1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 27 dec 2009.

?

Wie gaat dit spannend seizoen winnen?

1. Alonso

39,6%
  2. Webber

18,8%
  3. Hamilton

8,3%
  4. Vettel

31,3%
  5. Button

2,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Deze tijden zeggen echt 0,0. Valt de hele dag regen namelijk en Rosberg zal sowieso 1ste blijven vandaag met zijn droge tijd.

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, het regent inderdaad weer in Barcelona. :{

Gokje van de huidige pikorde;

1. Ferrari
    2. Red Bull (misschien sneller, maar lijkt minder betrouwbaar)
    3. McLaren
    4. Mercedes
    5. Sauber
    6. Williams
    7. Renault
    8. Force India
    9. Toro Rosso
    10. Lotus
    11. Virgin
    --------------
    USF1
    Campos

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe lol

4. JeePee

JeePee Guest

Haha.

Vandaag wordt interessant trouwens. Nu zal duidelijk worden wie snel is in een low fuel spec. Alle 'toppers' zijn bezig met korte runs.

Tijden tot dusver:

1m20.472s Hamilton
    1m20.539s Massa
    1m20.667s Vettel
    1m20.745s Schumacher

5. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    ligt weer enorm dicht bij elkaar. zal een spannend seizoen worden volgens mij.

6. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
  7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ben benieuwd of Vettel dit seizoen een keer wel goed begint, want dat is hem tot nu toe nog niet gelukt. Toch denk ik niet dat hij kampioen wordt, maar Alonso. Ferrari ziet er sterk uit en Hamilton geeft zelf ook toe dat ze niet de snelste zijn. Mercedes valt tot nu toe wat tegen, maar Rosberg heeft gezegd dat er nog heel wat updates komen, dus ik ben benieuwd maar ik hou het voorlopig toch op Alonso.

8. JeePee

JeePee Guest

Dat zou de eerste keer zijn dat een paid-driver kampioen wordt :+

9. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Was ook zomaar even een random opvolging van een aantal woorden die minimaal 1 keer per race genoemd worden door Olav:9

10. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    US F1 Start 2010 niet,. officeel bevestigd, toch mijn gelijk gekregen,
    campos-meta van naam veranderd check rtlgp.nl voor meer updates staat alles op:)

11. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Komt Stefan GP nu?

12. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nog niet bekend. Ze hebben namelijk nog niet het startbewijs van de FIA gekregen. USF1 probeert er nu alles aan te doen om zijn inschrijving te behouden voor 2011. Van mij mogen ze de inschrijving aan Stefan GP geven. Die prutsers van US F1 waren zelfs al een jaar voor Manor en Lotus bezig om de F1 in te komen en nu zijn zij het die het niet op redden.

13. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden gewoon prodrive een startbewijs moeten geven.
    Die hebben tenminste ervaring met dit soort dingen.

Lotus en virgin heb ik ook weinig hoop op , volgen Kovalainen rijdt de lotus nog slechter dan een Minardi van 5 jaar geleden en die kwamen toen al 5 seconden tekort op de rest..

14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dan zou het weleens heel snel gedaan kunnen zijn met de loopbanen van Kovalainen, Trulli en Glock...

15. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    "FIA confirms that there will be no replacement for US F1 in 2010. Application process for available slot(s) for 2011 to be announced soon."

Wat een blamage. Er vanuit gaande dat Campos (nu onder de naam Hispania Racing ofzo) ook niet rijdt, hebben we maar liefst twee extra wagens op de grid!

Sowieso is het om je voor te schamen. Ook al staan USF1, Campos en StefanGP op de startgrid, dan hebben ze alsnog geen meter kunnen testen.

16. JeePee

JeePee Guest

Wat ik veiligheidstechnisch gezien ook niet verantwoord vind. We hebben allemaal gezien hoe goed de koolstofvezel berekingen bij de vleugels van Virgin gedaan zijn... Straks is dit het geval bij de ophanging van een van de nieuwe teams...

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd dat is gewoon niet acceptabel.

Maargoed 2 van de 3 staan sowieso niet op de startgrid.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wow geweldig. Je moet bijna 20 ogen hebben om het allemaal te kunnen waarnemen.

19. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    StefanGP heeft ook geen startbewijs gekregen.

Ik denk tevens wel dat Campos gaat rijden. Alleen minstens 7 seconden langzamer dan de snelste.

20. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat van StefanGP wist ik wel, maar in beide gevallen is het gewoon triest;

1. Die nieuwe teams (Lotus en Virgin niet meegerekend) rijden gewoon in Bahrein, maar zonder van tevoren een meter gereden te hebben!

2. Die nieuwe teams starten niet, dus slechts een minimale verbetering van het startveld t.o.v. vorig jaar.

Het is te wijten aan de slechte voorbereiding van enkele teams (USF1 en Hispania), maar ook zeker aan de FIA.

-Edit-

Laatst bewerkt: 4 mrt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina