1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mooi filmpje :cool:

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme! Heeft iemand toevallig de laatste tien rondes van Canada voor mij? 8)

Ik heb 't zitten kijken via RTL GP XL, deed het helemaal perfect, tot ronde nummer 60, waar waarschijnlijk het filmrolletje gewoon op was ofzo :+

En nu kan ik de samenvatting die ze ook op die site hadden staan, niet meer vinden..

Maar wat ik tot nog toe gezien heb was puur genieten! <3

3. JeePee

JeePee Guest

4. JeePee

JeePee Guest

Zucht....

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Weer veel te fucking lang, wanneer gaan ze het leren bij de FIA? Als er nog maar 3 mensen naar de F1 kijken?

6. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, duidelijk niets geleerd van Turkije en Canada. Ook belachelijk dat er maar één detectiezone is, want als je er na het eerste stuk al voorbij bent kun je het daarna gelijk weer gebruiken om flink uit te lopen.

Valencia heeft vrijwel ieder jaar de saaiste race van het seizoen opgeleverd en dat zal ditmaal niet veel beter worden verwacht ik. Jammer, zeker na zo'n toprace als in Canada.

7. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
  8. Mitch_

Mitch_ Member

Leuk Bevonden:
    0
    Valencia is bijna jaarlijks de saaiste GP, ik hoop toch dat dit het spanender maakt.

9. Remco

Remco Guest

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    regels zijn regels lijkt me toch?

11. JeePee

JeePee Guest

Deze regel is nieuw, en dus erg flauw om zo halverwege het seizoen in te voeren. Neigt in mijn ogen naar competitievervalsing.

Denk alleen niet dat Red Bull hier zoveel onder te lijden heeft, net zoals die ban op de EBD.

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik zou het leuk vinden als het wat spannender wordt, maar eigenlijk vind ik dit soort wijzigingen niet kunnen. Je maakt een ontwerp van je auto en opeens wordt dit helemaal door de war gegooid door een reglementswijziging midden in het seizoen. Ik vind dat regels tijdens het seizoen gewoon bevroren moeten worden. Gewoon ieder jaar in de winter regels maken en verder niet, iig geen technische wijzigingen.

13. Remco

Remco Guest

Ja inderdaad, stom van me..

14. JeePee

JeePee Guest

Toch geen 4 in-lijn 1,6 litertjes in 2013 dus.
    Ze gaan nu voor de V6 1,6 liter turbo's in 2014.

Hopelijk twin turbo dan :) Old skool shit weer!

15. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds 6 cilinders te weinig.. maargoed het gaat om de gevechten op de baan uiteindelijk :)

16. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken, helaas heb ik die tijd niet meegemaakt maar hopelijk brengt het vanaf 2014 wat moois. :)

Ik vind het commentaar wel terecht, RBR zal ongetwijfeld nog steeds vooraan rijden maar ik denk dat Marko hier wel een punt heeft.

17. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    V6 turbo's zijn een stuk beter dan V4 turbo's. Back to the '80s, al zal een het er niet inzitten dat we weer blokken van 1500pk krijgen.

Het commentaar van Marko is mij te makkelijk. Ja, het is waarschijnlijk een poging om het veld dichter bij elkaar te krijgen, maar het is enkel bedoeld om de spanning terug te brengen, niet om Ferrari een plezier te doen.

18. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was toch ook al verboden maar het werd gedoogd?

Ik vind alles prima zolang er maar spannende races zijn :)

19. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Dit bedoelde ik eigenlijk ook, inderdaad niet zozeer om Ferrari te helpen. Maar afgezien daarvan heeft hij waarschijnlijk gewoon helemaal gelijk.

20. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wel, maar zijn suggestie dat vooral Ferrari hierbij gebaat zou zijn is ongepast. Als ik Marko was zou ik mij meer zorgen maken om McLaren.

Deel Deze Pagina