar naar de Deutschland Rallye denk ik. Paar maten gingen vorig jaar al, en ik wil die shit ook een keer in het echt mee maken. Zeker als Kimi er in mee rijdt.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mooie plek! Wij waren al om 7:00 op de tribune. Heerlijke sfeer dan al! Al die Scandinaviërs al helemaal bezopen. Lagen er al meerdere onder de tribune te slapen nog voordat de race begonnen was! :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina