1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Mclaren vs Redbull voor de overwinning morgen, de rest gaat voor p5 :{

2. Remco

Remco Guest

Lekker hoor, Seb. Geniaal weer. Ik zat 'em wel even te knijpen vanochtend. :)

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die Renaults gaan goed! Ik hoop veel moois voor Heidfeld en Petrov. Verder hoop ik dat dat in ieder geval niet Vettel wint, omdat ie de vorige race al gewonnen heeft. :+

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    echt kut van Alonso.

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nu Renault het als team zo goed doet, mis ik Kubica pas echt! =(

6. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Idd weer een podium voor Renault \o/ Redbull zal toch KERS moeten gebruiken de volgende races.
    Jammer voor Alonso dat ie net Hamilton raakt, anders was P3 voor hem geweest.

7. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Fijn Raceje weer hoor :9
    wat een start van heidfeld eh _O_
    en die pitstop van vettel fucking 2.7 sec !

ik ga van die beweegbare achter vleugel houden , al die acties geweldig.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vond deze race een stuk leuker dan de vorige! Ben echt heel erg blij met het prachtige resultaat van Button! En strakke race van Heidfeld! Ik blijf dat hele KERS verhaal van Red Bull zo vaag vinden. Het lijkt daarnaast wel of Vettel en Webber in compleet verschillende auto´s rijden....

Tja, vind ik wat te ver gaan. Laat ze lekker racen!

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Penalty for making more than one change of direction. Dat is toch wel lastig te beoordelen en te voorkomen in het heetst van de strijd.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat bedacht ik me ook tijdens het kijken van de race. Wat zou Kubica wel niet met deze auto doen? Ik denk dat Heidfeld nog een beetje moet wennen aan zijn rentree aan de F1 en langzaamaan beter zal worden, dus wie weet kan hij straks echt constant blijven knokken met de koplopers

Waar ik bang voor ben, is dat Red Bull straks hun KERS probleem hebben opgelost en niet meer ingehaald kunnen worden.

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    belachelijk die straf voor Hamilton en Alonso! Is er een lekker gevecht, gaan ze straffen...

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Misschien een detail, maar waarom kreeg Buemi nou een stop and go penalty in plaats van de standaard drive-through penalty die je krijgt als je te hard rijdt in de pitlane? Regelverandering of toch weer gewoon net zo inconsequent als vanouds?

Als Heidfeld nog moest wennen, dan is dat nu gebeurd en kan hij zich daar niet meer achter verschuilen. Toen hij in z'n beste jaren zat, was ie gelijkwaardig aan Kubica dus wie weet kan ie laten zien wat Kubica gedaan zou hebben. Maar ik denk het niet, want Kubica begon toen pas net en die is alleen maar beter geworden daarna.

13. Remco

Remco Guest

Helemaal gekeken naar waar het gebeurde..
    Volgens mij gewoon inconsequent.

14. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Crisisberaad bij Ferrari

Ferrari maakt zich zorgen om de matige prestaties bij de eerste twee races in de Formule 1. De bazen van de Italiaanse renstal zijn maandag naar thuiscircuit Maranello gereisd om onderzoek te verrichten naar de bolides. Normaal gesproken zouden de hoge heren van Ferrari vanuit Maleisië rechtstreeks naar China gaan voor de volgende Grote Prijs van komend weekeinde in Shanghai. „Prioriteit is onderzoeken hoe het kan dat de aerodynamica van de auto's in de windtunnel beter is dan op de circuits”, aldus een verklaring op de website van Ferrari. Teambaas Stefano Domenicali, technisch directeur Aldo Costa en zijn assistent Pat Fry hopen veranderingen aan de wagens sneller door te voeren.
    Coureurs Felipe Massa uit Brazilië en de Spanjaard Fernando Alonso staan slechts vijfde en zesde in de WK-stand. In november stond een rijder van Ferrari voor het laatst op het podium.

http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/9514847/__Crisisberaad_bij_Ferrari__.html?sn=telesport

15. JeePee

JeePee Guest

Erm, nee? Je hebt gewoon een lijn en daar mag je maar één keer vanaf. Gaat al jaren goed en ik blijf het raar vinden dat sommige coureurs toch zo dom zijn om te gaan zwabberen. Ik had ook niet raar opgekeken als Vettel voor zijn lijn naar de 1ste bocht een straf had gekregen.

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Had Hamilton daar vorig jaar niet ook al een waarschuwing voor gekregen?

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  19. JeePee

JeePee Guest

Nou, dat was spannend 8)

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hm, Heidfeld valt tegen vandaag! En Di Resta gaat echt lekker. Goede coureur zeg. :eek:

En waarom zie ik bij Petrov geen tijd staan? 8) En wat doet Mark Webber op p18? Ik heb de kwali niet gezien.

Deel Deze Pagina