1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 27 dec 2009.

?

Wie gaat dit spannend seizoen winnen?

1. Alonso

39,6%
  2. Webber

18,8%
  3. Hamilton

8,3%
  4. Vettel

31,3%
  5. Button

2,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dat was ook een regel, maar die is blijkbaar niet meer van toepassing?

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Daar moet eerst toestemming voor gegeven worden door de wedstrijdleiding. Ik zat er ook op te wachten inderdaad... maar helaas.

3. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    volgens mij is de regel dat alleen achterblijvers VOOR de leider door moeten rijden totdat je dus de leider achter de safetycar hebt en de rest van de achterblijvers blijven er dus gewoon tussen zitten. was inderdaad wel jammer want een gevecht tussen vettel en waarschijnlijk meer tussen webber en alonso was nog wel leuk geweest.

4. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Niet dat Alonso dan ietsa gedaan had met de huidige punten is heilig mentaliteit...

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij had niet zo'n groot risico genomen, maar die de Ferrari is toch wel een klap sneller op het rechte stuk dan de Red Bull. Ik denk dat hij toch wel een paar keer gekeken zou hebben of er een gaatje was en misschien ook nog wel iets had geprobeerd.

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Hij reed in de laatste 12 ronden oid 8 seconden in op webber, dus dan had hij echt wel iets geprobeerd

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat Webber dat toe liet. En zijn banden moest sparen. Laatste ronden ging die weer wat harder toen ze zagen (en zeiden) over de radio dat de banden het gingen halen.

8. Remco

Remco Guest

Wel apart dat 'ie het dan niet won in de kwali, en dat Webber vanaf dat 'ie een go kreeg tegen het einde van de wedstrijd weer uitliep.

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    En weet je ook waarom ie rustiger aan moest rijden? Omdat hij benzine moest sparen. Dus ik ben nog steeds van mening dat Alonso op het rechte stuk best een poging had kunnen wagen, als de achterblijvers er tussen uit waren gehaald bij de safety car.

De Red Bull pakt z'n winst in het middengedeelte, waar je veel downforce nodig hebt. Dit is altijd al het sterke punt geweest bij het team. Dus nogmaals, op het rechte stuk had ie er imo voorbij gekund en dan had ie in het middenstuk verdedigend moeten rijden tov Webber.

10. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    ja de Red Bull was ook sneller maar Webber MOEST langzamer gaan rijden. Dus als Alonso vlak achter hem zat dan had hij zich niet kunnen inhouden en had zijn Red Bull wel is de geest kunnen geven. Het had sowieso wat spannender geweest als Alonso meer in de buurt was geweest want dan kreeg je of een gevecht of Webber die moeite had met zijn auto aan de finish te brengen (omdat hij zich niet kon inhouden omdat Alonso in de buurt was).

11. Remco

Remco Guest

Ah nee joh. Alonso kan alleen inhalen als de auto voor 'em verrot gaat of als degene voor hem z'n teamgenoot is.

12. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik hoop dat Mark webber kampioen word, deze man heeft al zoveel ups en downs gehad(de tijd dat hij bij jaguar reed, rijd hij eindelijk op de 3e stek, valt hij paar ronden voor het einde uit). dit jaar en vorig jaar heeft hij een betrouwbare en snelle auto. gun het hem van harte. toch een beetje de oude rot van F1(ik vergeet schumi niet hoor:p)

Vettel gun ik het ook wel, maar die heeft nog kansen zat. Alonso/ferrari, nooit, nimmer en nooit dat ik die het ga gunnen. Ferrari is zo corrupt als maar kan in de F1, en de Fia net zo. ook al wint alonso, z'n kampioenschap is dan besmeurt. en ik vind het gewoon geniaal dat die mensen bij redbull zeggen dat ze liever het kampioenschap mislopen dan aan teamorders te gaan doen. en dat zegt heel wat vind ik.

Alonso heb ik het gegunt destijds bij renault, aangezien hij toen de underdog was tegen schumi, maar nu. nee. walg van die toko genaamd Ferrari. bah.

hopelijk ploft hij direct.. zou mijn weekend goed maken

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vettel of Webber maakt me verder niet uit. Niet dat ik Alonso het niet gun maar hij heeft hem al 2 keer gewonnen. ;)

14. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Haha, even de knuppel in het hoenderhok:

Go Fernando!! En degene die zegt dat Alonso niet kan inhalen tenzij de auto voor hem kapot gaat heeft waarschijnlijk niet veel F1 gekeken de afgelopen jaren ;)

Zou me niks verbazen als Vettel Webber weer van de baan tieft.. Heb serieus de hele week al zin in zondag :D

15. Remco

Remco Guest

Ik heb het ook over dit seizoen. Zo heet dit topic toch ook? Het gaat toch niet om oude koeien?

16. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook dat Alonso hem niet pakt , al zou het alleen maar zijn om die Ferrari geilende vrienden van me de mond te snoeren :+

Ik hoop op Webber , maar als het me geld kost denk ik toch Alonso... met een 3de plaats Zondag.

17. JeePee

JeePee Guest

Webber... die man kan helemaal niks. Hij is F1 coureur en hij balt niet eens een lekker wijf :+ Hij zeurt alleen maar over veiligheid en pakt zeer zelden een mooie overwinning. Zijn rijstijl blinkt nergens in uit. Saaie vent. Alonso moet het hebben van andere en Vettel rijdt gewoon tering hard en haalt zo nu en dan wat vermakelijke acties uit. Mijn steun heeft 'ie.

Volgende race kan erg leuke scenario's opleveren trouwens. Stel Vettel staat 1, Webber 2 en Alonso 3. Vettel laat Webber voor en Alonso gaat opeens kapot... Is Webber klootzak genoeg om op zo'n manier Vettel's titel te kapen? Of Vettel laat Webber voor en Alonso op 3 blijkt na de race te licht 8) Dan gaan we nog wat krijgen :+ Of als Vettel Webber helemaal niet voorbij laat. Of als ze er met z'n 3en afklappen en Hamilton pakt de winst... Ik zet de popcorn vast klaar!

18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Vettel heeft vandaag aangegeven Webber voorbij te laten als het nodig is. Dus als het weer zo'n situatie is als de laatste race, laat Vettel Webber gewoon voorbij :)

19. JeePee

JeePee Guest

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ok, dat ding gaat nog echt debiel hard ook. :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina