1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Me 2 Vettel en Kimi in 1 team. _O_
    Een beetje te mooi om waar te zijn eigenlijks

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als Raikkonen met goede motivatie die RBR instapt... oh man! Dat zou gaaf zijn. Maar als ie net zo suf gaat doen als zijn laatste seizoen bij Ferrari. No thanks!

Leuk ja, slim nee. :+

3. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Een raikkonen hoorde ook niet in een ferrari. :+

Bij RBR krijgt hij een betrouwbare en snelle auto beter dan de MClaren toen der tijd.
    En hij en Vettel schijnen goede vrienden te zijn. dus denk dat het met de motivatie wel goed komt :)

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Eigenlijk ben ik meer onder de indruk van Perez. Misschien totaal onterecht als je kijkt naar het puntenverschil. Weet het niet, ik heb het gevoel dat hij nog beter gaat worden en dat Kobayashi al op z'n top zit.

5. JeePee

JeePee Guest

Suf? 2009 was een goed jaar voor Kimi. Die heeft alles uit die truck gehaald wat erin zat. Mid-2008 ging het wat minder, maar als je dat op zijn motivatie afschuift dan ken je het echte verhaal niet. Maar nogmaals, ik zou mijn geld niet op een terugkeer zetten. Hoe nat de droom van Kimi weer terug in een Newey auto ook is...

6. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Perez is een groot talent idd , dat was vorig jaar in de gp2 al goed te zien.
    Kobayashi is gewoon een publiekslieveling en je weet dat hij het altijd probeert en dat is mooi om te zien.
    Wat dat betreft heeft Sauber een erg leuke lineup dit seizoen :)

Ik zie het niet gebeuren.
    Wat heeft hij te bewijzen? en meer nog te verliezen (kijk naar Schumacher).
    Het enige wat ik me kan voorstellen is dat hij er achter is gekomen dat rally en nascar wel leuk zijn maar dat hij beter is in f1 auto's rijden.
    Ik zou het wel tof vinden!

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Raikonnen zou niet misstaan in de RB, maar is het handig om 'weer' iemand naast Vettel te zetten die min of meer gelijkwaardig is?

Bij Mclaren gaat dat prima met JB en Lewis, maar bij RBR zie ik dat net als bij Ferrari, niet renderen. Getuige ook de incidenten tussen Vettel en Webber afgelopen seizoen, en hetgeen voorviel in bijv. Silverstone afgelopen weekend.

8. JeePee

JeePee Guest

Mwah, als je ziet hoe Hamilton en Hulkenberg hun seizoenen in de GP2 echt domineerde dan kun je Perez, die niet eens de titel won, geen groot talent noemen. En Giedo vd Garde was ongeveer even snel vorig jaar als hem (teammaten). Giedo zat alleen met een motorprobleem enkele races lang waardoor Perez kon uitlopen. Moet ook zeggen dat Perez me erg verbaasd in die Sauber. Hij doet het een stuk beter dan ik verwacht had.

@FunkXual,
    Raikkonen is een totaal andere rijder dan Mark Webber. Hij heeft veel meer rust bij inhaalacties, zeker als het zijn eigen ploegmaat is. Enige probleem is dat ze punten van elkaar kunnen gaan afpakken, maar clashes zoals Silverstone en Turkije vorig jaar zie ik echt niet gebeuren tussen Kimi en Vettel.

9. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hamilton en Hulkenberg domineerden idd veel meer dan hij dat is waar.
    Maar hij was wel de smaakmaker vond ik vorig seizoen , daar doelde ik meer op.
    Ondanks dat Maldonado kampioen werd.

10. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Jammerr.

11. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Scheelt weer, wordt McLaren niet nog meer ingemaakt. :):

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    En alle andere teams. :cool:

13. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FIA staat off-throttle blown diffusers voor de rest van 2011 toe.

Wel zo eerlijk als je het mij vraagt , dat Vettel weltmeister wordt is toch al wel zeker.

14. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ja, maar ze moeten dezelfde setup gebruiken in de race als tijdens Qualifying. Het blijft dus een risico om het te gebruiken vanwege de hitte, wat misschien toch te veel is voor een volle race.

Nu maar zien wie het blijft gebruiken, of dat de teams een veilige tussenvorm kiezen. :)

15. JeePee

JeePee Guest

Nee hoor. Ze mogen nog steeds meerdere engine maps meenemen tijdens de race. Je mag alleen tussen kwalificatie en race geen andere maps meer inladen, waardoor je tijdens de race ook met de Q-maps moet rondrijden (je hoeft deze dan natuurlijk niet te selecteren, maar omdat je met die moet rondrijden heb je minder opties voor race-maps).

Dus stel je hebt 8 verschillende maps die je kunt opslaan, dan waren dat voorheen 8 kwalificatie maps en tussen kwalificatie en race werden ze allemaal overschreven met 8 race maps. Nu zul je dus wellicht 3 kwalificaties maps hebben en 5 race maps die dus niet veranderen tussen Q en R.

Edit:// Alonso gaat niet langzaam met dat ding 8):

[yt]W-0XbEqtwEc[/yt]

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jul 2011
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Gelijk kijken. :D

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Verkeerde topic, je moet denk ik in het [Formule 1] Seizoen 1990 topic zijn denk?

18. JeePee

JeePee Guest

Waarom niet de HD versie? Die is al een aardige tijd uit :)

Ik vond 'm erg mooi trouwens!

19. JeePee

JeePee Guest

Uit de photoshop thread van Autosport.com:

:lol:

20. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Hahaha nice. Vooral die 2e :lol:

:9

Deel Deze Pagina