1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Laatst bewerkt: 27 nov 2011
  2. JeePee

JeePee Guest

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Was te verwachten! Moet Glock toch google gaan gebruiken :+
    Heb echt mixed feelings over seizoen 2011.

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Martin Brundle naar Sky Sports.

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat is kut. Ben benieuwd hoe het volgend jaar bij de BBC eruit gaat zien, onder het nieuwe contract en de verdeling met Sky Sports.

Dat kindje van Ronaldo is echt een baasje btw. :lol:

6. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wat mixed feelings over 2011. De eerste helft van het seizoen had echt geweldige races, maar daarna daalde het spektakel ineens enorm. Zal wel te maken hebben met de teams die de banden beter begonnen te begrijpen. Hopelijk brengen de zachtere banden volgend jaar weer wat moois.

Jammer, heb hem niet echt in de gaten gehouden maar heb ook niet de indruk dat hij een slecht seizoen heeft gereden. Wat mij betreft verdient hij nog wel een jaar erbij.

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Er waren wel wat geruchten D'Ambrosio>Caterham maar die kans lijkt me zeer klein. Daarnaast zijn de meeste coureurs weinig opvallend in een Virgin of HRT, omdat het kansloze projecten zijn naar mijn mening. Caterham is een team dat ik de aansluiting wel zie vinden.

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Kovalainen heeft het echt uitstekend gedaan in de Lotus (lees: Caterham) dit seizoen.

9. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik vond 2011 maar matig eigenlijk. De spanning was snel weg uit het seizoen, en maar 1 regenrace (Canada). De meeste races waren maar saai de tweede helft van het seizoen. DRS is voor mij 1 grote flop. Iedereen lijkt het geweldig te vinden maar inhalen met DRS is eigenlijk geen inhalen maar gewoon iemand op het rechte stuk al voorbij rijden. Voordat je uberhaupt bij de bocht bent ben je er al langs. Fucking wackk maarja DRS zal wel een blijvertje zijn doordat er zoveel meer "ingehaald" wordt.

En volgend jaar hoop ik op een betere mercedes want schumi blijft toch mijn held.

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Eh?

Eerste seizoenshelft was totaal niet spannend. Vettel was heer en meester.
    De tweede seizoenshelft is gewonnen door Button als ik het goed heb. En zo hebben meer verschillende coureurs een GP kunnen winnen, eindelijk wat probleempjes voor Vettel.

Wellicht komt het door de races zelf, het feit dat het kampioenschap al beslist was, of het niet handig gebruik maken van de DRS-zones dat je er zo over denkt. Voor mij is echter de 2e helft duidelijk beter geweest.

11. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Die eerste seizoenshelft had echt mooie spannende races. Monaco, china en canada waren echt mooie races. de tweede seizoenshelft heeft misschien meer winnaars maar minder mooie races.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De coureur van het seizoen 2011 is voor mij toch wel Button. Hij is helemaal op z'n plek bij McLaren en heeft het echt super gedaan dit jaar!! Hij is snel, betrouwbaar, slim en denkt vooruit. Z'n overwinning in Canada was voor mij de race/overwinning van het jaar. Hij was echt een klasse apart die race. Z'n overwinning op Suzuka was ook echt prachtig. Zit Hamilton niet lekker!

En dan Alonso, tja, die heeft dingen met die Ferrari gedaan die eigenlijk helemaal niet mogelijk waren! Ook Alonso heeft echt een super seizoen gedraaid! Geef deze man een echt snelle auto en de rest kan het echt schudden.

Een andere coureur die mij positief op is gevallen is Sutil. Heeft echt mooie dingen laten zien in de Force India en hoop echt dat hij volgend seizoen een stoeltje krijgt bij een mooi team, dat verdient hij echt!

13. JeePee

JeePee Guest

Je hebt echt een hekel aan Vettel hè? :+

14. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    haha idd, Vettel heeft iedereen vernedert en hij noemt Button de man van het jaar. hahaha er is maar 1 man van het jaar. Het vingertje:thumbs:

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ja lol... Overwinning van het jaar is idd voor Button maar verder is het toch echt Vettel die het enige recht op rijder van het jaar heeft

16. JeePee

JeePee Guest

Canada was een toffe race, maar ook daar rolde Vettel keer op keer na een SC-situatie het veld op, toen de omstandigheden het moeilijkst waren. En ik heb nog steeds een vieze nasmaak vanwege het DRS daar.

Anyway:

http://twitter.com/#!/Jamesallenonf1/statuses/141225752677986304

Wil een beetje op tijd naar bed, dus schiet even op alsjeblieft! :+

Williams schijnt einde verhaal te zijn. Lotus (Renault) gerucht wordt met de dag sterker.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2011
  17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Zijn post is niet zoveel anders dan jouw posts over Alonso en Raikkonen }:]

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  19. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Vet! Ben benieuwd wat hij kan brengen. Denk niet dat hij zal gaan strijden om de podiumplekken, want daarvoor was de auto van dit seizoen gewoon niet goed genoeg en ik verwacht niet dat ze in de winter zoveel vooruitgang zullen boeken.

Wel leuk en zeker een waardige stand-in (voor zover daar sprake van is) voor Kubica.

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    KIMI is BACKKKKK. Geweldig. Alleen moeten ze wel een fatsoenlijke auto makenn.

Deel Deze Pagina