Eigenlijk vond ik alles aan die show slecht, mensen die niks van die sport afwisten, maar toevallig sport presentator zijn en dus ook wel F1 kunnen. Verder nog Froukje de Bot, wat echt een wicht is en nog een idioot spel waar ze zo snel mogelijk een pitstop gingen doen. Wat een kutshow.
Eigenlijk heb je wel gelijk ja En je bedoelt denk ik Ruud ter Weide , die man snaptte echt geen hol van F1. Ik vind alleen Olav top , Allard mogen ze van mij ook wel dumpen.
Kom op, die show vanuit de studio was echt dramatisch. Het rondje door de pits e.d. als vorig jaar en nu dus ook weer dit jaar, is veel interessanter. ;9
McLaren moet haar diffuser aanpassen van de FIA na de GP van Bahrain. Vond ze vandaag ook niet snel, dus vraag me af waar ze dan naar toe zakken..
Nieuws uit de pitstraat en interviews zijn er niet meer denk ik. Olav is niet meer op locatie helaas.. Denk dat het alleen wat beelden uit VT's en kwalificatie wordt. Verder nog wat standaard beelden en veel belspelletjes. Ik kijk wel de voorbeschouwing op de BBC, want ik wil voorspellingen en reacties van mensen die er verstand van hebben. Verder goede interviews en dergelijke.
Vorig jaar was Olav er toch ook een paar keer niet en toen deed Kalff dat gewoon. Zou dus ook kunnen zijn dat het dit jaar zo is. Wat is trouwens de reden dat Olav niet meer op locatie is is (vorig jaar was zijn vrouw ziek volgens mij)
En dat is (zover ik weet) voor dit jaar de reden dat hij in Nederland blijft. Omdat zijn vrouw nog steeds ziek is geloof ik. Wel fijn dat ie het nog steeds doet, want ik vind het wel prettig om hem te horen ipv die gast die al die andere klassen doet. (En Allard Kalff)
Gaat Olav helemaal niet meer naar de races? Dat zou wel zonde zijn, het geeft je wel een bepaald voordeel, je ziet veel meer. EDIT: Oh, lees nu net GG's post.
Olav's vrouw is een tijdje geleden overleden helaas. Die luchthapper van Mclaren was legaal Hybrid Edit://
Zijn vrouw is blijkbaar niet de reden http://olavmol.nl.angrylog.nl/angrylog/log/153274/Kleine uitleg/ edit//oh lol JP was me voor
Het is dan bijna zover, de eerste race van het jaar!!! Kan echt niet meer wachten!! Ben echt heel erg benieuwd! Ferrari en Red Bull lijken op het moment de snelste teams. Hoop echt dat Alonso mooie dingen kan laten zien vandaag! Super comeback van Massa ook. Ben tevens heel erg benieuwd wat Schumi gaat doen en wat Hamilton en Button gaan doen. Mclaren en Mercedes lijken nog net iets te kort te komen op Ferrari en Red Bull, maar ben benieuwd waar deze teams precies staan. Denk dat Sutil nog weleens voor een verrassing kan zorgen vandaag btw, zou wel tof zijn!