1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    Iemand die een overzichtje kan geven van welke namen bij welk merk voor volgend jaar?
    Zowel bevestigd als niet bevestigd.

2. JeePee

JeePee Guest

Ferrari:
    Alonso
    Massa / Rosberg

Red Bull:
    Vettel
    Webber

Mclaren:
    Hamilton
    Button

Mercedes:
    Schumacher
    Rosberg
    / Di Resta / Raikkonen

Renault:
    Petrov / Grosjean / Senna / Kubica

Williams:
    Maldonado
    Raikkonen / Sutil / Barichello / een zooi GP2 coureurs

Force India:
    Di Resta / Hulkenberg / Sutil

Sauber:
    Kobayashi
    Perez

Torro Rosso:
    Alguersuari / Ricciardo / Buemi / Vergne

Lotus (volgend jaar Caterham):
    Trulli
    Kovalainen

HRT (volgend jaar Marussia) en Virgin:
    Degene met het meeste geld

3. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik even een wishlistje maken?

Ferrari:
    Alonso
    Rosberg (Mja, eeuwig talentje, heeft nu wel is een topteam nodig)

Red Bull:
    Vettel
    Alguersuari (beetje een Alonso type, iemand die alleen maar vooruit kijkt, Webber wordt te sloom)

Mclaren:
    Button
    Hamilton

Mercedes:
    Schumacher
    Kobayashi (neem de coureur die je het vaakst dwars zit!)

Renault:
    Webber (moet weg bij Red Bull, team is volledig op de hand van Vettel, en dat zit ook in zijn hoofd)
    Kubica (mja, wordt is tijd dat ie terug komt) en anders Senna

Williams:
    Massa (Ja, Massa, onderschatte coureur, zit naast de verkeerde coureur, Alonso trekt het hele team psychologisch naar zich toe, had naast Raikkonen zijn beste jaren)
    Raikkonen (Met Massa een perfecte teammaat, vullen mekaar goed aan)

Force India:
    Di Resta
    Hulkenberg

Sauber:
    Sutil (ach, deze jongen is niet langzaam, gun hem nog wel een jaartje bij een ander team)
    Perez

Torro Rosso:
    Senna (dit team past veel beter bij Senna)
    Ricciardo (samen met Senna de knallers van 2012)

Lotus:
    Kovalainen
    Grosjean (ja, die fransoos, gewoon omdat F1 van draken als Barrichello en Trulli af moet)

Virgin:
    Glock
    d'Ambrosio (Heeft helaas niets kunnen laten zien in de auto van dit jaar, hij is snel genoeg voor F1, laten we hopen ook de Virgin in 2012, zodat die gasten is wat kunnen laten zien)

HRT:
    Deze zitjes gun je niemand..

4. JeePee

JeePee Guest

Een tweet van Jean Eric Vergne, die gelijk weer verwijderd werd:

Die wil dus ook het laatste nieuws weten :p Waarschijnlijk wilde hij zoeken op nieuws rond Kimi, maar tikte hij het in het verkeerde vakje haha.

In de 'Kimi close to F1 return' thread op autosport.com vieren ze al feest. Bij de bekendmaking van zijn comeback neemt iedereen een Magnum en een blikje Cola :lol:

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe mee :cool:. Ik ben nu ook wel overtuigd dat hij zijn comeback maakt. Het enige wat ik hoop, is dat Williams ook een fatsoenlijke auto kan maken. Een groot budget door Qatar National Bank en daarnaast Coughlan klinkt wel veelbelovend.

6. JeePee

JeePee Guest

+ Renault motor + een bunch andere technische dudes.
    Zo'n stap als Honda - Brawn hoef je niet te verwachten, maar iets verder naar voren is een vereiste!

Overigens denk ik niet dat de bekendmaking tijdens het weekend gebeurd. Kimi zit dan modder te schoppen in z'n DS3. In Wales. Dus op maandag zou 'ie prima even een bezoekje kunnen brengen aan Grove :cool:

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    We maken ons wel druk om Hamilton soms. Maar hij is niks vergeleken met Bush. Die gast heeft al zoveel rare acties gehad en nu weer deze. Dat die het lef heeft en zeker ook nu net na 2 coureurs zijn overleden..

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wat een achterlijke actie. Echt waar, hoe kun je dat nou doen...

9. JeePee

JeePee Guest

Echt een dikke schijtmongool ben je dan. Los van de gebeurtenissen met Simoncelli en Wheldon. Zoiets doe je gewoon niet.

Hier kreeg ik wel ff een brokje van:

[yt]GqGUD6Wz14w[/yt]

Jammer dat het 'paint it orange' t-shirt alleen nog in XL te verkrijgen is, anders had ik 'm zeker gehaald. Wat een held was die gast.

10. Remco

Remco Guest

3 keer raden wie dat jochie is. :cool:

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Pic was in de Top Gear aflevering waar hij met de reasonable priced car mocht rijden. Maar wat worden ze toch snel groot (pic is van 1995) :+.

12. JeePee

JeePee Guest

Wat een lucht _O_

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vette helmet cam. Zeker nu ze het lichte vizier op hebben.

14. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    En weer pole, haha wat een baas. Het hele weekend langzamer en nu weer pole.

En ik vind dit systeem echt saai om naar te kijken valt me dit seizoen echt op. Ik wil eigenlijk weer gewoon het van twee tot 3 iedereen op de baan voor kwalificatie systeem. Dan maar om half 3 inschakelen, maar dat laatste half uur was altijd prachtig om te zien. Dit, not so much.

15. JeePee

JeePee Guest

Ik vind dit wel prima, alleen waar ik me aan stoor:
    Deze opzet was gekozen omdat met 1 uur vlammen het eerste half uur er geen zak gebeurde en de kleine teams het laatste half uur niet meer in beeld kwamen. Dus dit zou altijd auto's op de baan en zendtijd voor de kleine teams betekenen, maar ook in Q1 zie je niks anders dan de Red Bulls en de Mclarens... Laat mij Ricciardo regen Glock zien in Q1 aub :{ Een rondje van Vettel op de harde band die toch door gaat naar Q2 in z'n achteruit hoef ik niet te zien.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    ...

17. JeePee

JeePee Guest

Bericht is niet correct. Auto heeft geen mensen geramd, maar reed ergens tegenaan wat vervolgens het publiek in vloog.

Hoe dan ook, geen leuk nieuws natuurlijk. Maar wel weer triest dat de rallysport alleen op deze manier in het nieuws kan komen. Of heeft iedereen gisteren gelezen dat Loeb voor de 8ste keer wereldkampioen is geworden? Niet hè?

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar dat is geen nieuws. :p

19. JeePee

JeePee Guest

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vettel :eek: