1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Fuck, ik wil hier niet elke week terug komen. Fuck.

RIP Marco.

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wat een afgrijslijk ongeluk. Rust in vrede!

4. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Mijn favoriete coureur, ik heb daar echt wat mee. Doohan zo vaak keihard gecrashd (die laatste bijna fataal), Kato dood, Simo dood.

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik las dat hij nog wel even bij kennis is geweest, maar dat hij daarna alsnog is bezweken aan zijn verwonden. Ontzettend triest. Veel te veel ongelukken de laatste tijd.

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Klotezooi, eerst Dan Wheldon en nu Marco. Hij was heel goed bezig de laatste tijd en nu ineens dit. Wat is auto/motorsport dan wreed.

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Daaaamn hoe viel die van zijn motor af? Op al die beelden zie je hem naast zn motor hangen zodra ie in beeld komt.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zag op Youtube een fragment in slow-mo, het lijkt wel alsof een van die motoren op zijn helm klapt en dat ding er af doet breken. Hoe Marco daarna helemaal stil ligt... brrr.

9. JeePee

JeePee Guest

Dit lijkt me ook verschrikkelijk voor Edwards en Rossi trouwens. Ondanks dat hun 0,0 schuld hieraan hebben, kan ik me goed voorstellen als zij de komende nachten denken 'was ik naar links ipv rechts gegaan'. En Edwards wou nog helpen, maar kon niks doen omdat hij zelf ook helemaal kreupel is. Wat een verschrikkelijk beeld moet dat voor hem zijn geweest...

10. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Rossi dan, die rijd gewoon de helm van het hoofd van Simo. Hij schudde daarna ook gelijk zijn hoofd. Die twee gaan het moeilijk hebben de komende tijd. Ook omdat Rossi nog een goeie vriend van Simo was.

11. JeePee

JeePee Guest

Mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn in 't WRC: Live Power Stage (SS18) begint NU hier.

12. JeePee

JeePee Guest

Maar weer een matige race edit:

[yt]CkhY2ImJ1rU[/yt]

Met weer een leuke quote van Alonso :emo:

Oh en:

<3

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
  14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoop dat het waar en dat Raikkonen veel goeds kan brengen naar Williams. Niet alleen zijn rijvaardigheid, maar ook zijn kennis over de auto en hoe hij te verbeteren is. Lijkt me super.

15. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof het pas als het officieel is, maar de berichten worden nu wel sterker ja (zie ook hieronder). Heb niet heel veel vertrouwen in zijn comeback maar zou wel een vette startgrid zijn volgend jaar; Vettel, Alonso, Hamilton, Raikkonen, Button en Schumacher. Alle kampioenen van de afgelopen 12 jaar. :thumbs:

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dan zit ik iig weer elke race voor de buis :) Wat een held blijft dat.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hij heeft zo hard gefaald in de rallysport, dus komt die maar weer terug naar de F1.
    Ik vind die gozer echt niks.
    Maar ik kijk toch geen F1 meer sinds een aantal jaar.
    Eind jaren 90 was het tof, met Hill en Villeneuve bij Williams.

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    De tijd dat Kimi altijd van laatste naar 1e reed, om vervolgens z'n blok op te blazen. Wat een tijden waren dat _O_

19. JeePee

JeePee Guest

:emo:

Foto op die voorpagina is een keiharde photoshop van Kimi. Origineel staat hij daar gewoon in zijn Ferrari pak.

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Gefaald in de rallysport? Voor een debutant heeft hij het heel goed gedaan hoor. En zonde dat je de F1 niet meer kijkt, dit seizoen heeft een aantal erg mooie races gekend.

Deel Deze Pagina