1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. JeePee

JeePee Guest

Aardige race. Jammer dat Button tweede werd, maar hij had wat veel wielspin en tegen de locals ben je dan gewoon niet opgewassen.

Singapore was ook wel aardig.

2. Remco

Remco Guest

Hahahaha :lol:

Al foto's van Vettel?

3. JeePee

JeePee Guest

Nein. Morgen denk ik. Ik stuur ze je sowieso wel ;) Hopelijk zit deze ertussen!

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Massa :emo:

Vroeg het me net af. Wanneer heeft Massa voor het laatst op het podium gestaan? Bahrain 2010?

5. JeePee

JeePee Guest

Korea 2010.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah niet zo lang geleden dan.
    Maar dit jaar is het echt beroerd. Wil het niet echt zeggen maar hij is meer veld vulling.
    Alonso krijgt met alles voorrang. En hij accepteert het ook gewoon. Totaal geen passie of iets speciaals meer van hem. Jammer.

7. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    sinds 2008 toen hij gewoon keihard wk had moeten worden is het niks meer geweest. Na zijn crash helemaal niet meer. Erg jammer=(

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind Massa het hele seizoen al veldvulling. Sinds z´n crash is het nooit meer de Massa geweest van daarvoor.

Overigens weer een dikke thumbs up voor Button, die weer een geweldige race heeft gereden. Helemaal top :thumbs:

9. JeePee

JeePee Guest

Massa is gewoon hetzelfde als voor zijn crash. Met het verschil dat hij nu niét het lievelingetje is van het team.

Overigens kon hij deze race Alonso prima volgen. Tot ene Hamilton er langs wou.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 sep 2011
  10. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hij kan Massa het beste terugpakken door nog eens precies te vertellen hoe hij wereldkampioen werd...

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Hoezo zou hij Massa terug moeten pakken? Kan mij de frustratie bij Massa goed voorstellen want Hamilton heeft met een domme en onnodige actie gewoon zijn race verneukt

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Tja en Webber reed Massa de vorige race aan, maar daar hoorde ik hem niet over. 2008 zit blijkbaar nog diep bij de zeik Braziliaan.

13. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Haha hoe slecht was Kimi toen wel niet dan?
    In 2008 was Kimi gewoon de mindere van de twee hoor.

14. JeePee

JeePee Guest

Had ik dat verhaal niet een paar keer uitgelegd al hier? Wil het best nog een keer doen hoor :+

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Heel sterk, Massa :lol:.

Laatst bewerkt: 26 sep 2011
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Paar post boven je. :)

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Je was me weer te snel af :).

18. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Toprace van Vettel, Button en Di Resta. Hamilton´s straf was terecht maar ook alleen omdat hij al een waarschuwing (of twee?) op zijn naam heeft. Het incident zelf stelde verder weinig voor en hoewel Massa helaas voor hem de pineut was, stelde hij zich wel kinderachtig op na de kwali en nogmaals na de race.

19. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik de reactie van Massa ook kinderachtig vind kan ik het me vanuit zijn oogpunt wel voorstellen. Massa heeft elk goed resultaat hard nodig, hij weet waarschijnlijk zelf ook wel dat zijn dagen bij Ferrari zo goed als geteld zijn

20. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hamilton is wel echt een geweldige racer zeg, na een drive through en ongelukkige pit stop weer van plek 17 naar 5 komen op een baan waar je sowieso moeilijk in kan halen, hulde! _O_ Absoluut mijn favoriete coureur, hij laat tenminste zien wat echt racen is (ook qua mentaliteit).

Deel Deze Pagina