1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. JeePee

JeePee Guest

Dat zegt 'ie omdat de verwachting is dat Ferrari de EBD het minste onder de knie heeft, en bij afschaffing er dus ook het minste onder zal lijden ;)

Edit:// Elke zondag voor een Europese Grand Prix om 10:30 de GP2 sprintraces live op RTL7 :)

Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2011
  2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jeej.

Vettel.

3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Die aangeblazen diffusers zijn toch pas vanaf de GP van Engeland verboden? Hoorde Olav Mol de hele tijd opmerkingen maken alsof het vandaag al het geval was. Of is dat ook zo?

4. JeePee

JeePee Guest

Verandering van de engine maps tussen kwalificatie en race zijn nu verboden. Vanaf Silverstone is Off Throttle blow ook niet meer toegestaan (dus de diffuser en de plaatsing van de uitlaten zoals deze nu zijn, wel. Volgas is de diffuser dus nog steeds geblazen, van het gas niet meer).

GP2 was trouwens spannend. Jammer van die drivethru, maar ik zag 'm op de live timing al aankomen, met z'n paarse tijd tijdens geel. Gewoon terecht dus. Morgen hopelijk weer een podium voor Giedo.

Laatst bewerkt door een moderator: 25 jun 2011
  5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    En dat is gelukt met die 3e plek :)

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    tot nu toe niet heel spannend. Schumi werd ook ingehaald alsof het niets is. kut drs

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
  8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gaaaaaaap!! Ow wacht, het is afgelopen, tijd om wakker te worden......

9. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ondanks DRS en hierdoor wat meer inhalen dan vorig jaar is het nog een saaie race geworden. Van mij mag deze van de kalender af. Genoeg andere banen die interessantere races bieden.

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Als je dit ziet, ga je zelfs Magny Cours nog missen =(

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Voor de race sprak de BBC even met Ecclestone en die wilde de race in Valencia nog lang behouden. Het ging ook nog over Barcelona en of er wel 2 races op spaanse bodem konden zijn. Hij zei dat ze Barcelona graag wilden houden, maar uit de toon waarop hij het zei leek het alsof Barcelona er niet lang meer bijzit!

12. JeePee

JeePee Guest

Tamelijk saai ja, maar tering wat reed Vettel weer snaarstrak. En ik had weer het idee dat hij inhield. Hoe makkelijk hij kon pareren wanneer dat nodig was... daar zat nog meer snelheid in denk ik.

En de dubbele DRS was weer niet goed vandaag. Degene die voorop in een treintje reed was gewoon het bokje, normaal kan je nog proberen diegene die je inhaalt terug te pakken, maar daar was nu geen sprake van door die 2de zone.

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Lekker deze van de kalender afhalen. Je kan altijd een mindere editie erbij hebben, maar Valencia heeft al die jaren bar weinig bijgedragen.

Daarnaast waarom moet Spanje sowieso twee GP's hebben? Dan zie je weer dat het economisch niet voor de wind gaat, projecten worden uitgesteld, maar voor sport is het budget blijkbaar nog altijd onbeperkt. Als ze miljardensteun willen, moeten ze eerst die baan slopen :+.

14. Remco

Remco Guest

Pff Valencia, ik had 'em beter niet kunnen kijken. Strak gereden door Algersuari, maar dat is dan ook het enige wat ik te melden heb. :)

15. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Even afwachten wat de reglementswijzigingen met zich gaan meebrengen maar los daarvan lijkt de strijd om de titel nu wel gestreden. RBR heeft niet alleen weer een enorm snelle bak maar dit jaar is ie ook super betrouwbaar. En als Vettel zo strak blijft rijden als ie nu doet dan is het helemaal snel bekeken.

Jammer maar helaas, hopelijk krijgen we nog wel een hoop mooie races te zien want Valencia was wederom huilen met de pet op. :F:

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Deze korte pre race intro van de BBC was best tof Zondag.

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Alle auto's zijn superbetrouwbaar. Ik heb nog weinig (lees: geen) opgeblazen motors of iets dergelijks gezien dit jaar..... =(

18. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Trulli vertelde dat ook ja en daar heeft ie gelijk in, het neemt een hoop spanning weg. Vroeger was het nog wel eens de vraag of iemand het ging halen, maar das nu wel anders.

Waarschijnlijk wordt Valencia trouwens de nieuwe Spaanse GP en verdwijnt Barcelona van de kalender. Nu heeft die laatste niet altijd de mooiste races gehad maar Valencia is al helemaal het dieptepunt. Zou het dan ook een onbegrijpelijke beslissing vinden. :F:

En Webber krijgt waarschijnlijk een contractverlenging. Wat mij betreft is dat wél goed nieuws want dan houden die geruchten over Hamilton naar RBR tenminste ook weer op.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61

Deel Deze Pagina