1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dit was geen uitremactie, het leek meer op een wanhoopspoging om er voorbij te komen. Hij zit er niet eens naast en ook als massa later had ingestuurd had ie hem geraakt.

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1

Laatst bewerkt: 31 mei 2011
  3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Bahrein gaat dus toch door. Gelijk een mooi column erover op GPupdate:

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Tief lekker op met die smerige kut GP. Met alle respect, wens het niemand anders toe, maar ik zal je echt niet missen BE als je het leven verlaat. Wat een verschrikkelijke kerel is dat toch.

Weg Britse traditie. Ik zou me echt kapot schamen als ik nu Brit was. Ik heb de column gelezen en spreek echt van een wereldomvattende schande, want dat is F-1 toch; wereldomvattend? Allahmachtig wat een teringzooi die sport nu zeg. :x

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb de column niet gelezen, interesseert me ook niet. Ik ben juist blij dat er weer een GP op de kalender bij is gekomen. Ik ben F1-fan en dat staat wat mij betreft helemaal los van politiek. Hoe meer GP's hoe beter.

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is zo'n typische reactie van, als wij ons F1 pleziertje maar hebben, wat kunnen mij die mensen schelen. Dat politiek en F1 niets met elkaar te maken hebben, is een naïeve gedachte.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja lekker je kop in het zand steken. Altijd makkelijk.
    Bahrain is toch lekker ver weg..

8. Remco

Remco Guest

:{

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ja, leuk al die reacties maar jullie gaan ook gewoon kijken straks in oktober.

10. Remco

Remco Guest

De manier waarop je brengt is een beetje kort door de bocht…

11. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Renault hoeft kleurenschema niet aan te passen

Renault hoeft haar racekleuren niet te veranderen voor de Canadese Grand Prix van volgende week. Vanwege de strenge tabaksregelgeving in het land was dat nog maar de vraag, aangezien het kleurenschema van de Renault is gebaseerd op de John Player Special-kleuren waarmee Lotus in de jaren ’70 en ’80 van de vorige eeuw reed.

“We zijn erg blij dat we in Montreal met ons gebruikelijke kleurenschema kunnen rijden”, zei teambaas Eric Boullier. “De autoriteiten van Quebec hebben geaccepteerd dat Lotus Renault geen directe of indirecte geldstromen ontvangt van de tabaksindustrie en we willen ze dan ook bedanken voor het vertrouwen in ons.”

“We zijn op de hoogte van de strenge regelgeving en we zullen dan ook gebruik maken van alle mogelijkheden om te voorkomen dat onze identiteit op enige wijze wordt geassocieerd met deze industrie.”

:emo::emo::emo:

12. Remco

Remco Guest

Rare jongens, die Canadezen.

13. JeePee

JeePee Guest

Ik dacht dat dat John Player Special ook helemaal niet meer bestond? :p

14. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vraagje. In 2005 mocht je geen banden wisselen alleen bijtanken.
    Maar deden teams dat. Bijtanken. Of gooide ze hem helemaal vol?

16. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ze tankten inderdaad bij, dat was destijds de enige reden voor een pitstop terwijl het nu dus andersom is. Helemaal volgooien voor de race zou niet lukken want daarvoor waren de brandstoftanks te klein. :)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah oke, dat dacht ik al.
    En ze hadden 3 compounds toch? Soft, Medium, Hard.
    Waarschijnlijk gebruikte niemand Soft? Als je daar de hele race mee moest doen.

18. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij waren er twee compounds en werd er één soort door Bridgestone/Michelin meegenomen naar de GP's, maar weet dit niet zeker. Tijdens de race op Indy ging het toen mis toen Michelin achteraf de verkeerde compound had meegenomen en ze de andere niet meer mochten gebruiken.

19. JeePee

JeePee Guest

En je zat toen met die dubbele kwalificatie. Je moest toen 2 runs doen, 1 met een lege tank en de andere met de hoeveelheid waarmee je de race zou aanvangen. Die twee tijden samen was je kwalificatietijd. Als je dus goed wou kwalificeren moest je met een wat legeren tank starten. Behalve Kimi, die reed nog naar de pole in Monza met een tank die tot de nok vol zat... ah shit, trauma's spelen weer op :+

20. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Was die dubbele kwalificatie het hele seizoen? Weet het nog wel van Melbourne, toen Fisico de pole pakte :D

Deel Deze Pagina