1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 27 dec 2009.

?

Wie gaat dit spannend seizoen winnen?

1. Alonso

39,6%
  2. Webber

18,8%
  3. Hamilton

8,3%
  4. Vettel

31,3%
  5. Button

2,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Eigenlijk vond ik alles aan die show slecht, mensen die niks van die sport afwisten, maar toevallig sport presentator zijn en dus ook wel F1 kunnen. Verder nog Froukje de Bot, wat echt een wicht is en nog een idioot spel waar ze zo snel mogelijk een pitstop gingen doen. Wat een kutshow.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Yup idd. Gewoon Kalff die door de pitstraat loopt en nieuwtje verteld en mensen interviewt.

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk heb je wel gelijk ja:+
    En je bedoelt denk ik Ruud ter Weide , die man snaptte echt geen hol van F1.

Ik vind alleen Olav top , Allard mogen ze van mij ook wel dumpen.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kom op, die show vanuit de studio was echt dramatisch. :lol: Het rondje door de pits e.d. als vorig jaar en nu dus ook weer dit jaar, is veel interessanter. ;9

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    McLaren moet haar diffuser aanpassen van de FIA na de GP van Bahrain. Vond ze vandaag ook niet snel, dus vraag me af waar ze dan naar toe zakken..

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En wat gebeurd er met die extra air intake? Of is daar nog niks over bekend. :)

7. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuws uit de pitstraat en interviews zijn er niet meer denk ik. Olav is niet meer op locatie helaas.. Denk dat het alleen wat beelden uit VT's en kwalificatie wordt. Verder nog wat standaard beelden en veel belspelletjes. Ik kijk wel de voorbeschouwing op de BBC, want ik wil voorspellingen en reacties van mensen die er verstand van hebben. Verder goede interviews en dergelijke.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vorig jaar was Olav er toch ook een paar keer niet en toen deed Kalff dat gewoon. Zou dus ook kunnen zijn dat het dit jaar zo is. Wat is trouwens de reden dat Olav niet meer op locatie is is (vorig jaar was zijn vrouw ziek volgens mij)

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is (zover ik weet) voor dit jaar de reden dat hij in Nederland blijft. Omdat zijn vrouw nog steeds ziek is geloof ik.

Wel fijn dat ie het nog steeds doet, want ik vind het wel prettig om hem te horen ipv die gast die al die andere klassen doet. (En Allard Kalff)

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Gaat Olav helemaal niet meer naar de races? Dat zou wel zonde zijn, het geeft je wel een bepaald voordeel, je ziet veel meer.

EDIT: Oh, lees nu net GG's post.

11. JeePee

JeePee Guest

Olav's vrouw is een tijdje geleden overleden helaas.

Die luchthapper van Mclaren was legaal Hybrid ;)

Edit://

Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2010
  12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Olaf z'n vrouw is helaas inmiddels overleden, eind januari.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  14. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm Allard deed geen interviews en nieuwtjes uit de pits zullen nooit zo worden als dat het was.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is dan bijna zover, de eerste race van het jaar!!! Kan echt niet meer wachten!! Ben echt heel erg benieuwd! Ferrari en Red Bull lijken op het moment de snelste teams. Hoop echt dat Alonso mooie dingen kan laten zien vandaag! Super comeback van Massa ook. Ben tevens heel erg benieuwd wat Schumi gaat doen en wat Hamilton en Button gaan doen. Mclaren en Mercedes lijken nog net iets te kort te komen op Ferrari en Red Bull, maar ben benieuwd waar deze teams precies staan. Denk dat Sutil nog weleens voor een verrassing kan zorgen vandaag btw, zou wel tof zijn!

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lets roll!!
    :D

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Alweer twee nieuwe auto's minder :+ Ben toch blij dat we nu echt weer onderweg zijn!

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nou... vind het niet echt spannend, laat staan boeiend.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol wacht gewoon tot het einde van de race.

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Vaarwel nieuwe teams :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina