1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. JeePee

JeePee Guest

Petrov ging kapot in Q2 met een 4de tijd. Kon dus geen tijd zetten in Q3. Webber ging bizar slecht. Een 'nette' run (geen fouten) op harde banden die hij zogezegd niet op temperatuur kon krijgen. P18 :emo:

2. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Petrov kwam stil te staan na zijn ronde in Q2 dus verder niet meer gereden in Q3 en Webber zo iets hoorde ik dat hij op de harde band reed en geen KERS gebruikte

Edit: Zie ook wel Jeepee :p

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oke, bedankt! Gaat wel lekker die Petrov dan, hopen dat ie morgen zijn wagen op de baan houdt. En ik ga duimen dat Heidfeld nog naar voren kan, lijkt me geweldig als Renault hard gaat concurreren met de andere topteams.

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    De wil om zaterdag de kwalificatie te checken, wordt steeds zwakker. Hopelijk wordt het vooraan nu toch echt eens spannender.

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik begin me steeds meer af te vragen of de Red Bull de beste wagen heeft of Renault. Petrov was vorig jaar echt rampzalig slecht en als je dit nu ziet, moet die auto wel heel goed zijn.

6. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Haha hier ook, Vettel pakt toch wel pole :{

7. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar komt vanzelf verandering in ;)

Maar idd het wordt zo vroeg in het seizoen al saai , hopelijk is de race wat boeiender.

8. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Nog net geen bliksemschicht ertussen :cool:

9. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    nieuwe outfit voor McLaren?

10. JeePee

JeePee Guest

Alleen op zaterdag. Morgen gewoon weer in 't zilver :)

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Hoelaat begint de race zelf? Dus niet de voorbeschouwing, die kan me roesten. Zou morgen even bij vrienden kijken, maar geen zin om er vroeg uit op zondag om dan eerst nog de voorbeschouwing te zien :+

12. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    thx

9uur

13. JeePee

JeePee Guest

Ik ben op weg naar de RAI. Kan de race vanavond dus pas zien helaas. Hoop niet dat ik daar iets van een uitslag tegen kom :+ Have fun jongens!

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Button echt een totale fuck up vandaag. Hoe kun je bij de verkeerde box stoppen!!!! Waanzinnige race van Hamilton vandaag zeg, wow!!! _O_ Super mooie acties op Button en vooral op Vettel. Echt heerlijk dit, eindelijk!!! Geweldig gedaan Lewis! Andere held van de dag is Webber, wat een super race heeft die gereden zeg!! Diep respect voor Webber! :thumbs:

Laatst bewerkt: 17 apr 2011
  15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Te gekke race. Heel erg blij dat Vettel niet gewonnen heeft, maakt het allemaal weer wat spannender. Woohoo! :)

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Lewis Hamilton - McLaren Mercedes!

Wat een race zeg. De buren zijn wakker hier, Vettel verslagen, wie had dat verwacht na gisteren!

17. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    mooie race idd en mercedes lijkt het voor mekaar te hebben\o/

Maar Button, hahaha ik ging echt kapot toen ik het zag. Dat commentaar van Olaf hielp ook wel mee. Net zoals bij die inhaalactie op Heidfeld. Toen er twee man langsgingen. Hij blijft een held!

18. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Nick had het slaapmutsje van Trulli op ( Frankrijk 2004 ) ;)

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Moet zeggen dat ik echt steeds meer sympathie voor Webber begin te krijgen. HRT ook eindelijk een dubbele finish vandaag, erg leuk voor het team.

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb de race nog niet gezien (hell, heb die van Malasiƫ nog niet uitgezien :+) maar ik ben blij dat Vettel deze GP eens niet gewonnen heeft. Verder ben ik blij dat D'Ambrosio voor Glock is gefinished. Ook al komt het door een extra pit van Glock, samen met de qualificatie van gisteren heeft D'Ambrosio imo een mooi resultaat behaald dit weekend.

Deel Deze Pagina