1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Liggen er kansen bij de grote teams ? Ja, want Massa is in 2013 weg bij Ferrari. Vergeet ook niet dat Webber ook een keer weg kan bij Redbull, (vandaag kon hij ook niet veel met de RBR) en dat Schumacher ooit een keer stopt, hij zal toch niet tot z'n 50e doorgaan :lol: Mclaren blijft voorlopig wel rijden met Hamilton/Button.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zo lang Kubica maar voor verrassingen blijft zorgen en zo goed blijft rijden als in het verleden, is het mij om het even welke kleur zijn wagen heeft. Wil die man zien racen.

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Nyck de Vries weer wereldkampioen karten. Over een paar jaar juichen voor een Sneker in een McLaren. :b:

Serieus, als je geen fan bent van 'm dan kan ik dat volledig begrijpen maar Alonso bewijst zijn meerwaarde wel weer even dit jaar. En of zijn nr.1 status nou van tevoren is bepaald of niet, maakt niet uit.

Denk dat Grosjean de meeste kans heeft van die vier hoor.

4. JeePee

JeePee Guest

De Vries heeft er al een Formule Renault 2.0 test opzitten en zat daar van de ±45 deelnemers rond de top 5 te fietsen. Goed zijn in een kart wil niet altijd zeggen dat het in de autosport ook lukt, maar dit lijkt in het geval van de Vries dus wel goed te zitten :)
    Verstappen maakt volgend jaar trouwens de overstap naar de KF1. Kans zit er dik in dat 'ie Nyck gaat opvolgen. Maar voordat die twee zover zijn eerst maar eens kijken wat Frijns en Melker voor elkaar weten te boksen. Ik zie een Nederlander binnen nu en 5 jaar wel de F1 halen.

Klopt, maar je doet net alsof 'ie het met rijden heeft afgedwongen.

Zou ik zelf wel terecht vinden, maar hij heeft helaas het minste budget.

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Misschien wordt de Vries wel de Alonso van Nederland :+ Voor Alonso had Spanje ook nog nooit wat bijzonders aangeleverd in de F1 en dat geldt nog steeds voor Nederland.

Grosjean kon op mij niet echt indruk maken toen ie F1 reed. Daarbij hoor je zijn naam heel vaak bij allerlei geruchten, maar bijna nooit wordt er iets concreet. Hij is gewoon niet goed genoeg. Zelfde geldt eigenlijk voor Senna. Kan een team als Renault nou echt niets beters vinden? Heb ook eigenlijk niet begrepen waarom Heidfeld zo snel weg moest. Volgens Renault was ie achter de schermen goed. Op de baan bleef ie niet achter bij Petrov. Die vervangers zijn achteruitgang.

6. JeePee

JeePee Guest

Grosjean heeft zo tering hard gereden in de GP2 dit jaar, die verdient gewoon nog een kans.
    En zijn F1 avontuurtje... Instappen halverwege het seizoen in een onbekende auto naast een wereldkampioen waar alle aandacht binnen het team naar toe gaat... Je zou als Fisichella fan toch moeten weten dat zoiets wel eens slecht wil aflopen :+

7. Remco

Remco Guest

Haha! :lol:

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Voor Fisichella was die Ferrari ook echt een onbekende auto, totaal anders dan de Force India. Grosjean was toen al een hele tijd testrijder voor Renault. En als ik me niet vergis, heeft ie ook al bij Super Aguri gereden. Dat was ook niet goed, want Sato was beter. Maar wie weet heeft ie nu meer zelfvertrouwen gekregen, waardoor het nu wel gaat lukken. Als dat de reden was dat het toen niet lukte, dan zou het nu wel kunnen. Maar dat wat ie nu in de GP2 doet zegt me niet zoveel. Liuzzi is toch ook kampioen geweest?

9. JeePee

JeePee Guest

Luizzi was kampioen toen het nog F3000 heette. Maar dat is alweer zo'n 8 jaar geleden. En daarnaast kan je kampioen worden zoals Maldonado deed (4 jaar meedoen en dan met veel vallen en opstaan toch je titeltje binnenslepen) of zoals Grosjean, Hamilton en ook Hulkenberg deden: het hele veld oprollen.

Grosjean weet z'n stuur wel te gebruiken en ik denk dat Petrov en/of Senna vrij snel een achterstand oplopen op hem.

10. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
  11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik zag van de week ook een bericht dat de baas van Renault een zitje voor Kubica vrij houdt in 2012, dus als ie terug kan dan kan ie instappen wanneer die wil.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  13. JeePee

JeePee Guest

De la Rosa naar HRT 8) Waar is z'n eigenwaarde heen?!

14. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Was ook erg verrast door dat bericht. Zonde dat hij dat stoeltje krijgt, wat voegt dit nou toe? Weer zo'n bijna gepensioneerde rijder in het achterveld. =(

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Kubica nu zeker niet (bij de start van) komend seizoen. Jammer.

En dan verder gaan met die fucking Grosjean. |:- WHY? Vraag Heidfeld dan terug, for fucks sake.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat was wel te verwachten, hij kan bijna geeneens in een normale auto rijden momenteel.
    Ik twijfel ook of die ooit op zijn oude niveau terug gaat komen. Grosjean is prima ook is alles beter dan Heidfeld natuurlijk. Maar Grosjean was in a League of his own in GP2 dit jaar en dat vertrouwen neemt die ook mee nu.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Alles beter dan Heidfeld? 8) Heidfeld is een prima coureur hoor.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind hem helemaal niks.

19. JeePee

JeePee Guest

Ik weet niet of er ergens een GP2 jaar samenvatting rond zwerft, maar misschien moet je die eens gaan kijken. Dan kun je die smiley gebruiken als ze hem NIET kiezen ;)

Edit:// Ach, een jaar compilatie? Fuck dat. Gewoon 2 bochten:

[yt]2IN-lIf_62I[/yt]

Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2011
  20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De "oh shut up" blijft nog het mooiste. Precies hetzelfde wat ik zei toen ik het live zag. :D

Macau :cool:

Laatst bewerkt: 23 nov 2011

Deel Deze Pagina