1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. JeePee

JeePee Guest

Volgens mij ben je dan niet echt een massive fan, wel? ;)

De kwalificatie was trouwens gewoon als vanouds spannend. Button, Hamilton en Vettel konden alle drie pole pakken. Het uiteindelijke verschil was 0,009 seconde. Dat het dan uiteindelijk weer Vettel op P1 is doet niks af aan het feit dat het gewoon close was.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nee zeker niet, het was absoluut een toffe kwali.

Mijn F1 "passie" is eigenlijk pas van de laatste jaren, tegenwoordig offer ik meer op om F1 te kijken dan voetbal, gaat eigenlijk nergens over. Maar ik moet ook wel zeggen dat het elke keer op de BBC weer genieten is met alle reportages, montages etc. Ik ga dat volgend seizoen ook zwaar missen en een heel seizoen met Olav gaat hem voor mij ook niet worden, om nog maar te zwijgen over die k*t reclames.

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, nee normaal kijk ik ook de kwali's ondanks dat Vettel superieur is. Dit keer eens laten schieten.

Ja, RTL7 is echt om te janken. ''Ja we hebben geen tijd meer voor de persconferentie''. Komt daarna de herhaling van ''de GP van Roggel'' XD. Wat een schijtzender.

Dan ga ik wel via livestreams kijken.

Laatst bewerkt: 8 okt 2011
  4. JeePee

JeePee Guest

De GP van Roggel was prachtig om te zien toch? Je zag Button ook echt genieten.

Oh:

Zucht...

Vettel stak ook nog een vinger op trouwens:

:cool:

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Beter stoppen ze volgend jaar om die pakken elke kwali te bekladden. Hou het gewoon normaal, mooi genoeg.

6. Remco

Remco Guest

Gotta love 'het vingertje' :cool:

7. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo zucht? Ze waren alle drie te laat naar buiten en ineens moesten Webber en Schumi er in de laatste bocht als gekken voorbij. Terecht dat hij dan even verhaal bij hem komt halen, heeft 'm een mooie kans op de pole gekost.

8. JeePee

JeePee Guest

Als 'ie daar niet met z'n 45 km/h sticker had rondgereden hadden ze alle 3 hun ronde nog kunnen doen. De fout lag bij Mclaren/Hamilton en verhaal halen bij Schumi is dan ook echt lame.

9. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    En dan met z'n drieën binnen een paar seconden van elkaar rijden? Dat gaat niet lukken dus. Daarnaast was hij een gat aan het creëren vanwege Button die vlak voor hem zat. En Hamilton had al toegegeven dat het zijn fout was voor het te laat wegrijden maar dit incident is ontstaan doordat Schumi en Webber ook gewoon veel te laat waren.

10. JeePee

JeePee Guest

Ze zaten alle 3 deels fout, dat ben ik met je eens, vandaar die zucht dat Hamilton weer met het vingertje moet wijzen. Doe dat gewoon niet.

Overigens was het gat met Button groot genoeg.

Anyway, Mclaren lijkt hier gewoon een goed tempo te hebben en het wordt waarschijnlijk geen Singaporetje voor Vettel. Ben erg benieuwd. Kobayashi op P7 kan met een goede start ook wel voor spektakel zorgen en Hamilton en Massa staan naast elkaar op de grid, en die twee kunnen elkaar wel schieten. Genoeg ingrediënten voor een mooie race. Oh, en voor het eerst dat ik het eens ben met de DRS zone! Die ligt nu niet op het gebruikelijke inhaalstuk na de 130R, maar richting de 1ste bocht waar inhalen altijd wel moeilijk geweest is. Good job FIA :)

11. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal er niet te lang op doorhameren maar als je kijkt naar de onboard dan zie je dat Button er bij de chicane nog best dicht voor zat. Alle drie zaten ze fout maar misschien hadden ze alle drie ook geen andere keus.

Anyway, hopelijk wordt het morgen ook inderdaad niet zoals in Singapore. Ben nogal verbaasd over de snelheid van McLaren hier dus hopelijk kunnen ze een mooi dagsucces boeken.

En deze DRS zone is de beste keuze (maar niet te lang?) alleen de FIA had het denk ik wel anders gedaan als de 130R wat makkelijker/veiliger was daarmee. Want volgens mij is dat de enige reden waarom het niet ergens na Spoon is gedaan.

-Edit-
    Zo kan het ook natuurlijk. :)

Laatst bewerkt: 8 okt 2011
  12. JeePee

JeePee Guest

Webber reed paars zo 'dicht' achter Button ;)

Mijn wekker gaat om 07:00. Heb er echt zin in! Hopelijk kan Vettel de titel pakken met een goed bevochte overwinning. Zou een stuk minder lame zijn dan een eenzame 4de plek ofzo :+

Edit://
    Hehe, toffe foto!

Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2011
  13. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en voor datzelfde gat moest Hamilton juist even rustig aan doen. :9

Trouwens, dit zou wel tof zijn:

http://www.f1zone.net/news/button-eyes-le-mans-in-2012/9482/

Wist niet eens dat de MP4/12-C zou meedoen met Le Mans, hopelijk wordt het wat!

14. JeePee

JeePee Guest

Ja, in deze unit. Tof als 'ie meedoet. Zal samen met Kimi in de Peugeot wel een hoop extra exposure opleveren voor Le Mans.

15. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck wat een vette bak! Zo zie je al helemaal overeenkomsten met de F1.

En hopelijk gaat dat gebeuren ja. Het is sowieso mooi wanneer F1 coureurs er iets naast doen.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  17. JeePee

JeePee Guest

Thanks! :)

18. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Die shit begint 8 uur toch?

19. JeePee

JeePee Guest

Klopt.

20. Remco

Remco Guest

Geen overwinning, toch een mooie race. Strak gereden van Button! :)

VETTEL! \o/

Deel Deze Pagina