1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 27 dec 2009.

?

Wie gaat dit spannend seizoen winnen?

1. Alonso

39,6%
  2. Webber

18,8%
  3. Hamilton

8,3%
  4. Vettel

31,3%
  5. Button

2,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vind het eigenlijk wel jammer dat Button er net niet bij zit dit seizoen. Hij maakt nauwelijks tot geen fouten, maar blijkbaar net wat minder snelheid...

2. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En niet te vergeten dat hij gewoon zonder schuld uit de wedstrijd word gereden..

3. JeePee

JeePee Guest

Wat een onterechte kritiek op Vettel zeg :{
    Natuurlijk is het stom dat hij eraf vliegt. Natuurlijk is het ontzettend zonde voor Button dat hij er de dupe van wordt. Maar als je sneller bent dan je voorganger en je topsnelheid mist om hem er naast te zetten, dan moet je hem uitremmen. Erachter blijven kon niet, want dan hadden ze elkaar geraakt, dus terug naar je lijn en proberen er buitenom langs te gaan. Tja, daar zit wel eens een bobbeltje en als je vol remt wil de auto nog wel eens komen. Ene Albers deed een keer hetzelfde met iets meer geluk, en dat werd gezien als een van de mooiste acties in de DTM.

Vettel had er ook achter kunnen blijven de gehele race. Dat hadden wij fans vast heel leuk gevonden. Want wij houden van treintje rijden...

Wat Alonso deed, dat was pas dom. Vol over de curbs in de regen :emo: Het is dat hij niemand meenam, maar die actie is niet te vergelijken met die van Vettel. Als we het toch over 'rookie-acties' hebben.

Verder natuurlijk een geweldige race. Maar dat is natuurlijk standaard in Spa. Had Kubica graag zien zegeveren, maar het is niet anders. Met afstand de beste coureur in 2010 vind ik. Jammer van dat schoonheidsfoutje in de pits.

4. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al zit er een hobbel het is nog wel steeds de schuld van Vettel. Overigens vond ik het er nogal uit zien alsof Vettel niet wist welke kant hij wilde kiezen.

Ik vind overigens die inhaalactie van Albers niet te vergelijken. Volgens mij was dat een van de mooiste acties in de DTM, omdat hij twee man tegelijkertijd inhaalde. Niet zo zeer dat rare sprongetje.

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Dat is JP zn punt niet, punt is dat Albers hem daar wel net recht houdt, en dat Vettel iets minder geluk had. Ik snap ook niet zo waarom dit als megafout van Vettel gezien wordt, ik vond het meer een shit happens momentje.

6. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dit vergooit wel mooi zijn kansen op het WK... Helaas.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Alleen heeft Vettel IMO veel te vaak zo'n shit happens momentje, en dan ga je toch denken...

8. JeePee

JeePee Guest

Onzin. Vettel staat 31 punten achter met nog 150 punten te verdelen. Raikkonen stond er ooit 17 achter met nog 20 te verdelen ;) Dit seizoen is nog lang niet klaar.

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Die was ook niet slecht op Spa he? :+ Maarre, wat je dan wel over 2008 zegt, zeg je niet over 2005 want die had gewoon voor Montoya moeten zijn. Een verkapte teamorder zorgde er alleen voor dat Raikkonen toen de winst kreeg.

Vandaag ook weer een mooie wedstrijd op Spa. Er waren weer veel momenten waarop je geen echt overzicht meer had van wie waar reed en dat kan alleen maar door spectakel :) Kubica knap volgehouden die 3e plek vanaf de start. Heb volgens mij wel een goede keuze gemaakt om voor hem te worden. Wordt alleen maar meer fan :thumbs:

Alonso vond ik trouwens wel slecht dit weekend, die kan de titel wel vergeten. Sneu voor Button die juist altijd sterk is in races waar veel gebeurt, nu eigenlijk ook. Gun het hem wel, omdat ie van te voren al werd afgezeken dat Hamilton hem alle hoeken van de baan zou laten zien, maar daar is geen sprake van. Hij is de mindere, maar absoluut geen Kovalainen. Voor Webber geldt eigenlijk hetzelfde, die doet het zelfs beter dan Vettel.

10. JeePee

JeePee Guest

Echt? Montoya lag toch 3de toen Pizzonia hem eraf reed? Weet het niet meer zo goed. Wel dat Kimi op een gegeven moment 2 seconden sneller was dan wie dan ook in die race 8)

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Was helemaal vergeten dat Montoya uitviel ook nog, kan best zijn dat dat was toen ie 3e reed. Maar het was wel zo dat Montoya de hele tijd (virtueel) aan de leiding ging, maar toen er redelijk laat in de race een SC de baan op kwam, deelde McLaren de pitstops zo in dat Raikkonen en Montoya wisselde van plek. Weet het zelf ook niet meer zo goed, maar het was wel iets in die geest.

12. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen er dit jaar nog wel meer crashen en uitvallen van de toppers , dat is alleen maar mooi en spannend voor het kampioenschap.

Feit is wel dat als redbull geen kampioen word ze het slecht hebben gedaan als je het hele seizoen bekijkt.

13. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Red Bull heb ik het idee dat ze zelf het grootste gevaar zijn. Door domme fouten of net op de verkeerde momenten niet opletten

14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik wel een beetje met je eens.

Al denk ik Dat webber dit wel gaat pakken.
    Red bull is het hele seizoen al snel en ferrari/mc laren wisselen elkaar een beetje af.

Maar ik ben voor Hamilton dus van mij mogen de red bulls crashen:+

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1

Kobayashi zoals we hem kennen :p.

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dubbel.

17. Remco

Remco Guest

fixed

18. JeePee

JeePee Guest

Ground Effect: Yay \o/
    Turbo's: Mwah. Dat worden dan 1.6L turbo motoren met 650pk en onder de 10k RPM. Die motoren mogen van mij wel atmosferisch blijven.

19. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja turbo's zat er wel aan te komen ja , zie ook de wtcc.

Ground effect klinkt goed al vind ik regel aanpassingen sowieso wel leuk :)
    Zouden de skirts ook weer terug komen?

20. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Dan worden de wagens toch nóg meer afhankelijk van de aerodynamica?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina