1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 27 dec 2009.

?

Wie gaat dit spannend seizoen winnen?

  1. Alonso

    39,6%
  2. Webber

    18,8%
  3. Hamilton

    8,3%
  4. Vettel

    31,3%
  5. Button

    2,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Dat Raikkonen terug komt, wordt ook steeds groter! Ik zou het zo vet vinden als hij terugkomt en dan zeker naast Vettel.
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Ik ook, maar de kans wordt niet groter dan hij al was. Raikkonen kan hoe dan ook naar Red Bull als je het mij vraagt. Alles zal er vanaf hangen hoe het er de komende rally's aan toe gaat (en dan niet zo zeer of hij weer 6 keer over de kop gaat, maar of hij het aantal s/km tijdsverlies op Loeb per SS weet te verkleinen). Het besluit zal voor de eerste asfalt rally sowieso niet gemaakt worden.
     
  3. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Klopt maar dat Webber weer wordt gesugereerd met zijn laatste jaar en dan telkens de naam Raikkonen terugkomt, kan een teken zijn.

    Overigens heb ik geen idee hoe het hem nu af gaat in de WRC. Ik ga eens kijken.
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Volgens mij maakt het weinig uit wat Webber gaat doen. Als Webber wil blijven, maar Kimi wil terug, dan kiest Horner denk ik voor Kimi. Geef 'm eens ongelijk trouwens.

    En in de WRC gaat het redelijk. Beste prestatie tot nu toe een 5de tijd op SS5 vorige rally. De snelheid zit er al behoorlijk in, alleen maakt hij veel fouten. In Zweden was dat niet zo erg, want de sneeuw is zacht. In Mexico ging hij 6 maal over de kop. Maar er is een duidelijk stijgende lijn te zien in het verlies per km op Loeb. Dat wordt elke proef minder. Als 'ie de C4 eens op het juiste pad weet te houden is een punten finish een makkie.
     
  5. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Het is dus toch zo, wel een erge blunder zeg.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Engelse humor blijft mooi. Op de engelse radio vanochtend. :D

     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe laat komen de resultaten van de VT'en?
     
  8. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Die zijn er al.
    VT1
    VT2
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Toro Rosso en Force India gaan ook lekker! :eek: Ben benieuwd wat ze op kwalificatie doen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Vorig jaar en het jaar ervoor hebben ze al gekke dingen laten zien. Ik geloof wel in een paar rare momenten dit seizoen.

    Helaas zal het seizoen, zoals al een aantal jaar, wel weer ontsierd worden door de vele optochten vanwege de regels.

    Back to the 70's als je het mij vraagt. :x
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je aktie op de baan wil zien kun je beter de Australian v8 supercars kijken of klassen als gp2 en andere lagere klassen.

    Daar word wel gewoon nog keihard gevochten.

    Al blijf ik altijd f1 kijken :)
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    In één ronde, in één slordige ronde, en gewoon het baanrecord verbeteren! :D Held, die Vettel!
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie vent idd :)

    Nog lekker zichzelf , hopelijk blijft dat nog lang zo!
     
  14. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Volgens mij valt het wel mee met zichzelf zijn. Dat imago probeert hij gewoon te hebben. Sowieso zijn bijna alle coureurs zo arrogant als wat. Niet dat het uitmaakt, want die gasten zijn helden.

    Omdat Vettel geen boten, snelle auto's, uitgaan als hobby heeft, maakt hem volgens velen normaal.

    Maar verder vind ik Vettel wel een van leukere en betere coureurs, daarom niet.

    E: Ook superveel respect voor Force India, hoe snel die omhoog zijn geschoten is echt knap. Had ik echt niet verwacht.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2010
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja zo omhooggevallen en arrogant komt hij op mij niet over ;)
    Hulkenberg is ook wel een beetje zo , heb ik vroeger nog eens mee gekart :)

    Force india is idd erg goed bezig , mooi voor Sutil.
    Die heeft ook al vaak zat pech gehad terwijl hij in de punten reed.
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Button :thumbs:
    Kubica *)
    Vettel :'-(
    Webber :confused:

    Waarom laat de regie geen onboards van Webber zien?
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Geweldige race van Button zeg!!!! Echt super gedaan!!! :thumbs: \o/ \o/
    Super race van Kubica ook! En Webber, wat een eikel zeg, heb er geen andere woorden voor. Heeft vaker van dit soort gefrustreerde momenten. Inderdaad wel grappig dat ze er geen onboards van laten zien.
     
  18. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Knappe prestatie van Button, maar vooral van Kubica. Die heeft eigenlijk boven verwachting gepresteerd. RBR, McLaren en Ferrari zijn de podiumteams, dan komt Mercedes maar toch presteert ie het om die achter zich te houden. Meestal als een coureur zo in de nek wordt gezeten door anderen, wordt ie na een rondje of 3/4 wel ingehaald maar hij hield het gewoon de hele wedstrijd vol. Eerst Hamilton en Rosberg en daarna de Ferrari's die er maar niet langs konden.

    Misschien toch maar de knoop doorhakken en voor Kubica worden. Kijk het nog even aan, maar dit soort prestaties spreken mij wel meer aan dan iemand die wint in een topauto. Eigenlijk was Fisichella ook zo'n coureur, soms dit soort prestaties maar geen WK en dat wordt Kubica ook niet.
     
  19. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Erg gave race!! Wel erg slecht van Mark Webber verder. Helaas voor Vettel, maar eigenlijk komt het voor mij wel goed uit. Hoe vaker Vettel uitvalt, hoe meer kans voor Ferrari.

    Verder vind ik Australië samen met Canada altijd wel een van vetste races.
     
  20. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes , genoten!

    En daarom moeten ze ook lekker in Melbourne starten en niet in 1 of andere door olie gesponserde zandbak.

    En jammer van Vettel , ook voor Hamilton trouwens.
    Webber zag er niet lekker uit vandaag , maakte echt teveel fouten vandaag.
    Volgend jaar Kimi..?

    ook lachen van Alonso , ''Hamilton is 3.5 sec behind'' ,,I don't wanna know'':lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina