1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je kunt zeggen over Vettel wat je wil, maar zijn oprechte enthousiasme bij iedere overwinning vind ik altijd mooi om te horen horen/zien. :)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij zat er naast. Massa keek ook nog 4x dus hij wist dat die daar zat.

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Mjep, zag het net in de laatste herhaling. Massa zat fout..

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan niet wachten op een interview met Massa. Kijken wat hij nu te zeuren heeft.

5. JeePee

JeePee Guest

Grand Chelem voor Vettel. Knap. Button, Schumacher en Kovalainen ook erg sterk.
    Massa - Hamilton was echt komisch. Stiekem weet je dat het gaat gebeuren, maar je kan het je eigenlijk niet voorstellen. Alleen dit keer was het Massa's fout voor de verandering. Ik kan niet wachten tot die twee elkaar weer tegen komen :D

6. JeePee

JeePee Guest

Goed. Ik kan alvast een ticket bestellen voor een race volgend jaar haha

[yt]Y5i3ONNH5ls[/yt]

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Laat het waar zijn.

8. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Zou echt heel mooi zijn, ga ik F1 ook weer volop volgen. Is dit jaar een beetje mislukt.

9. JeePee

JeePee Guest

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Haha dat stukje met Massa en Hamilton was een van de weinige stukjes die ik live zag, en ik ging kapot toen ik Atkinson dat zag doen :lol:

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dat was zo mooi inderdaad. Hij mag elke race wel McLaren bezoeken.

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hahah, ik zag het ook toevallig. Geniaal! :D

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, dat smoeltje van die kerel. 8) Ik heb zo'n licht voorgevoel dat Raikkonen volgend jaar bij Williams rijd.

14. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, kan aan mij liggen hoor, maar ernaast is toch nog steeds voorwielen naast elkaar? Als je de onboard bekijkt lijkt me dat verre van het geval te zijn...

http://www.youtube.com/watch?v=Z-QXLnhAzRU

Wat ik eigenlijk nog het meest niet begrijp is waarom hij daar probeert in te halen. Die bocht lijkt me daar een te hoge snelheid voor te hebben, zeker met dat al stof buiten de ideale lijn. Waarom niet wachten tot volgende ronde rechte stuk, zou misschien het verstandigste geweest zijn. But then again, dit was ongeveer wel het hoogtepunt van een vrij suffe race... Ik hoop op een vette afsluiting in Brazilie.

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    We krijgen eerst nog Yas Marina. Hopelijk wordt dat een leukere race dan die van gisteren, want die vond ik totaal niet boeiend.

16. JeePee

JeePee Guest

Nee, ernaast is als de voorkant van de ene, voorbij de helft van de andere is. En dat is op het einde van de 4de seconde in dat filmpje zeker het geval. Massa had hier gewoon ruimte moeten laten.

Iemand is al goed bezig geweest in rFactor trouwens:

[yt]m10_f1o_0So[/yt]

Kan wel eens een heel leuk baantje gaan worden.

Edit://
    Vettel heeft nog een leuk record te pakken zie ik:

8)

Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2011
  17. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Coole video, als het daar een beetje op gaat lijken dan teken ik ervoor. :b: En dat laatste van Vettel zal dan op een vrijdag gebeurd zijn?

De geruchten dat Rosberg naar Ferrari gaat worden trouwens ook steeds sterker. Samen met de mogelijke terugkeer van Kimi is dat het meest interessante van het silly season dit jaar.

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer bevestigt Williams Kimi nou :cool:.

19. JeePee

JeePee Guest

Laatste gerucht in de Kimi-comeback is dat bij zijn ja-woord aan Williams, Willams 15 miljoen euro van QNR krijgt, en Kimi ook 8) Ik moet ook zo'n manager!

Oh, en het zou bevestigd worden tijdens Abu Dhabi. Dat in verband met sponsoren uit het midden oosten. Maar zoals gezegd: geruchten. Al is Raikkonen wel verdomd stil nu, terwijl hij vorig jaar Renault boos af kapte, omdat 'ie vond dat Boullier hem gebruikte.

De stoeltjesdans is wel leuk dit jaar in elk geval!

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Zou erg mooi zijn. Daarnaast is de GP2 op Abu Dhabi ook het checken waard. Melker debuteert dan in de GP2 bij DAMS. Laten we hopen dat hij indruk maakt.

Deel Deze Pagina