1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 27 dec 2009.

?

Wie gaat dit spannend seizoen winnen?

  1. Alonso

    39,6%
  2. Webber

    18,8%
  3. Hamilton

    8,3%
  4. Vettel

    31,3%
  5. Button

    2,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag het ook al ja , heel vreemd allemaal..

    Alonso ook weer een motor geploft , gaat niet goed komen op deze manier.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wow! Dan is er wel serieus iets niet goed aan die auto, damn. En Alonso weer al geploft... motor van Ferrari toch niet zo goed?
     
  3. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit was de motor die de eerste race koelingsproblemen had.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Vond het wel een toffe crash _O_
     
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wel ja , ik zeg willekeurig bij iemand monteren en genieten bij de eerste bocht :9
     
  6. Remco

    Remco Guest

    Vettel! \o/ Wat een held is het toch :)
     
  7. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu nog hopen dat alles heel blijft , fingers crossed :)

    Schumi viel tegen , vraag me af wanneer die eens wat beter gaat presteren..
     
  8. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Begint de race morgen om 9 uur of 9.15 uur?

    Zie op RTL GP dat 8.15 staan, maar die voorbeschouwing hoef ik niet te zien. Blijf dan lekker in bed liggen :9
     
  9. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    9 uur als het goed is, die voorbeschouwing is een kwartier ingekort, dus duurt nog maar een drie kwartier. Ik hoef die voorbeschouwing ook niet te zien en blijf dus ook gewoon lekker tot 5 voor 9 liggen.
     
  10. Remco

    Remco Guest

    De race is om 8.55 uur. De wekker om 7 voor 9 en als ik eerder wakker word, is het mooi meegenomen :)
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    En hij was ook zo oprecht blij! Hij domineert de kwalificaties, maar hij is nog elke keer zo enthousiast alsof het zijn eerste is. Prachtig. :)
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Mooie race vandaag.
    Button verbaast mij. Had niet gedacht dat hij het zo goed tegen Lewis kon uithouden.
    Massa reed als een pussy rond en Schumi liet zien dat je hem toch niet 1-2-3 voorbij komt. Hamilton ging ook wel lekker.
     
  13. Remco

    Remco Guest

    Geweldig actie van Button na de safety-car, echt mooi. Renault doet het goed, Kubica strak 5e en Petrov bewijst zich een echte racer. Een top seizoen so far :)
     
  14. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Button verbaast mij eigenlijk niet echt. Had iig verwacht dat ie wel redelijk mee zou kunnen komen, nu blijkt ie het zelfs nog beter te doen. Snapte die onderschatting ook niet echt, want toen die in 2000 debuteerde zeiden juist een heleboel dat het een toekomstig WK was. In 2004 reed ie al heel sterk en toen kwamen daarna een paar slechte auto's maar aan zijn kwaliteiten heb ik niet getwijfeld. Ik sluit trouwens niet uit dat Hamilton uiteindelijk hoger gaat eindigen dan Button, maar die verhalen van om de oren rijden en afslachting vond ik wat voorbarig. Het is altijd maar afwachten hoe het klikt tussen team/rijder/auto, dat bewijst het Villeneuve/Hill/Frentzen driehoekje dan wel weer.

    Wel jammer van die tweede SC, daardoor is Kubica zijn podium kwijtgeraakt. Snap ook niet dat ie zo lang buiten bleef voor die paar vleugelonderdelen.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Alleen de laatste paar rondes gezien, vanmiddag moet ik weg dus maar even opnemen die herhaling. De uitslag wel gezien dus, Rosberg! \o/ En Renault doet het ook goed zeg, lekker.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Toffe race. Schumi die zich niet zomaar gewonnen gaf, Renault die het erg goed doet, waaronder Petrov die ook lekker aan het stampen was. Alonso en Hamilton deden ook goede zaken, zo ook Button en Rosberg, maar die waren stuk minder in zicht. Massa had iets meer mogen geven.
    Iig genoeg actie zo met de regen. SC bleef 2de keer lang buiten, nog niet helemaal duidelijk waarom, en een chaos na de herstart. 8)
    Zou me niets verbazen als volgende race weer onder droge omstandigheden is en dan weer een stuk saaier lijkt.
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Kimi 5de in Turkije \o/
     
  18. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Hele stoere race! Van begin tot eind eigenlijk, vorige races was vooral de eerste helft leuk maar nu bleef het gewoon spannend.

    En natuurlijk heel mooi dat McLaren een 1-2 pakt! \o/
    Hamilton de beste vandaag als je het mij vraagt maar Button reed enorm goed, echt heel knap gedaan en misschien wel zijn beste overwinning tot nu toe!

    Top van McLaren, had niet gedacht dat het tot dusverre zo goed zou gaan. _O_
     
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Wtf, wat is RTL toch een verneukt bedrijf. Wil ik de samenvatting van China kijken, moet ik een euro betalen!!! Gaat niet om dat ik het geld niet heb, gaat erom dat ik erom moet betalen wat ik gratis op tv zou kunnen zien... Doe dan een reclame er tussendoor.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Voor de samenvatting? :eek:

    De aflevering, OK, moeten betalen voor de samenvatting is wel erg karig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina