1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 27 dec 2009.

?

Wie gaat dit spannend seizoen winnen?

1. Alonso

39,6%
  2. Webber

18,8%
  3. Hamilton

8,3%
  4. Vettel

31,3%
  5. Button

2,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ga er toch niet van uit dat er een team is dat nog met hem wil gaan werken

2. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik ook, maar dat is omdat ik Button niks vind.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Echt deze man is seniel aan het worden. 8)

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    :lol:

Wat een idee. :emo:

5. JeePee

JeePee Guest

Dat idee komt uit de rallycross, waar men soms 1 maal per race een ander deel van het parkoers moet nemen. Maar voor de F1 is dat echt een heul heul heul slecht idee.

6. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    In het verleden heb ik elk nieuw idee van hem constant omschreven als 'het slechtste idee ooit', en deze keer lukt het hem weer.

Met deze opmerkingen geeft hij simpelweg toe dat de Formule 1 racespektakel mist en met zulke belachelijke ideeën probeert hij dat te verdoezelen.

7. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
  8. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja hij moet zich maar weer eens bewijzen. 4 tienden langzamer dan Kobayashi is natuurlijk wel goed. Maar een F1 auto is iets anders dan een GP2 auto. Daarnaast heeft hij denk ik een zware teamgenoot aan Rosberg. Die gast kan me ook best een partij autorijden.

Aankomend seizoen zal wel een mooi jaar worden. Ik hoop dat Ferrari en Mclaren hun coureurs een goede auto kunnen leveren zodat ze de strijd aankunnen met Mercedes en Red Bull.

9. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    De la Rosa bevestigd bij Sauber, als teamgenoot van Kobayashi dus.

10. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jammer. Had persoonlijk gehoopt op Klien of Fisichella.

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik (uiteraard) ook :+

Snap niet dat Sauber Heidfeld, Trulli en Fisichella niet neemt (wat wel had gekund) en dan aankomt met De La Rosa..:emo:

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee Trulli is lekker... ;)

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nog altijd veel beter dan de la Rosa. Trulli is vervelend om naar te kijken met z'n Trulli-train, maar om in je team te hebben, lijkt hij mij veel beter dan de la Rosa. Die is gewoon traag met alles. In 2006 ging het helemaal nergens over toen ie inviel voor Montoya, terwijl er toen nog veel getest werd en hij de auto dus goed moest kennen. Alleen hij reed ergens achterin de middenmoot, terwijl Raikkonen met de toppers vocht. Daarbij hield Verstappen hem ook prima bij en we weten allemaal wat daarvan terecht is gekomen.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij crashed tenminste Trulli houd idd gewoon iedereen op.
    Wat wil je eerder zien. ;)

15. JeePee

JeePee Guest

Maar Trulli gaat natuurlijk gewoon voor Lotus rijden ;)
    En ik ben het niet met Fisichella eens dat de la Rosa een slechte invalsbeurt had. Ik kan me nog twee races herrineren, en dat waren zijn mooie gevechten rond P6 in Bahrein (ja oke, Kimi reed van 22 naar 3, maar P6 is niet achterin de middenmoot) en Hongarije waar hij op het punt stond de leiding van Raikkonen over te nemen die vervolgens achterop Liuzzi klapte. Hij viel in elk geval beter in dan de heren van Ferrari vorig jaar...

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    P6 (volgens mij zelfs P5) was in Bahrain 2005 en dat was een betere auto dan die van 2006. Die auto was titelkandidaat. Daarbij viel Wurz de race daarna in in Imola en die werd 3e. Daarbij heb je het nu over incidenten, die race in Hongarije was sowieso al een heel gekke wedstrijd. Hij heeft toen een halfjaar voor Montoya gereden en structureel zat ie gewoon buiten de punten. Was het niet zo dat die 8 punten van Hongarije z'n enige punten waren dat jaar?

En dat de heren van Ferrari slecht invielen, hebben ze beide verklaard doordat ze weinig meters in die auto konden maken. Plus nog eens dat die auto slechter was dan die McLarens van toen, kijk maar naar Raikkonens prestaties. De La Rosa maakte nog meer meters dan Raikkonen en Montoya omdat er toen nog getest mocht worden en dat deden ze volop. Die reed regelmatig meer dan 100 ronden per test.

17. JeePee

JeePee Guest

Inderdaad. Was even verward tussen '05 en '06.

Punten van Hongarije waren niet z'n enigste btw.

18. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Heidfeld zeer waarschijnlijk testrijder bij Mercedes.

Nieuwe Ferrari livery;

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Herinner me idd ook nog dat ie in Frankrijk 7e of 8e werd, omdat Heidfeld een blauwe vlag kreeg, terwijl die er gewoon voor reed :+

Las trouwens dat McLaren een Nederlander heeft gecontracteerd, ben benieuwd of ie kan doorgroeien :)

20. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Een Sneker zelfs! Heb hier nog een paar Sneker Nieuwsbladen liggen met een artikel over hem. Nyck de Vries heet ie trouwens.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina