1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 27 dec 2009.

?

Wie gaat dit spannend seizoen winnen?

  1. Alonso

    39,6%
  2. Webber

    18,8%
  3. Hamilton

    8,3%
  4. Vettel

    31,3%
  5. Button

    2,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch netjes om te zien dat alle teams een berichtje voor Kubica op hun wagens gezet hebben. :thumbs:
     
  2. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik ben eigenlijk nooit voor de toppers, maar wel voor degene die er kan komen maar waarbij het niet vast en zeker is zoals Hamilton of Vettel bij wie dat wel was. Vanaf halverwege 1997 ben ik gaan kijken en toen viel Fisichella mij op met veel goede prestaties en hij was nog jong dus die ging ik volgen. Als het dan in 2005 niet de topper blijkt te zijn, ben ik wel zo om er gewoon bij te blijven en niet opeens naar een echte topper over te stappen. Kubica heeft eigenlijk ongeveer hetzelfde als Fisichella qua resultaten dan. Behoorlijk wisselvallig, maar soms briljant en vaak ook rare momenten waarvan je denkt 'hoe kun je nou zo stom zijn'. Montoya, Villeneuve en Irvine waren ook van die types. Daar kijk ik gewoon liever naar dan 'robotten' zoals Schumacher, Hamilton of Alonso. Het klinkt misschien gek, maar die vind ik te goed om fan van te zijn, omdat het dan normaal is als ze winnen en als ze slecht zijn, baal je. Je kunt dus niet echt blij zijn en er zijn ook al zoveel fans van.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2011
  3. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je wel hoor , vandaar de :+

    Ik ben jaren lang fan geweest van Verstappen en dat snappen de meeste mensen ook niet :9
     
  4. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Jos was onze enige hoop in bange dagen, dus logisch dat je als Nederlander voor Jos bent. Je zult maar Duitser zijn, sommige Schumi fans zijn overgestapt naar Vettel in 07.
    Nu is Schumi terug en hebben ze een luxe probleem. Maar je hebt ook veel meelopers, doet Rosberg het opeens goed dan zijn ze weer voor Rosberg.
    Mocht Alonso ooit stoppen dan moet ik op zoek naar een nieuwe rijder haha.Vroeger kon je nog fan zijn van Villeneuve, Montoya, Hakkinen, of Raikkonen. Maar die zijn er al allemaal niet meer. :{
     
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook meer een liefhebber van het racen dan voor 1 persoon.
    Maar de coureurs met lef hebben toch mijn voorkeur.

    En het is idd logisch dat je voor een Nederlander bent al hoor je de meeste mensen alleen grindbak grappen maken.. van die napraters die nooit een f1 race gezien hebben..
     
  6. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon voor een team zijn, veel makkelijker. :)
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Twitter:

     
  8. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    nice!

    maar Schumacher het snelste op de tweede testdag\o/
    haha niet dat het veel zegt maar hij staat weer bovenaan voor de verandering!
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    In jouw geval wel, maar niet als hetzelfde team legendarische uitvallers heeft gemaakt. Monza met Mika en Spanje met Mika, om maar wat te noemen. Jezus wat een bloed, zweet en tranen hier toen. :+
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2011
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme wat heb ik toch lopen schreeuwen tegen Mika inderdaad zeg. Ik zie hem zo langs de muur vlak voor de finish uitrollen.. Wat een randdebielen waren het toendertijd..

    Toen kregen we Raikonnen en werd ik fan van hem, en had ik vet veel McLaren dingen (Al tijdens Mika), en nu ben ik opeens fan van Vettel en Ferrari.. 8)
     
  11. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Hoe kun je nou van McLaren naar Ferrari overstappen? Dat is van Ajax naar Feyenoord of andersom :confused:

    Kubica zegt zelf dit jaar al te willen terugkeren en hij kan zijn vingers bewegen en zijn arm ook. Dus het ziet er goed uit, ook nog met dat bericht Jeepee erbij. Geen nieuwe favoriet dus voor mij, gewoon eventjes zonder en dan weer terug naar Kubica :)
     
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu een paar testweken gehad en wat weten we? Naast dat de Ferrari waarschijnlijk een goede bak is (en Heidfeld Kubica gaat vervangen) nog helemaal niks dus.

    Des te spannender wordt de kwalificatie in Bahrein natuurlijk, dus heb nu echt zin in over precies vier weken!
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Nahh helemaal niks is wel heel weinig :+

    Red Bull schijnt het allerbeste met de nieuwe Pirelli's overweg te kunnen. Iedereen heeft een enorm verval (de nieuwe banden worden per ronde echt ontzettend veel langzamer. Er komen sowieso 2 stoppers dit jaar) Ferrari heeft de afgelopen 3 dagen meer dan 400 ronden gereden zonder problemen en lijken dus erg betrouwbaar. Ferrari en Red Bull lijken de dienst te gaan uitmaken. De rest is afwachten en helemaal Mclaren is nog niks van te zeggen. Ook erg weinig ronden gereden nog.
     
  14. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1


    Lewis Hamilton.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2011
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Leuk. Bakkerud en Lloyd zijn ook geen kleintjes meer in de autosport tegenwoordig :)
     
  16. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    er staat ook zo'n filmpje op youtube van Max verstappen die zoiets doet.
    toekomstig F1? of is het geen toppertje in spee?
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Die van Max is wel iets lomper. Die haalt er 20 in ofzo haha.

    In de karts is Max ongekend snel (natuurlijk, hij heeft het beste spul, maar denk maar niet dat de jongens om hem heen uit een arm gezin komen ;) dat zijn ook gewoon fabrieksrijders). Het is even afwachten hoe hij het in 'echte' auto's gaat doen, maar hij heeft de perfecte begeleiding en zeer goede contacten. En als je ongeveer alles wint wat er te winnen valt dan ontbreekt talent ook niet volgens mij. Ik schat hem zelf iets hoger in dan Nyck, maar die heb ik misschien te weinig zien rijden nog.
     
  18. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
  19. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd , er zijn vele voorbeelden van mannen die het super deden in de karts maar in de formule ford en hoger er gewoon niet aan te pas kwamen.
    Maar god wat zou het mooi zijn als Nick of Max in de toekomst ook in de hogere autoklasses het goed gaan doen.
    Net als Robin Frijns (formula bmw kampioen).

    Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het zal gaan in Bahrein , helemaal nu dat land in opstand is.
     
  20. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat de race daar zal doorgaan, afgaande op de laatste berichten. En met die bloederige protesten zou ik het ook belachelijk vinden als ze daar allemaal met blije gezichten het seizoen openen.

    Bernie moet snel een vervangende locatie zoeken (hopelijk geen Abu Dhabi..) of anders het seizoen maar een race later laten starten. Dan krijgen we tenminste weer het oude vertrouwde gevoel in Melbourne. :)

    -Edit-
    Dat laatste zou nog wel eens werkelijkheid kunnen worden:

    http://www.autosport.com/news/report.php/id/89563 :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina