1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 27 dec 2009.

?

Wie gaat dit spannend seizoen winnen?

1. Alonso

39,6%
  2. Webber

18,8%
  3. Hamilton

8,3%
  4. Vettel

31,3%
  5. Button

2,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Japan 2004.
    Ook het debuut van Robert Doornbos in de Jordan :p

2. JeePee

JeePee Guest

Zonnetje en een snel opdrogende baan momenteel. Nog 20 minuutjes :)

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is er ergens een online livestream? Want RTL7 ligt er hier nu uit :mad:

4. JeePee

JeePee Guest

Mooie pole voor Vettel :) Werd weer eens tijd. Kubica ook een goede ronde en Hamilton met maar 6 flying laps in de trainingen ook knap op 3. Massa bakt er weer niks van...

5. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    idd vettel rijd in de 1.30 en de rest allemaal 1.31 hoe doet die held dat toch steets :9

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Di Grassi, wat een dweep. Geen radio communicatie ook schijnbaar naar zijn team. Pissig omdat het zijn fout was? Daar denk ik wel aan tenminste. Kan altijd iets mis zijn geweest met zijn auto maar als dat niet het geval was dan is dit wel erg dom.
    Ach voordeel is wel dat hij tenminste niet weer zich met het wk kan bemoeien door in de weg te rijden.

7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Wat een start, massa eruit en meerderen, Alonso staat er alleen voor momenteel gaat het goed als derde hij beperkt de schade ik ben benieuwd wanneer de red bulls naar binnen gaan voor de pit.

8. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    VET VET Vettel!!!!!\o/

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Heh, waarom moest die auto van Sutil nou weer gaan roken :mad:. Leuke race, alhoewel ik de eerste 6 rondes heb gemist, maar die komen vast nog wel terug in de samenvatting :+

10. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Was te verwachten een Redbull 1-2, maar goed dat Alonso blijft in de buurt.
    Massa wat een kansloze actie zeg, en ook vaag wat er met Kubica gebeurde achter de SC.
    Een paar beste klappers in deze race, En natuurlijk Kobayashi weer lekker Bezig.

11. JeePee

JeePee Guest

Aardige race. Had er iets meer van verwacht.
    Ontzettend zonde dat Kubica z'n wiel verloor. Ik had hem Webber wel zien voorblijven. Vettel uiteraard snaar strak gereden en Kobayashi de publieksfavoriet :)

Redelijk lompe klappers van Di Grassi en Rosberg, en Petrov was nou ook niet echt snugger bezig zeg... Om over Massa nog maar te zwijgen.

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Zijn er trouwens nog beelden van hoe dat wiel van Kubica er af is gegaan?

Echt balen dit.. Wel toevallig dat concurrent Rosberg precies hetzelfde heeft gehad :+

13. JeePee

JeePee Guest

Niet gezien. Erg slechte regie ook vandaag helaas.

Ook nog even m'n complimenten richting Schumi trouwens. Die was voor Hamilton geƫindigd als hij niet achter Rosberg terecht kwam. Rosberg viel weg en zijn rondetijden schoten omlaag.

14. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Regie was om te janken idd :+ rosberg staats naast de baan denkje laten ze ff zien hoe het is gebeurt krijg je beelden van zijn achtervleugel WTF |:-

15. JeePee

JeePee Guest

Hehe idd, of de herhaling van de start pas na een half uur en de crash van Di Grassi die gewoon niet in beeld werd gebracht (hij heeft toch onboard?).

16. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    dat kwam we wel goed uit trouwens want ik was ff inslaap gesukkeld op de bank werd in ronde 6 wakker :lol:

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach het was een mooie hectische start maar verder niet heel boeiend.

Held van de race is toch wel Kobayashi hoor!
    Kan ik echt van genieten :)

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat zonde van Kubica. Bij de start meteen Webber pakken, hoe had de race er dan uit kunnen zien! Kubica knokt natuurlijk voor zijn leven als Webber hem probeert in te halen en zal ook wel agressief naar Vettel zijn geweest, als de auto daar goed genoeg voor is. Verder is Sauber voor mij het team van de race. Heidfeld in zijn eerste race dit seizoen meteen naar 8, een goed resultaat. Ik vraag me alleen af, hoe kan Kobayashi na zijn pitstop zo snel naar de auto's voor hem toerijden? Op een paar rondjes zat hij aan de staart van de de nummers 10, 9 en 8! :D
    En zag ik het nou goed dat Schumacher nog een paar tikken aan Barrichello gaf toen deze aan hem voorbijging? Ik dacht het wel te zien.
    Verder mooi resultaat van Vettal, ook het meest spannend voor het kampioenschap. Als Webber zou winnen, durf ik er van uit te gaan dat hij ook WK word. Ben benieuwd naar Korea straks! :eek:

19. JeePee

JeePee Guest

2de race voor Nick dit jaar ;)
    En Koba stond op nieuw rubber door zijn late pitstop terwijl de rest op oudere banden reed. Meer grip + hij kon pushen. Net zoals Kubica in Singapore zeg maar.

20. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Maar die gast is wel een fucking baas!
    Hup naar Ferrari en Massa eruit. Die heeft zijn beste tijd gehad.

Schumacher 6e ook leuk\o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina