1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik las het zojuist op een ander forum en was er wel verbaasd over omdat die band ogenschijnlijk makkelijk los komt. In de moderne racerij zijn de banden ook het meest gevaarlijk, dan kan in de F1 de afgelopen 15 jaar geen coureur meer zijn overleden maar in bijvoorbeeld Monza 2000 en Melbourne 2001 kwamen er marshalls om door rondvliegende banden. Blijkt dus maar weer dat het nog steeds veiliger moet, maar dat zal niets meer helpen voor dit drama.

2. JeePee

JeePee Guest

DTM was wel aardig. Het weer was echt super en de race had in het begin een hele baterij auto's als kopgroep. Werd alleen niet zoveel ingehaald bij de Tarzan.

Over 10 minuutjes vertrek ik naar schiphol voor mijn vlucht richting Budapest :D

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Net de beelden gezien van het ongeluk. Wat een domme domme pech. Een fractie van een seconde later daar rijden en hij had de band gemist. Of laat die band een cm of 20 hoger stuiteren en hij was tegen de rollbar/intake geklapt. Erg sneu. Helaas blijkt hier maar weer eens uit dat racen een gevaarlijke sport blijft ondanks alle voortgang die gemaakt is om het veiliger te maken.

4. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina