[Formule 1] Seizoen 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 27 dec 2009.

?

Wie gaat dit spannend seizoen winnen?

  1. Alonso

    39,6%
  2. Webber

    18,8%
  3. Hamilton

    8,3%
  4. Vettel

    31,3%
  5. Button

    2,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Meneer vind schijnbaar dat iedereen maar voor hem aan de kant moet en niet alleen zijn teamgenoot. Jammer dan, het ging om een positie. Trouwens zelfs al was hij voorbij Petrov gegaan snel genoeg dan had ie achter Rosberg gezeten.
     
  2. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Terechte overwinning, terechte wereldkampioen! Prachtige reactie over de boordradio.. Erg jammer dat Alonso het niet heeft gehaald, maargoed. Wel erg jammere reactie van hem tegenover Petrov trouwens... Spaans temperament is prima, maar dit was totaal onterecht. Ahwell, mooi einde van een mooi seizoen!
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooi dat het Alonso niet geworden is. Arrogant ventje.
     
  4. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    jeeeeuuuzus wat een spaning zeg heeeeeerlijk :)

    Vetvetvetvettel \o/
    Geweldig:thumbs:

    :b:
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    +1

    Mijn beeld van Alonso was juist aan het verbeteren, maar nee hoor.


    Het hele seizoen zat ik met gevoel dat Vettel aan het eind waarschijnlijk weer net te kort zou komen, maar nee hoor! :D Wat een spanning! Zo zie je maar weer hoe snel dat kan gaan na Monza 2008.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jaarclip zometeen. :D
     
  7. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is altijd het mooiste moment van het hele seizoen _O_ Hij was zeker weer vet!
     
  8. Remco

    Remco Guest

    Prachtige jaarclip, heerlijk nummer van Nickelback. Doet me denken aan hun eerste 2 albums :)

    Oh man, ik ben zo freaking opgewonden! Ik zat net ook al te stampen in de auto, keihard te juichen. Heerlijk! Pff, wat een ontknoping, en wat heerlijk als Vettel fan!
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Oh boy. Ik kan eindelijk mijn bilspieren weer ontspannen :D

    Vettel my man!!!! Heeeeerlijk. Petrov mijn held. Alonso zoals gebruikelijk weer de hufter :emo: Wat een loser hahaha.

    En een dikke vinger naar iedereen die zei dat Red Bull stom was door Webber geen 1ste rijder te maken. Deze race liet exact zien waarom ze in Vettel bleven geloven.

    * checkt WRC stand...
    Jammer Petter 2de. Maar Kimi wel mooi in de punten op P8 :)
     
  10. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    spannende race, had op m'n computer az-ajax aanstaan maar dit was een stuk boeiender :thumbs: Ik gunde het iedereen, behalve Ferrari :p
    Misschien ga ik volgend seizoen weer proberen meer wedstrijden te kijken
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Mooie eindcompilatie van RTL. Alleen jammer dat het eerste shot uit de GP2 gepakt is :+ Nu wachten op het FIA gala, die hebben ook altijd briljante compilatie filmpjes.

    Ben echt blij dat Vettel 'm te pakken heeft. Bij Alonso had er toch een vies randje aan gezeten (Hockenheim) maar deze was 100% verdient. Geen teamorders, geen discutabele straffen, gewoon vlammen met die bak.

    Ik was niet zo blij als in 2007, maar wel al sinds Monza 2008 fan van de man (was er toen live bij en hij reed echt letterlijk verbazingwekkend goed) en natuurlijk sinds 2005 anti-Alonso dus deze kwam ff lekker :D
     
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het jammer voor Webber maar vandaag liet hij net als Alonso niet zien waarom hij de wereldkampioen zou moeten zijn. Toch heeft hij een zeer sterk seizoen gereden, wel knap om dat te presteren. Jammer van Zuid-Korea, dat heeft hem duidelijk de titel gekost.

    Verder wel supermooi voor Vettel, strak gereden en gewoon verdiend kampioen. Het moest er toch een keer van komen dat hij de titel zou winnen, en dat heeft hij nu mooi snel gedaan.

    Ben benieuwd naar volgend jaar. Kijken of RBR aan kop kan blijven en of we nóg meer titelkandidaten zullen krijgen.
     
  13. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Vooraf was dit mijn verlanglijstje:

    1. Webber
    2. Vettel
    3. Hamilton
    4. Alonso

    Dus als het dan de 2e is geworden, is dat niet zo gek. Knap gedaan, had verwacht dat Alonso als rekenaar hem wel zou gaan halen. Weer een nieuwe kampioen erbij. Mooi podium trouwens ook met de WK's van 2008, 2009 en 2010. En Kubica heeft een strak seizoen gereden, ook vandaag was ie weer goed. De enige bij wie lang doorrijden wel gewerkt heeft.
     
  14. Remco

    Remco Guest

    Hoezo Webber? En waarom staat Kubica er niet bij? :)
     
  15. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Omdat Kubica het niet meer kon worden ;)

    En ik hoopte op Webber, omdat ik hem ondergewaardeerd vind. Vettel krijgt altijd de complimenten, terwijl Webber hem prima tegenstand geboden heeft. Ook t.o.v. zijn vorige teamgenoten was hij eigenlijk altijd de betere, misschien in 2005 niet. Toen was ie gelijkwaardig aan Heidfeld bij Williams.

    /Edit: dat lijstje gaf dus mijn voorkeur aan van wie ik de titel het meest gunde, wie daarna, etc.
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Tja, ik zal gewoon eerlijk zijn, ik baal ervan. Had al gezegd dat als het Red Bull moet zijn, dan Webber, want ik mag Vettel gewoon echt niet. In eerste instantie had ik gehoopt op Button of Hamilton, maar het mag duidelijk zijn dat dat er helaas niet inzat. Dus in dat geval hoopte ik Alonso of eventueel Webber. Mag Webber gewoon een heel stuk meer dan Vettel. Webber is zeker ondergewaardeed!
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Was ook de 1ste keer buiten de top 10 gekwalificeerd en hij hoopte ook voordeel te halen uit zijn bandenkeuze. Prima gelukt. Petrov ook trouwens. Beide Renault mannen geen moment bezweken onder de druk van hun snellere achterligger. Button kon ook bizar lang door op de zachte band trouwens.

    Overigens vind ik Webber totaal niét ondergewaardeerd. Vettel is het gehele seizoen rapper dan hem, op twee races na. En dat Webber minder talent heeft werd deze race pijnlijk duidelijk. Vettel was heel wat maten te groot.
    Hij is geen kwalificatie talent zoals Vettel, hij is geen racepace talent zoals Kubica, hij is geen denker zoals Alonso, hij is geen inhaal talent zoals Hamilton, hij kan niet zijn banden sparen zoals Button en hij kan geen auto's naar zijn hand zetten zoals Schumacher. Hij blinkt nergens in uit. Ik heb nog nooit een wereldkampioen in hem gezien. Zo nu en dan een leuke overwinning in zijn al lange carrière. Een aardige vent, meer niet. Hij zal ook niet gemist worden als hij stopt volgens mij. En daarnaast wordt Vettel alleen nog maar sneller. Die houdt 't echt niet bij 1 titel hoor. En stiekem hoop ik heel erg op het bericht dat Webber er mee kapt en dat Kimi zijn rentree maakt. Maar die kans is nihil helaas.
     
  18. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Vettel!!!!

    wat een baas en wat ben ik blij dat Alonso niet weer een titel cadeau krijgt! Vettel was gewoon de beste en had al WK moeten zijn.
     
  19. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Wel grappig bedacht dat rijtje, kan me er wel in vinden hoe je dat zo zegt. Maar datzelfde rijtje zegt juist daarom dat Webber wél in iets heeft uitgeblonken dit seizoen. Hij heeft tot de laatste wedstrijd gestreden voor de titel, terwijl hij nergens de beste in is. Dat betekent dat er niemand zo constant gereden heeft als Webber. Webber blonk uit in constant rijden en uit de problemen te blijven, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Vettel en Hamilton.

    Overigens zeg ik niet dat Webber beter is dan Vettel, iedereen ziet dat Vettel de snellere is. Iedereen had van tevoren al verwacht dat Webber opgevreten zou worden door Vettel net zoals Kubica dat nu met Petrov gedaan heeft. Dat is totaal niet het geval geweest en daar zie ik maar weinig waardering voor worden uitgesproken.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    RTL Jaarclip 2010

    [yt]jBqWE4ggFR4[/yt]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina