1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kuch..

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    whaha @ filmpje :p

de race is wel tering vet zeg :D
    schumacher is lekker aan 't knokken

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Leuke race persoonlijk voor mij. MSC raced super. Button bijna P2 en Jaime mooi op P9. :)

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wat deed button nou joh :lol:

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Alonso ownen.

6. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Schumacher bewijst hier toch weer dat hij het nog kan hoor! Hij verdedigde briljant gewoon, wel naar de binnenkant maar niet genoeg om hamilton echt naar 1 kant te lokken. Ik heb erg genoten_O_

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jammer dat Vettel niet de muur in is gevlogen maar verder een heerlijke race _O_

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Schumacher verdedigde echt briljant vandaag. _O_

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wow, ik zie dit weekend pas écht de meerwaarde van de BBC in. Ze zijn nog steeds live aan het verslaan. _O_

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat nog wel langer door. Maar die zit alleen op de Red Button.

11. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Achteraf toch wel een erg saaie race. Begin was leuk, en het Schumi-hamilton gevecht, daarna was het een beetje dood...

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    idd. Enige puntje van kritiek is dat hij wel in 1 geval twee keer van positie is veranderd. Maar dat stuk dat Hamilton door het gras ging vond ik eerder de fout van Hamilton. Shumacher hield zijn race lijn, Hamilton ging voor een gat wat er niet was. Hoe dan ook het was een spannend en tof gevecht tussen die twee.

13. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Best een aardige race maar na het titanengevecht tussen Schumi en Hamilton kakte het wel wat in. Vettel uitstekend gereden maar jammer dat Button niet het gevecht met hem kon aangaan door het begin van zijn race, denk dat dat nog wel mooi zou zijn geworden. Alonso ook top gereden, hij flikt het toch wel weer in een mindere bak.

14. JeePee

JeePee Guest

Jij kijkt alleen voor de crashes?

Erg leuke race. Gekeken bij Remco op de bank en dat was echt tof! :)
    Hamilton die Schumacher niet voorbij komt en dan Button die like a boss er voorbij cruised :lol: Vettel op Alonso was echt nice en die klapper van Liuzzi was een beste. En het grappige is: hij moet daarvoor 5 plekken terug op de grid volgende race. Wat zal hij daar hinder van ondervinden zeg 8)

Als het volgende race 1: Vet, 2 Ham, 3 Web, 4 Alo wordt, dan is Vettel kampioen.

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nee, juist niet. De eerste 5 rondes verliepen niet allemaal even clean maar dat leverde wel veel spektakel op. Daarnaast waren er diverse 1 op 1 gevechten die zeker het aanzien waard waren en ik heb gewoon een hekel aan Vettel.

16. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Amen

17. JeePee

JeePee Guest

18. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Heerlijke race! Gevechten all over the place, Schumi die laat zien dat ie het nog écht wel kan, en gelukkig een race die niet verpest werd door DRS. (Zoals Spa.)

Vind het inmiddels eigenlijk een beetje een kutsysteem geworden. Op sommige circuits kun je niks meer verdedigen en ben je als voorligger gewoon een "sitting duck" (zoals Olav Mol zegt). Zeker zoals in Spa! Daar een paar keer gezien dat er nét na de DRS detection lijn een inhaalactie plaatsvindt, en dat de voorligger dus daarna nog even het DRS systeem kan gebruiken en zo wegrijdt. Einde gevecht.

Van mij mogen ze per circuit gaan bekijken of ze wel of niet het DRS systeem gaan gebruiken. Sowieso mogen ze de DRS detection veel dichter bij de DRS zone plaatsen. Waarom is het beginpunt van de DRS zone niet direct de detection?

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Na vandaag ga ik de F1 maar volgen op BBC, man wat een verschil met RTL. Zoveel meer informatie, heel lang live interviews. Tijdens RTL was ik regelmatig Olav aan het corrigeren met dingen die hij miste.

20. Remco

Remco Guest

Spa gemist?
    Echt balen hè! :{
    Haha :lol:

Deel Deze Pagina